چه کتاب هایی باید بخوانم؟ | 23 کتاب تاثیر گذار

18 سپتامبر 2022
رپورتاژ آگهی
288 بازدید
2 نظر

چه کتاب هایی باید بخوانم؟

1معرفی کتاب کنترل ذهن

شما می‌توانید با خواندن کتاب کنترل ذهن اثر خوزه سیلوا، توانایی کنترل ریتم امواج مغزی خود را در جهت بهبود وضعیت زندگی‌تان کسب کنید. شاید برایتان تعجب برانگیز باشد، ولی این کار با کمک متد سیلوا کاملا عملی است و نتایج آن منافع سودمند بیشماری برای شما دارد.

ذهن به اسبی چموش می‌ماند‌؛ اسبی توانمند و نیرومند که اگر بتوانیم آن را رام و مهار کنیم و بر آن سوار شویم، ما را تا به آنجا می‌رساند که به جز خدا نبینیم.

یک آکادمی yekacademy.ir

دانلود کتاب قهرمان راندا برن PDF

2خرید کتاب قهرمان راندا برن

در قسمتی از این کتاب می خوانیم:زمانی که بیست و سه ساله بودم پسرم دو سال و نیمه بود همسرم مرا ترک کرد. اجاره خانه ام سه ماه عقب افتاد و در نتیجه مجبور شدم خانه را تخلیه کنم. در نهایت من و پسرم سر از اتومبیل من در آوردیم. و مجبور شدیم شب در اتومبیل بخوابیم و برای گذراندن زندگی قوطی های نوشابه را جمع می کردم و آنها را می فروختم و چندرغازی گیرم می آمد…این کتاب در مورد علت وجودی شما روی کره زمین است . موردی خاص در مورد شما هست ، شما برای انجام دادن کاری متولد شده اید که هیچ یک از هفت میلیون افراد روی کره زمین نمی توانید آن را انجام دهند. زندگی برای زندگی کردن است ، سفری پیش روست که باید به آن بروید . این کتاب به آن سفر مر بوط می شود . دوازده نفر از معروف ترین انسان هایی که در دنیای امروز زندگی می کننند داستان های به ظاهر محال خود را برای ما تعریف می کنند ..

Rhonda ,Byrne) سفر معنوى خود را با فیلم راز آغاز کرده، فیلمى که مورد استقبال میلیون‌ها نفر در سراسر جهان قرار گرفت. به دنبال این فیلم، کتاب راز را منتشر کرد. کتابى که به 47 زبان زنده‌ى دنیا ترجمه شد و میلیون‌ها نسخه از آن به فروش رفت.

دانلود کتاب خودت باش دختر

3معرفی کتاب خودت باش دختر

ریچل هالیس در کتاب خودت باش دختر، به ما می‌گوید که باید از باور کردن دروغ‌هایی که درباره‌مان گفته می‌شود دست برداریم تا تبدیل به همان کسی شویم که واقعاً هستیم. این کتاب که از پرفروش‌های آمازون و نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۸ است، می‌تواند زندگی زنان و دختران را تغییر دهد.

دانلود کتاب 35 قانون روحانی + pdf ها

4کتاب سی و پنج قانون روحانی

در کتاب سی و پنج قانون روحانی می خوانیم که  احساسات غالب، همواره، خشم و رنجش و ترس بوده است چون همیشه بر احساسات جسمانی و شهوانی تمرکز داشته اند.

وقتی افراد گاه خودشان را بسیار جدی می گیرند، به موجوداتی منتقد و قضاوتگر تبدیل می شوند که یا خودشان را آماج تیر اتهام قرار می دهند یا دیگران را. اغلب احساس می کنند باید به طریقی توجیه کنند که وجود دارند یا برتری شان را به اثبات برسانند و به این ترتیب، زندگی به کشمکش قدرت تبدیل می شود و بی نظمی، غالب می گردد.

5 کتاب صوتی قانون 5 ثانیه اثر مل رابینز

کتاب صوتی قانون پنج ثانیه نوشته‌ی مل رابینز برای نخستین بار در سال 2017 منتشر شد. این کتاب بلافاصله بعد از انتشارش به فروش خوبی دست یافت و افراد زیادی این کتاب را به عنوان بهترین کتاب در حوزه‌ی موفقیت سال معرفی کردند. ویدیو‌ی نویسنده‌ی این کتاب در اینترنت بیش از یک میلیون بار دیده شده است. مل رابینز در ابتدای کتابش می‌نویسد: «اینکه این قانون چیست، چگونه کار می‌کند و چظور مردم در سرتاسر دنیا از آن برای متحول کردن زندگی‌شان ظرف پنج ثانیه استفاده می‌کنند. تمامی رخداد‌های ذکر شده در کتاب واقعی هستند؛ هیچ یک از اسامی تغییر داده نشده‌اند، پست‌های شبکه‌های اجتماعی که در این کتاب گنجانده شده‌، همگی پست‌های واقعی هستند و بی‌صبرانه لحظه شماره می‌کنم تا این قانون را با شما به اشتراک بگذارم و شاهد شکستن قفل قدرت درونتان باشم.»

6 کتاب ثروتمند زاده شده‌ای!

باب پراکتور در کتاب ثروتمند زاده شده‌ ای!، شما را قدم‌ به‌ قدم به این کشف شگفت‌ انگیز می‌ رساند که موفقیت در دور دست‌ها نیست، بلکه در دسترس ماست و برای کسب آن فقط باید تکه‌ های پازلِ  موفقیت که زیر دست‌ مان ریخته را کنار هم بچینیم.

یک آکادمی yekacademy.ir

7دانلود کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

در دنیای امروز کتاب‌ها و فرهنگ‌ها تلاش می‌کنند تا همه چیز را خوب جلوه دهند و شما را به این باور برسانند که همه چیز مثبت است و بر انتظارات مثبت و غیرحقیقی تأکید می‌کنند.

اگر بیشتر وقت‌ها آرزویی دارید، بدان معناست که در ناخودآگاه خود مدام تکرار می‌نمایید آن چیز نیستید و دنیای اطرافتان است که به شما تلقین می‌کند زندگی خوب به چه شکل است.

تبلیغات به شما می‌قبولاند که زندگی ایده‌آل تنها با داشتن خانه‌ای لوکس، همسری جذاب و… به دست می‌آید..

8دانلود رایگان چگونه عاشقانه زندگی کنیم pdf

دانلود رایگان چگونه عاشقانه زندگی کنیم pdf   کتاب چگونه عاشقانه زندگی کنیم

وین به ما یاد می‌دهد که چطور به خودمان ایمان داشته باشیم. وین واقعاً این موهبت را دارد که به دیگران نشان دهد که چطور زندگی‌شان را بهتر کنند، چه از نظر احساسی، روحی یا روانشناختی. شما نمی‌توانید با او مواجه شوید و انسان بهتری نشوید. به وین دایر گوش کنید و شکفتن زندگی و روابطتان را تماشا کنید.

9دانلود رایگان هیچ چیز ابدی نیست کتاب pdf

هیچ چیز ابدی نیست دانلود رایگان هیچ چیز ابدی نیست کتاب pdf

کتاب هیچ چیز ابدی نیست نوشته سیدنی شلدون تصمیم گیری های بین مرگ و زندگی را در اتاق عمل و محاکمه یکی از دکترها را به عنوان قاتل نشان می دهد و تا هنگامی که داستان به انتها می رسد، نمی توانید پیش بینی کنید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.

10دانلود رایگان کتاب قدرت وجه اجتناب ناپذیر هر رابطه انسانیست

دانلود رایگان کتاب قدرت وجه اجتناب ناپذیر هر رابطه

جابجایی در قدرت

جـابه‌جـایی در قدرت نشان می‌دهد که نقش عناصر سه‌گانه قدرت ـ زور، پول، دانایی ـ در حیات سیاسی و اجتماعی بشر و تحول اهمیت آن‌ها در طول تاریخ چگونه بوده و چطور امروزه دانایی به نیرومندترین عنصر قدرت تبدیل شده است.

11. کتابی برای جذابیت درمقابل دختران vip

دانلود رایگان کتابی برای جذابیت در مقابل دختران

walk-with-the-princess

شش راز طلایی که اگر بدانید هیچ دختری نمی تواند در مقابل جذابیت شما مقاومت کند.

دانلود رایگان پاورپوینت

12.کتاب رایگان اینجا همه ادمها اینجوری اند

دانلودرایگان اینجا همه ادمها اینجوری اند

این مجموعه داستان، حاصل رقابت تنگاتنگ حدودا 3000 داستان کوتاه است که هر کدام‌شان در 240 مجلۀ آمریکایی و کانادایی به انتشار رسیده‌اند. پس از ماه‌ها بررسی دقیق هیات داوران این جشنواره، 11 داستان کوتاه از آثار نویسندگان مطرحی همچون استیون میلاوسر، لوری مور و جورج ساندرز انتخاب و در یک جلد گردآوری شده است.

13.کتاب pdf تسخیر خوشبختی دانلودرایگان

زرین لینک zarinlink.ir

کتاب pdf تسخیر خوشبختی دانلودرایگان

تسخیر خوشبختی برتراند راسل ک

((برتراند راسل)) در این کتاب، طی دو بخش کلی :((موجبات ناخشنودی)) و ((موجبات خوشبختی)) به موضوع تصحیح شناخت انسان و به کارگیری درست ذهن به صورت‌های کاربردی اشاره می‌کند .راسل خوشبخت نبودن را بیشتر ناشی از برداشت اشتباه از عالم هستی می‌داند .

14. pdf نامه ای به دنیا دانلود رایگان

.

کتاب با شعری از امیلی دیکنسون آغاز می گردد و در جای جای کتاب باز اشعاری از این شاعر مشهود است.
داستان باز هم از زبان جلال آریان است. همان شخصیت دوست داشتنی و همیشه راوی اسماعیل فصیح، که زبان و گویشش برایمان آشناست و منشش مطلوب و دردش آشنا… وقایع کتاب در زمستان ۱۳۶۶ رخ می دهد.

پاورپوینت آماد دانلود رایگان

15کتاب غرور وتعصب

غرور و تعصب – جین آستین

رمان عامه پسند غرور و تعصب در اوایل قرن نوزدهم در انگلستان و در فضایی روستایی روایت می‌شود. روایت خانواده آقا و خانم بِنِت است که پنج دختر دارند که از لحاظ شخصیتی با یکدیگر متفاوت هستندو گاهی دیوانه بازی از آنها جدا نمی شود . خانم بنت مشتاق است تا تمام دخترانش ازدواج کنند، به خصوص به این دلیل که کشیش ویلیام کالینز، هنگامی که آقای بنت بمیرد، املاک خانوادگی را تصاحب خواهد کرد. .

16.خاطرات ادم وحوا.

خاطرات آدم و حوا – مارک تواین(1)

..کتاب خاطرات آدم و حوا عاشقانه ی لطیفی است از اولین زوج آفرینش ..

معرفی کتاب خاطرات آدم و حوا

ساموئل لنگهورن کلمنز، نویسنده آمریکایی ملقب به «مارک تواین» در ۳۰ نوامبر ۱۸۳۵ در مرز میسوری در روستای فلوریدا با کلبه‌های چوبی پراکنده به دنیا آمد.

17دانلود رایگان پیامبر ودیوانه

موضوعاتی مانند دهش، فرزندان، مهر، درد، دوستی، سخن گفتن، زناشویی، کار و… در هر بخش یا به عبارتی در هر پاسخ بیشتر با خودآگاهی و جهان‌بینی نویسنده آشنا می‌شویم که حقیقتا آگاهی‌بخش و دلنشین هستند.پیامبر_و_دیوانه_جبران_خلیل_جبران

زرین لینک zarinlink.ir

18.دارالمجانین

بی‌شک اگر با آثار جمال‌زاده آشنایی داشته باشید، خواهید فهمید که این اثر تفاوت‌هایی با سایر نگارش‌های وی دارد. دارالمجانین از داستان سفر جمال‌زاده به ایران شروع می‌شود. اما در ادامه با شیوه‌ای بسیار زیرکانه و خاص این نویسنده، ما را وارد دنیایی جدید می‌کند.دارالمجانین – محمد علی جمالزاده

19پنج دفتر فریدون مشیری

پنج دفتر شعر – فریدون مشیری

فریدون مشیری شاعر سرشناس ایرانی، خالق اشعار عاشقانه، لطیف و با احساس است. او با حالِ خوشِ اشعارش جایگاه ویژه‌ای در قلب مخاطبان فارسی زبان دارد. فریدون مشیری با شعر قدیم فارسی آشنا بود و آثار شاعرانی مانند سعدی و حافظ و همین‌طور شاهنامه‌ی فردوسی را به خوبی می‌شناخت. با اینکه شهرت فریدون مشیری در شعر نو است، اما او اشعار زیادی نیز در قالب‌های سنتی ادبیات فارسی دارد. فریدون مشیری را شاعری میانه‌گرا می‌دانند.

افزایش سایز الت تناسلی

20 کتاب کیمیاگر بصورت pdf

کیمیاگر – پایٔولو کویٔلیو(1)

کیمیاگر اثر نویسنده نام‌آشنای برزیلی، پائولوکوئلیوست.

در نقدها و بررسی‌های این کتاب گفته شده که این اثر اقتباسی از داستانی از دفتر ششم مثنوی معنوی مولوی است. خود پائولو کوئیلیو این موضوع را رد نمی‌کند، اما می‌گوید بیشتر از داستانی از خورخه لوئیس بورخس داستانش را الهام گرفته است. پائولو کوئیلیو در جوانی به تهران سفر کرده و در محضر عارفی ایرانی با اندیشه‌های مولوی آشنا شده است

21سمفونی مردگان .

سمفونی مردگان – عباس معروفی(1)

سمفونی مردگان داستان زندگی خانواده‌ی اورخانی است. پدر، جابر اورخانی یک تاجر موفق است که در کاروانسرا حجره‌ی آجیل‌فروشی دارد و با همسر و چهار فرزند خود در اردبیل زندگی می‌کند.
فصل‌های سمفونی مردگان با موومان بیان شده است.
یوسف پسر بزرگ خانواده است که از نظر پدر بچه‌ی خنگی است، پس از او دوقلوها آیدا و آیدین هستند و در آخر اورهان پسر کوچک خانواده که دردانه‌ی خانواده است.
داستان در بین سال‌های 1313 تا 1355 نقل می‌شود

22 صدسال تنهایی دانلود رایگان کتاب

صد-سال-تنهایی-گابریل-گارسیا-مارکز

اثریست که میلیونها نفر درجهان را شیفته خود کرده است.

این رمان حاصل 15 ماه تلاش وکار مارکز است که به گفته ی خود او درتمام این 15 ماه خود رادرخانه حبس کرده بوده است!

زرین لینک zarinlink.ir

23دانلود رایگان مردان مریخی زنان ونوسی

?معرفی کتاب
این کتاب کمک میکنه به شناخت بیشتر خودتون
و تفاوت های ذاتی بین زن و مرد
بنظرم هرفردی؛ چه مجرد و چه متاهل،
بسیار مهمه براش که این کتاب رو بخونه،
تا بهترین واکنش هارو در زندگی در مقابل افراد
به ویژه در روابطش ب کار ببره

✍?نویسنده:#جان_گری

دانلود رایگان کتاب از سایت زرین لینک

  • کتاب های مفیدی بودت

  • پرفروش بهترین کتاب های دنیا
    بهترین کتاب های دنیا برای موفقیت
    بهترین کتاب های دنیا روانشناسی
    بهترین کتاب های دنیا انگیزشی

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت