مداد

دانلود بازی کم حجم Charlie II برای کامپیوتر

10 آگوست 2019
بازی کم حجم
6,254 بازدید
بدون نظر

اگر فکر میکنید بازیهای کوچک چند مگابایتی دیگر پیدا نمی شود باز هم سایت سه سوت دانلود برای شما دوستداران بازیهای ساده و سرگرم کننده کامپیوتری سوپرایز دارد. یک بازی کوچک 1 مگابایتی شبیه به بازی Mario که البته بسیار جذاب و سرگرم کننده است. Charlie II نام بازی مورد بحث است و همانطور که گفته شد تنها یک مگابایت حجم دارد و کم و بیش نیز شبیه به بازی جذاب Mario است.

در این بازی شما کنترل یک اردک بامزه به نام چارلی را بر عهده دارید و باید به جمع آوری سکه و الماس های موجود در هر مرحله بپردازید و همچنین حروف C H A R L I E را که در نقاط مختلفی که معمولا بصورت مخفی هستند و یا نقاط بلندی قرار دارند پیدا کنید تا به مرحله بعد بروید.

شما باید مراقب چارلی باشید تا از خطرات و موجوداتی که طول مسیر جان Charlie را تهدید میکنند فاصله بگیرید یا با پریدن روی سرشان آنها را از بین ببرید. ضمنا چارلی می تواند شنا کند پس از افتادن او در آب نگران نباشید و شاید با رفتن به درون آب نقاط پنهانی را کشف کند!

در صورتی که هنگام اجرا بازی بصورت تمام صفحه نیامد می توانید با استفاده از کلید های ترکیبی Alt و Enter صفحه را تمام صفحه کنید. برای کنترل بازی نیز می توانید از کلید Space برای پرش و از کلید Ctrl برای راه رفتن سریع استفاده کنید.

بازی Charlie II برای کامپیوتر

Charlie II | Size: 1.5 MB | Direct Link

دانلود با لینک مستقیم از سه سوت دانلود

اطلاعات دانلود:

نام محصول: بازی کم حجم Charlie II برای کامپیوتر

شرکت سازنده:

حجم فایل: 1.6 مگابایت

رمز فایل: www.3sotdownload.com

لینک های دانلود:

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت