مداد

کنترل و تعمیر کامپیوترها از راه دور و از طریق اینترنت با AnyDesk

17 جولای 2018
نرم افزار کاربردی
2,490 بازدید
بدون نظر

AnyDesk نام نرم افزاری سبک، کوچک و فوق العاده کم حجم برای اتصال بین دو کامپیوتر به جهت کنترل از راه دور برای تعمیر و یا کنترل کامپیوتر مورد نظر از طریق اینترنت می باشد. AnyDesk توسط شرکت آلمانی Philandro Software GmbH ساخته شده است. AnyDesk جایگزینی عالی برای نرم افزار TeamViewer بدلیل تحریم های صورت گرفته می باشد.

اما برای کسانی که نحوه کارکرد برنامه AnyDesk را نمی دانند باید گفت که بعد از نصب و اجرای نرم افزار یک Password اختصاصی و رندوم برای شما ایجاد می شود که می توانید Password را در اختیار شخصی که میخواهد کنترل کامپیوتر شما را به دست بگیرد بدهید و سپس با وارد رمز توسط او براحتی کنترل کامپیوتر شما را به دست می گیرد طوری که انگار پشت کامپیوتر شما نشسته است.

توجه داشته باشید که نرم افزار AnyDesk به هیچ عنوان یک نرم افزار مخرب، ویروس یا هک نیست چرا که هنگامی که طرف مقابل به کامپیوتر شما دسترسی دارد شما کارهایی که او انجام می دهد را بر روی مانیتور خود در حال مشاهده هستید و هر زمان که مایل بودید می توانید باز زدن دکمه Disconnect ارتباط را قطع نمایید.

ضمنا برای استفاده مطلوب از این نرم افزار کنترل از راه دور کامپیوتر بهتر است که هر دو کامپیوتر از سرعت اینترنت خوبی برخوردار باشند و هیچگونه دانلود و یا آپلودی انجام نشود تا مشکلی در حین استفاده از نرم افزار بوجود نیاید. در ادامه می توانید نرم افزار انی دسک را با حجم زیر ۲ مگابایت و بدون نیاز به سریال نامبر یا کرک از سایت سه سوت دانلود دریافت و مورد استفاده قرار دهید.

کنترل از راه دور کامپیوتر با AnyDesk

AnyDesk v4.1.3 | Size: 2 MB | Direct Link

 

دانلود با لینک مستقیم از سه سوت دانلود

اطلاعات دانلود:

نام محصول: کنترل و تعمیر کامپیوترها از راه دور و از طریق اینترنت با AnyDesk

شرکت سازنده:

حجم فایل: 1.9 مگابایت

رمز فایل: www.3sotdownload.com

لینک های دانلود:

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت