آشنایی با شیردوش برقی philips اونت

24 اکتبر 2022
رپورتاژ آگهی
309 بازدید
بدون نظر

پس از زایمان

فرزند دار شدن یک پروسه عجیب و جالب است که امروزه بخش های مختلف آن با دقت و تجربه بیشتری همراه است و توصیه های مختلفی برای هر دوره سنی چه قبل از زایمان و چه برای بعدش وجود دارد در همه این مسیر هم مادر عنصر اصلی و جدانشدنی است که وجود نوزاد بیشتر از همه به او وابسته است . همانطور که میدانیم پس از تولد حیاتی ترین ماده برای کوچولوی تازه قدم نهاده به این دنیا شیرمادر است خوب صدالبته که امروزه خیلی از نوزادان با شیر خشک تغذیه می شوند اما از دیرباز تا آینده این شیر یک ماده بی همتاست که رقیبی نخواهد داشت و هنوز هم خیلی از مادران دوست دارند فرزند را با شیر خود تغذیه کنند چراکه توصیه های قابل اتکایی در این خصوص وجود دارد ، از این بین برخی به دلایلی نیاز به وسیله کمک کننده یعنی شیردوش برقی یا دستی پیدا می کنند تا به کمک آن دوشیدن صورت پذیرد و شیردهی میسر گردد یعنی با شیشه شیر به نوزاد انتقال یابد در اینجا میخواهیم این بخش از خرید سیسمونی را تمرکز کنیم که خیلی به بانوان مربوط می شود و کالای گرانی هم هست پس میخواهیم کمک کنیم تا اگر نیاز به شیردوش پیدا کردید با خواندن این بخش بتوانید یک مدل خوب مثل فیلیپس اونت برای خود انتخاب کنید و کار را به انجام برسانید .

فکر کنم همگی بدانند که این وسیله در 2 نوع دستی و برقی تولید می شود یا از منظر دیگر انواع خانگی دارد و بیمارستانی یا حتی صنعتی که برای مصارف دیگر بکار می رود مثل دوشیدن از گاو که خوب ما اینجا با نوع طراحی شده برای انسان یعنی برای مادران تازه فرزند دار شده کار داریم . خود شیردوش برقی هم باز یک قلو دارد و دو قلو یعنی برای فقط یک سینه یا اینکه همزمان از هر دو سینه مادر شیردوشی را انجام دهد که مشخص است که سرعت و قدرت کار را بالاتر می برد و شما باید ببینید کدام بکارتان می آید البته بیشتر مصرف بازار خرید سیسمونی مربوط به نوع تکی میشود ولی خوب شرکتها دوقلو هم برای مشتریان خاص تولید کرده اند .

عکس سیسمونی

کدا مارک

وقتی مطالب این طور انحصاری راجع به راهنمای خرید یک محصول نگارش می شود مخاطب توقع دارد که ما بدون اضافه گویی صریح بگوئیم کدام برندها را بخرید و از کدامیک صرفنظر کنید خوب انتظار بجایی هم هست زمانه امروزی اینقدر  بشر در محاصره اطلاعات مختلف است که فرصت خواندن نگارش های طولانی را ندارد و میخواهد خیلی سریع اصل مطلب بیان شود تا او مثلا” برای خرید سیسمونی نوزاد خود بداند چی را از کجا تهیه کند آیا دکتر بروان بخرد یا اونت یا تامی تیپی . ما هم سعی میکنیم در اینجا زیاد به حاشیه نرویم و چند نکته ای در خصوص انتخاب شیردوش برایتان بگوئیم و هم چندتایی مارک خوب مثل مدلا و اونت را برایتان نام ببریم تا شما یک دید بهتر نسبت به انتخاب شیر دوش پیدا کنید . ببینید چند مارک هستند که طی سالیان اخیر توانسته اند عملکرد سطح بالاتری از بقیه به نمایش بگذارند و شیردوش هایی که تولید کرده اند توانسته بخوبی از پس ماموریت محوله بربیایند پس رضایت خاطر مادران را به همراه داشته و آنها در گوشه و کنار اینترنت از آنها بخوبی یاد کرده اند .

اولی شرکت سوئیسی مدلا است که در زمینه تولید وسایل کمک شیر دهی مادران سابقه درخشانی دارد و پیشرو هست در این زمینه . مدلا نزدیک 60 سال از تاسیسش می گذرد و امروزه دیگر در زمینه تولید وسایلی نظیر شیردوش برقی یا دستی به بلوغ کاملی رسیده که شاید خیلی برایش سخت باشد که بخواهد تولیدات را از این چیزی که هست ارتقاء دهد پس یک انتخاب مطئمن هست . در کنار شیردوش این شرکت سوئیسی تجهیزات جانبی برای شیردهی که کمک کننده هستند مثل محافظ ، ظروف ذخیره شیر یا پد هم ارائه می کند که اینها هم از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند . پس در خرید سیسمونی بخش مادر مدلا یکی از قابل اتکاء ترین مارکهایی هست که میتوانیم رویش حساب باز کنیم .

دومین نام را باید به فیلیپس اونت اختصاص دهیم که درست است که مثل رقیب قبلی اش خیلی متمرکز روی دسته بندی خاصی از سیسمونی نیست و دیگر وسایل نوزاد همچون لیوان ، دوربین ، استریلایزر یا غذا ساز کودک هم تولید می کند اما همه اینها را با بهترین کیفیت می سازد بطوریکه در هر کدام از وسایل سیسمونی که بتولید می رساند جزء بهترین های جهان قرار می گیرد مثل شیشه شیر های شکل سینه مادرش و پستانکهایی که در سراسر دنیا محبوب ترین هستند برای استفاده را همه کسانی که تجربه خرید سیسمونی داشته اند می شناسند . اونت در شیر دوش هم توانسته دو مدل خوب را روانه بازارها کند یعنی هم مدل دستی اش خیلی رضایت بخش ظاهر شده بخصوص با آن بالشتک سینه نرم اش و احساس راحتی که حین پمپ ارائه می دهد هم شیردوش برقی که ساخته خیلی شیک ، خوش ساخت و موثر برای مادران بوده است .

لوازم بارداری

البته باید اشاره کنیم که مدلا هم علاوه بر شیر دوش و تجهیزات مرتبط کمک دهنده سینه مادر چندین شیشه شیر هم در سبد محصولات نوزادی محدود خود دارد که مخاطبان خاص خود را هم دارد .

اسپکترا سومین نام این میدان و رقیب آمریکایی دو شرکت اروپایی قبلی است . این برند ایالات متحده نیز مثل همتای سوئیسی اش روی همین دسته شیردهی و لوازم مرتبط اش متمرکز شده و سبد محصولات اش خیلی شبیه مدلا است یعنی کم اما بشدت تخصصی . شیردوش برقی اسپکترا خیلی معروف و قدرتمند است و خیلی از مراکز مادران نیز از آن بهره می برند یعنی مختص خانگی فقط نیست و میتواند در روز به چندین خانم برای مکش شیر کمک کند . جدیدترین مدل این شرکت دارای ویژگی متمایز و جالبی است این محصول دارای دو موتور هست و میتواند مکش هر سینه را بصورت جداگانه با آن تنظیم کنید که امکان خیلی منحصربفردی به نظر می رسد که میتواند نظر برخی مشتریان خرید سیسمونی که بدنبال شیر دوش هستند را به خود جلب کند .

از نظر قیمتی این سه مارک برتری که اشاره کردیم اختلاف معنادارای ندارند و شما بنا به سلیقه خود که کدامیک از ویژگی های انحصاری آنها را بیشتر مورد نیازتان میباشد میتوانید انتخابی از بینشان داشته باشید مثلا” اونت مدل برقی اش خیلی جمع و جور است و میتوانید براحتی در کیف شخصی خود هم بگذارید و حمل اش کنید که در مسافرت های کوتاه از آن همچنان استفاده کنید . اما مدلا و بخصوص اسپکترا شیردوش برقی بزرگتری دارند که شاید فقط برای استفاده خانگی یا ثابت مناسب باشد . یا اینکه وقتی شما خرید سیسمونی را از برند فیلیپس داشتید که خیلی هم این روزها همانطور که در جهان گفتیم پستانک یا شیشه شیر اش معروف است خوب بهتر است شیر دوش را هم از اونت بگیرید چون هماهنگی پیدا میکند شیشه شیر نوزادی که دارید البته این موضوع الزامی نیست .

در نهایت ما 3 مارک خوب برایتان نام بردیم که اگر بهترین شیردوش را میخواهید میتوانید از بین اینها برگزینید . در خصوص انتخاب بین دستی و برقی هم خود باید با تعیین بودجه در نظر گرفته در کنار سلیقه به سراغ خرید یک کدام از آنها بروید .

برچسب ها

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت