چگونه اطلاعات مربوط به خودتان را از نتایج جستجوی گوگل حذف کنید؟

13 نوامبر 2012
آموزش و ترفند
6,529 بازدید
بدون نظر

موتورهای جستجو اطلاعات را از میان بیلیون ها صفحه در اینترنت جمع آوری می کنند که ممکن است در بین این صفحات ، صفحه ای وجود داشته باشد که حاوی اطلاعاتی شخصی در مورد شما مانند ایمیل شما ، شغلتان ، علاقه مندی هایتان و حتی اطلاعات شخصی از قبیل نام ، شماره تلفن ویا آدرس شما باشد.

مردم تمایل دارند از نام کاربری مشابهی در سایتهای مختلف استفاده می کنند ، بنابراین ساخت یک پروفایل از یک فرد با جستجو کردن نام کاربری وی در گوگل و پیگیری نتایج جستجوی نشان داده شده بسیار ساده است.

حذف صفحات شخصی از جستجوی گوگل

در این مطلب می آموزید که چگونه اطلاعات شخصی مربوط به خودتان را از موتور جستجوی گوگل حذف کنید.

اگر اطلاعاتی از شما در اینترنت وجود دارد که ممکن است به شما لطمه بزند در گام اول برای حذف آن باید به سراغ سایتی که اطلاعات در آن مشاهده شده است بروید. شما نیاز دارید که با مدیر سایت تماس بگیرید و از او تقاضا کنید که اطلاعات مشکل ساز را حذف نماید.

اگر محتوای مورد نظر شما از سایت اصلی حذف نشود مردم قادر خواهند بود آن اطلاعات را ببینند حتی اگر در نتایج جستجوی گوگل نشان داده نشود.

پس از آنکه آن محتوا از روی سرور اصلی حذف گردید ، برای حذف آن اطلاعات از نتیج جستجوی گوگل به آدرس www.google.com/webmasters/tools/removals بروید بر روی create a new removal request کلیک کنید و URL مورد نظر که می خواهید آن را از جستجوی گوگل حذف نمایید را وارد نمایید.

لازم به ذکر است که حتی اگر درخواست شما با موفقیت انجام پذیرد ممکن است اطلاعات تا ۹۰ روزآینده نیز در جستجوی گوگل نمایش داده شود.

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت