مداد

استخراج ارز دیجیتالی بیت کوین با مرورگر CryptoTab

2 اکتبر 2018
نرم افزار کاربردی
2,308 بازدید
یک نظر

CryptoTab Browser نام یک مرورگر صفحات وب است که بدلیل ویژگی خاصی که دارد کم کم در همه کشور ها بخصوص ایران در حال جا افتادن است. اما این ویژگی خاص چیست؟

مرورگر کریپتوتب به شما این امکان را می دهد تا حین استفاده از این مرورگر بین کوین استخراج کنید. اگر در مورد بین کوین چیزی نمی دانید کتاب آموزشی بیت کوین را می توانید از اینجا دانلود کنید. بیت کوین یک ارز دیجیتالی معتبر است و در حال حاضر هر 1 بیت کوین 6572.04 دلار ارزش دارد.

حال نحوه کار چگونه است؟ شما برای استفاده از این امکان باید اکانت جیمیل داشته باشید چرا که CryptoTab شما را با اکانت جیمیل شما می شناسد. پس از نصب این مرورگر و کانکت کردن آن به جیمیل و باز گذاشتن Tab مربوط به استخراج بیت کوین در مرورگر، دیگر در حین وبگردی و انجام کارهای روزمره مرورگر وب CryptoTab بصورت اتوماتیک در حال استخراج بیت کوین می شود و نیازی به هیچ دانش فنی و کار خاص دیگری نیست. ضمن اینکه در قسمت تنظیمات این مرورگر یک لینک اختصاصی به شما داده می شود که از طریق آن می توانید به زیرمجموعه گیری اقدام کنید و از درامد زیرمجموعه های خود نیز بصورت مادام العمر پورسانت دریافت کنید.

حداقل پرداخت CryptoTab به شما ۰٫۰۰۰۴ بیت کوین BTC است (معادل 30 هزار تومان) و پس از رسیدن درامد شما به این مقدار می توانید مبلغ را به حساب بیت کوین خود منتقل کنید. بدلیل استفاده مرورگر CryptoTab از اکانت گوگل یا همان جیمیل امنیت این نرم افزار تضمین شده و کاملا مورد تایید است و حتما توجه داشته باشید که برای اینکه درامدتان همواره حفظ شود حتما پس از نصب مرورگر نسبت به لاگین کردن اکانت گوگل خود اقدام کنید.

در ادامه می توانید مرورگر استخراج بیت کوین CryptoTab را از سایت سه سوت دانلود دریافت نمایید.

مرورگر CryptoTab

CryptoTab Browser | Size: Online Download | Direct Link

 


برای مشاهده تصویر در اندازه بزرگ بر روی آن کلیک کنید

مرورگر CryptoTab

دانلود با لینک مستقیم از سه سوت دانلود

اطلاعات دانلود:

نام محصول: استخراج ارز دیجیتالی بیت کوین با مرورگر CryptoTab

شرکت سازنده:

حجم فایل: دانلود آنلاین

رمز فایل: www.3sotdownload.com

لینک های دانلود:

  • سلام ربات نیست یه نرم افزار و خودم بقیه کارهاشو انجام میدم .
    الکسای خوبی داری تقریبا . اما gtmetrix سایت شما اصلا خوب نیست و شاید دلیل ش همین باشه . بهتر اول gtmetrix رو درست کنید . اسم نرم افزار هم traffic spirit هست . باید کلمه کلیدی های مهم توی سایت رو درست کنید . براش

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت