دانلود سری دوم قاب عکسهای کودکانه فانتزی و کارتونی با فرمت PNG

30 جولای 2018
نرم افزار گرافیک
11,088 بازدید
بدون نظر

در این پست سری دیگری از پکیج های قاب عکس کودکانه ای را برایتان آماده کرده ایم که شامل 9 قاب عکس کودکانه شامل قاب عکس های دخترانه و پسرانه کارتونی و فانتزی با فرمت PNG برای استفاده در فتوشاپ می باشد.

اگر فکر میکنید آتلیه های عکاسی یا طراحان کار سختی دارند و عکسهای کودکان شما را به سختی در قاب های گوناگون و زیبا قرار می دهند سخت در اشتباه هستید چرا که اینکار نیازمند حداقل آشنایی با فتوشاپ می باشد و کافیست با دانلود پکیجی که اینک برایتان آماده کرده ایم عکسهای کودکان خود را درون قاب های گوناگون و جذاب با موضوعات مختلف قرار دهید و در نهایت قطعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد.

برای کسانی که نمی دانند چطور از این قاب های PNG کودکانه استفاده کنند باید بگم که پس از دانلود مجموعه و خارج کردن فایل از حالت زیپ به 9 قاب عکس زیبا دست پیدا خواهید کرد که با فرمت PNG است و قابل استفاده در فتوشاپ می باشد. کافیست این قاب ها را با نرم افزار فتوشاپ باز کنید و عکسهای کودکان دلبند خود را با Drag کردن درون آنها بکشید و فایل خروجی را با فرمت JPG ذخیره نمایید.

یاد آور می شویم که اینگونه فایلها معمولا و حداقل در میان سایتهای فارسی زبان برای فروش گذاشته شده اند و بصورت رایگان قابل دانلود نیستند ولی در سایت سه سوت دانلود می توانید بصورت مجانی دانلود کنید. ضمنا قاب عکس های دیگری با موضوع کودکانه نیز قبلا در سایت قرار داده شده که با یک سرچ ساده در سایت می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید بعنوان نمونه در این لینک نیز پک قاب های کودکانه دیگری قبلا در سایت سه سوت دانلود معرفی و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

قاب عکس کودکانه با فرمت PNG

Child Frame Pack | Format: PNG | Size: 8.5 MB | Direct Link

دانلود با لینک مستقیم از سه سوت دانلود

اطلاعات دانلود:

نام محصول: سری دوم قاب عکسهای کودکانه فانتزی و کارتونی با فرمت PNG

شرکت سازنده:

حجم فایل: 8.5 مگابایت

رمز فایل: www.3sotdownload.com

لینک های دانلود:

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت