مداد

دانلود مجانی نرم افزار (ربات) ارسال کامنت اتوماتیک در وردپرس

9 فوریه 2019
طراحی سایت , نرم افزار کاربردی
1,992 بازدید
بدون نظر

امروز به سایت جالبی برخوردم که نرم افزار (ربات) ارسال کامنت اتوماتیک در وردپرس رو که البته من باهاش کار نکردم و مطمئن نیستم که درست کار میکنه یا نه رو به قیمت 49.000 تومان برای فروش گذاشته بود.

این ربات که WordPress Scraper Commenter نام دارد یک فایل کوچک چند کیلوبایتی است که سایت سازنده آن را بصورت رایگان و آزاد برای استفاده و دانلود کاربران قرار داده بود که برخی سایتهای فارسی زبان این ربات را با مبالغ نسبتا بالایی برای فروش قرار داده بودند.

با توجه به اینکه حدود 70 درصد سایتهای اینترنتی چه فارسی زبان و چه خارجی از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنند شما به کمک ربات کامنت گذار یا همان ربات ارسال نظر اتوماتیک در وردپرس می توانید بصورت خودکار و بدون نیاز به اتلاف وقت به سایتهای وردپرسی چندین هزار کامنت ارسال کنید که البته سرعت ارسال کامنت ها بستگی به سرعت اینترنت و کامپیوتر شما دارد.

نرم افزار ارسال کامنت خودکار وردپرس قادر است یا لیستی از سایتهای وردپرسی را (طبق زمینه فعالیت) و همچنین طبق زبان سایت (مثل فارسی) از طریق موتورهای جستجوی مختلف (مثل گوگل، یاهو و بینگ) پیدا کرده و به آنها کامنت دلخواه شما را ارسال کند و نهایتا نیز می توانید گزارشی از کامنتهای ارسال شده دریافت نمایید.

برای کسانی که مزیت ارسال کامنت انبوه رو نمی دونند باید گفت که با این کار برای سایت خودتون می تونید بک لینکهای زیادی جمع کنید که منجر به افزایش چشمگیر رتبه سایت در موتورهای جستجو و الکسا می شود.

ارسال کامنت اتوماتیک در وردپرس با WordPress Scraper Commenter

WordPress Scraper Commenter v.031b | Size: 0.1 MB | Direct Link

دانلود با لینک مستقیم از سه سوت دانلود

اطلاعات دانلود:

نام محصول: نرم افزار (ربات) ارسال کامنت اتوماتیک در وردپرس

شرکت سازنده:

حجم فایل: 36 کیلوبایت

رمز فایل: www.3sotdownload.com

لینک های دانلود:

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت