مزایای خرید بک لینک طبیعی و نکات بی نظیرش

27 سپتامبر 2022
رپورتاژ آگهی
298 بازدید
بدون نظر

مزایای خرید بک لینک طبیعی

بک لینک به لینکی گفته می‌شود که ارتباط بین صفحات سایت را میسر می‌کند. این لینک ورودی می‌تواند صفحات داخلی سایت شما را به صفحات دیگر سایت ‌ها مرتبط کند. بک لینک ‌ها برای سئو بسیار با ارزش هستند، چرا که نشانه ارتباط وب ‌سایت در بین دیگر سایت ‌ها محسوب می‌شوند. در واقع بک لینک ‌ها سیگنالی از رضایتمندی کاربران از یک سایت برای موتورهای جستجو محسوب می‌شوند. وب سایت سئو طلوع بهترین گزینه برای خرید بک لینک طبیعی بصورت دائمی، قوی و باکیفیت می باشد که با قیمت بسیار مناسب می توانید برای سایت خود بهترین لینکسازی دستی را سفارش دهید.

 اگر سایت ‌های زیادی به یک وب ‌سایت یا یکی از صفحات آن لینک دهد، موتورهای جست ‌و جو این‌طور برداشت می‌کنند که محتوای آن وب ‌سایت دارای ارزش بالایی بوده و درنتیجه شرایط حضور در صفحه اول جستجو را دارند. بنابراین کسب این‌گونه بک لینک ‌ها اثر مثبتی در نمایش بهتر سایت در رتبه بالای گوگل خواهد داشت.

نحوه کار بک لینک ‌ها چگونه است؟

 الگوریتم ‌های گوگل این ‌طور طراحی شده ‌اند که به صفحاتی که نیاز کاربران را برطرف می‌کنند امتیاز و رتبه بسیار بالایی می‌دهند. رضایت کاربر برای گوگل بسیار حائز اهمیت است و در اولویت قرار دارد از همین ‌رو وقتی صفحه ‌ای برای کاربر ارزش قائل باشد و گوگل متوجه این موضوع شود رتبه آن صفحه را بهبود خواهد بخشید.

 گوگل به ‌خوبی متوجه این‌ موضوع می‌شود که محتوایی که در وب ‌سایت شما منتشرشده یک محتوای کاملاً مغذی و مفید برای کاربران محسوب می‌شود، شما باید بدانید هرچه تعداد سایت ‌ها و صفحاتی که به شما بک لینک می‌دهند بیشتر باشد؛ نشان ‌دهنده مفید بودن محتوای شما است ثانیاً اگر سایت یا صفحه‌ ای که به شما بک لینک بدهد دارای رتبه بالاتری نسبت ‌به دیگر سایت ‌ها داشته باشد برای سئو و بهینه ‌سازی وب ‌سایت شما نیز کارآمد خواهد بود.

انواع بک لینک که هر کسی باید بشناسد

جهت ساخت بک لینک مؤثر باید انواع مختلف بک لینک‌ ها و ارزش نسبی آن ‌ها برای نام تجاری خود را بدانید؛

 بک لینک ‌های Dofollow

 وقتی شخص لینکی را به یک صفحه وب اضافه می‌کند به‌ طور پیش ‌فرض این یک بک لینک follow خواهد بود. این بدان معناست که الگوریتم موتور جستجو لینک را مشاهده می‌کند و آن را به‌ عنوان یک اعتبار که به وب ‌سایت اختصاص داده ‌است حساب می‌کند. برای این ‌که بک لینک مستقیماً در چگونگی راه ‌اندازی الگوریتم موتور جستجو در وب ‌سایت تاثیر داشته باشد، باید بک لینک follow باشد.

 بک لینک Nofollow

بسیاری از بک لینک‌ های موجود در وب ‌سایت به ‌صورت Dofollow هستند، اما برخی دیگر نیز به ‌صورت Nofollow قابل ‌مشاهده می‌باشند. وب ‌سایت ها برای برچسب زدن Nofollow به یک بک لینک از کدهای HTML استفاده می‌کنند که این یک تغییر ساده است.

بک لینک ‌ها چه مزایایی را برای وب ‌سایت ما به دنبال خواهند داشت؟

از نظر گوگل و موتور های جستجو هر بک لینک مساوی است با یک رای اعتماد. لینک دهی دیگران به سایت شما، نشان ‌دهنده این است که سایت شما شناخته ‌شده و این کار باعث افزایش رنک سایت شما در موتورهای جستجو خواهد شد. البته با این‌وجود؛ دقت کنید که تمامی بک لینک ‌های شما علاوه‌ بر کیفیت بالا، از سایت ‌های معتبر و درجه بالا باشند.

 افزایش رتبه سئو یکی از مزایای بک لینک ها

 اگر به ‌دنبال این هستید که در صفحات اول گوگل جایگاهی داشته باشید و از سئوی خوبی بهره‌ مند شوید، باید از بک لینک ‌ها استفاده کنید. یکی از نیازهای اساسی برای داشتن یک سئوی خوب،  بک لینک ‌های مناسب هستند. باید قوانین گوگل را برای گرفتن بک لینک بدانید و از آن ‌ها پیروی کنید خرید بک لینک از وب ‌سایت معتبر و با اعتبار دامنه بالا مساوی است با افزایش ترافیک وب ‌سایت و قرار گرفتن در رتبه موتورهای جستجوی گوگل البته این موضوع را به طور کامل در سایت سئو طلوع بررسی نموده ایم.

ارتقاء مستمر دیگر مزایای بک لینک ها

 یکی از مزایای بک لینک ارتقای مداوم است. بک لینک ‌ها می‌توانند به حفظ چرخه لنگر برای کمپین ‌های سئو کمک کنند تا مدت ‌ها پس ‌از بدست آوردن لینک اولیه، یک بک لینک با کیفیت خوب به ارسال ترافیک ارجاع  ادامه می‌دهد. همچنین بک لینک ‌ها به صفحه هدف کمک می‌کنند تا در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی خود رتبه بالاتری پیدا کنند.

 دید بیشتر در موتورهای جست ‌و جو

 با افزایش رتبه کلمات کلیدی وب ‌سایت شما محتوای شما در موتورهای جست و جو بیشتر دیده می‌شوند البته صفحات وب با رتبه‌ی بالاتر معمولاً برای کلمات کلیدی بیشترین رتبه را می‌دهند، بنابراین یکی دیگر از مزایای بک لینک‌ها در سئو این است که محتوای شما می‌تواند توسط طیف وسیع ‌تری از جستجو ها مشاهده شود.

دلیل اهمیت لینک بیلدینگ در چیست؟

 لینک بیلدینگ به این دلیل مهم است که فاکتور اصلی در چگونگی رتبه‌بندی صفحات وب در گوگل می‌باشد. در واقع گوگل در سایت خود ذکر می‌نماید که وبمستران می‌توانند رتبه سایت خود را توسط افزایش تعداد لینک دادنِ سایت ‌های باکیفیت بالا به صفحات خود بهبود ببخشند.

 لازم به ذکر است لینک بیلدینگ کار راحتی نیست و صرفاً تعداد بالای بک لینک ‌ها به ‌معنای موفقیت کسب ‌و کار شما نخواهد بود. برای فرایند لینک سازی وب ‌سایت شما عوامل متعددی از جمله؛ اعتبار و پیج رنک وب سایت‌های بک لینک دهنده، تعداد بک لینک ‌های یک وب ‌سایت، Nofollow  بودن بک لینک‌ ها و… مؤثر هستند.

انکر تکست

 انکر تکست ها یکی از فاکتور های مهم در لینک بیلدینگ هستند و از طریق آن ‌ها موتورهای جستجو محتوای لینک را متوجه می‌شوند. لینک ‌های مناسب به وب ‌سایت می‌توانند سبب بهبود جایگاه وب ‌سایت شما در گوگل شوند.

 کیفیت صفحه لینک شونده

یکی دیگر از عواملی که باید حتما در فرایند لینک سازی در نظر گرفته شود، بررسی کیفیت صفحه ‌ای است، که لینک از آن به وب‌ سایت شما ارسال می‌شود. برای موتورهای جستجو لینک از صفحات با کیفیت و معتبر نسبت ‌به صفحات و سایت ‌های غیر قابل ‌اعتماد در ارتقای رتبه ‌بندی ارزش بالایی دارد. از همین ‌رو یک بک لینک با کیفیت در یک وب ‌سایت معتبر می‌تواند آمار ترافیک وب ‌سایت را افزایش دهد و صرف زمان کمتری را منجر شود اما درنتیجه بازده بالایی را خواهد داشت.

چرا باید بک لینک ‌های رقبا را آنالیز کنیم؟

در تحلیل بک لینک سایت رقبا سایت ‌هایی را که در صنعت شما هستند و مخاطبان مشابه خود را مشاهده خواهید نمود. آنالیز بک لینک رقبا به شما این امکان را می‌دهد که رقابت در صنعت خود را ارزیابی کنید و ببینید چه چیزی موجب کسب رتبه خوبی شده‌است و همچنین مشخص کنید که چگونه می‌توانید از استراتژی رقیب برای بدست آوردن بک لینک کمک بگیرید.

برچسب ها

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت