مداد

ترفند حذف دسته جمعی لینکها از Remove URLs گوگل وبمستر

10 اکتبر 2018
آموزش و ترفند
1,592 بازدید
بدون نظر

حتما می دانید که برای حذف دسته جمعی لینکها از Remove URLs گوگل وبمستر در حالت عادی مجبورید که لینکها را تک به تک و بصورت دستی وارد کنید و اگر تعداد لینکهای 404 شما زیاد باشد باید روزها و شاید هفته ها لینکها را تک به تک در قسمت Remove URLs اضافه کنید.

حتما فکر می کنید که راهی برای حل این مشکل و حذف دسته جمعی لینکهای ایندکس شده از گوگل وبمستر وجود ندارد، البته تا حدودی این تفکر شما درست است ولی شما می توانید با افزونه Google Webmaster Tools Bulk URL Removal که مخصوص مرورگر کروم کدنویسی شده اقدام به حذف دسته جمعی لینکها از Remove URLs گوگل وبمستر نمایید.

شما با دانلود و نصب این افزونه روی گوگل کروم هنگامی که به قسمت Remove URLs گوگل وبمستر تولز بروید گزینه جدیدی را مشاهده خواهید کرد که لینکهای 404 را در قالب یک فایل اکسل می توانید در آن باکس وارد کنید و سپس نظاره گر باشید تا لینکها تک به تک و بصورت اتوماتیک وارد گردند.

ضمنا برای نصب افزونه Google Webmaster Tools Bulk URL Removal پس از دانلود فایلی که ضمیمه این پست است آن را از حالت فشرده خارج و فولدر را در مسیری مشخص قرار دهید. سپس از منوی تنظیمات گوگل کروم به قسمت Extensions رفته و نهایتا گزینه Load Unpacked را بزنید.

حذف دسته جمعی لینکها از گوگل وبمستر

Remove URLs Fromm Google Index | Chorme Extensions | Size: 0.1 MB | Direct Link

دانلود با لینک مستقیم از سه سوت دانلود

اطلاعات دانلود:

نام محصول: ترفند حذف دسته جمعی لینکها از Remove URLs گوگل وبمستر

شرکت سازنده:

حجم فایل: 0.1 مگابایت

رمز فایل: www.3sotdownload.com

لینک های دانلود:

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت