مداد

دانلود بازی کم حجم Venture Kid برای کامپیوتر

25 جولای 2018
بازی کم حجم
2,315 بازدید
بدون نظر

Venture Kid نام یک بازی کامپیوتری کم حجم در سبک اکشن است که بصورت 8 بیتی (پیکسلی) توسط شرکت Snikkabo AS طراحی شده و توسط شرکت FDG Entertainment نیز به تازگی انتشار یافته است.

در ابتدای بازی شما با انتخاب سه سطح دشواری دلخواه بازی را شروع میکنید و ماموریت شما جلوگیری از ساخت یک سلاح کشتار جمعی توسط دکتر Teklov است. شما در نقش Andy باید با عبور از مراحل مختلف و از بین بردن دشمنانی که توسط دکتر Teklov سد راه شما می شوند خود را به آخر هر مرحله برسانید و با از بین بردن غول هر مرحله به مرحله بعدی بروید.

در طول مسیر خطرات گوناگونی اعم از حشرات و حیوانات مزاحم و افراد دکتر Teklov از دشمنان شما هستند، علاوه بر این باید مراقب چاله های کوچک و بزرگ و تیغ ها کشنده و … باشید. ضمن اینکه امتیازات مختلفی همچون جان، بومرنگ و … نیز در طول مراحل بازی بدست خواهید آورد.

کنترل بازی نیز بسیار ساده است و از کلید های مکان نما برای رفتن به جهات مختلف باید استفاده کنید و از کلید Ctrl برای پرش و از کلید Space برای شلیک تیر باید استفاده کنید. بازی دارای 9 مرحله است که بعد از پشت سر گذاشتن هر یک از مرحله ها بازی Save می شود.

 

بازی Venture Kid برای کامپیوتر

Venture Kid | Size: 20 MB | Direct Link

 

دانلود با لینک مستقیم از سه سوت دانلود

اطلاعات دانلود:

نام محصول: بازی کم حجم Venture Kid برای کامپیوتر

شرکت سازنده:

حجم فایل: 20.1 مگابایت

رمز فایل: www.3sotdownload.com

لینک های دانلود:

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت