دانلود آفیس 2007 قابل نصب روی تمام ویندوزها با حجم 505 مگابایت

4 فوریه 2019
نرم افزار کاربردی
22,497 بازدید
4 نظر

Microsoft Office به فارسی “مایکروسافت آفیس”  نام مجموعه ای بینظیر و بی رقیب (شامل ورد، اکسل، پاورپوینت، پیکچر منیجر و اوت لوک) است که توسط کمپانی مایکروسافت از سال 1990 منتشر شد و تا الان که نسخه 2019 آفیس نیز آمده است. در مجموعه آفیس چندین نرم افزار گنجانده شده که مهمترین و کاربردی ترین آنها Word, Excel, Power Point, Picture Manager و Outlook اشاره نمود.

نسخه هایی که تا قبل از نسخه 2007 آفیس منتشر شد همگی ظاهری ساده و کلاسیک داشتند ولی با انتشار آفیس 2007 ظاهر آفیس از ظاهری ساده و کلاسیک به ظاهری مدرن و پیشرفته تغییر کرد که البته کار کردن با آفیس را بواسطه میانبرهایی که ایجاد شده بود راحت تر نمود.

حال اگر در جستجوی یک مجموعه آفیس کامل و البته کم حجم می باشید در ادامه می توانید نسخه 2007 مایکروسافت آفیس را از سایت سه سوت دانلود با حجم 505 مگابایت دانلود نمایید. تقریبا هر نیازی داشته باشید این نسخه از آفیس برایتان براورده می سازد و دیگر نیازی به نصب نسخه های چندین گیگابایتی حجیم بر روی ویندوز نیست. ضمنا یادآور می شویم که نسخه آماده شده بصورت کامل بوده و هیچ کم و کاستی ندارد.

آفیس 2007

Microsoft Office 2007 | Size: 505 MB | Mediafire & Uploadboy & Picofile Link


دانلود از Uploadboy

دانلود از Mediafire

دانلود از Picofile

اطلاعات دانلود:

نام محصول: آفیس 2007 قابل نصب روی تمام ویندوزها

شرکت سازنده:

حجم فایل: 505 مگابایت

رمز فایل: www.3sotdownload.com

  • سلام خیلی ممنون عالی بود هم سبک بود هم خیلی سریع نصب شد و هم اینکه حاشیه های اضافی و وقتگیر ورژن های الان رو نداره مرسی

  • بسیار مزخرف بود فایل نصب آفیس اصلا کار نمیده

  • لینک دانلودش کو؟>/

  • سلام و خسته نباشد.دانلود کردم produs key میخواد این چیه و چی باید بزنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت