مداد

موسیقی های بدون کلام شاد ، نواخته شده با گیتار اثری از Alex Fox

13 ژانویه 2012
آهنگ بی کلام
31,766 بازدید
2 نظر

با آهنگسازان و نوازندگان آرژانتینی تا چه حد آشنایی دارید؟ بله درست حدس زدید در این پست قصد داریم تا شما را با یکی از نوازندگان کشور آرژانتین آشنا سازیم.
Aelx Fox به فارسی ” الکس فاکس ” در بوئنوس آیرس، آرژانتین متولد شد. او در شش سالگی شروع به آموزش درس پیانو کرد و همچنین گیتار کلاسیک را آموخت. الکس اولین آلبوم خود را با نام “To The Gypsies” در سال ۱۹۹۴ روانه بازار کرد که با استقبال بی نظیری مواجه شد.
آلکس در حالی که درآرژانتین زندگی می کرد به طیف گسترده ای از موسیقی پرداخت که می توان به مواردی مانند: بزرگ کلاسیک (آندرسSegovia نوازنده گیتار)،شعر و موسیقی پاپ از گروه بیتلز ، فلامنکو برای تلفن های موبایل از پاکو دلوسیا ، ریتم رومبا از پادشاهان کولی و موسیقی از برزیل کار لوس اشاره کرد. او بعدها تحصیلات خود را در آمریکا، در دانشگاه میامی Dade که در آن موفق به دریافت بورس تحصیلی کامل بود ادامه داد و اعتبار خود را به عنوان آهنگساز، نمایش دهنده و ضبط در میامی که محبوب ترین مکان هنر دکو در منطقه ساحل جنوبی است افزایش داد. الکس فاکس در حال حاضر کنسرت هایی را در سراسر جهان اجرا می کند و مهمتر از همه با اشتیاق فراوان زندگی خود را برای موسیقی همچنان ادامه می دهد.

بهترین های الکس فاکس

Aelx Fox – Gypsy & Flamenco Guitar On Fire | Size: 5.5 MB | Direct Link

اما برای این لحظه ۲ آهنگ بیکلام از بهترین های Aelx Fox برایتان آماده کرده ایم. این آهنگها با گیتار نواخته شده اند و بر عکس بسیاری از موزیک های ساخته شده با گیتار این آهنگ ها فوق العاده شاد و دلنشین هستند. در پایان پیشنهاد میکنم این ۲ آهنگ بینظیر را از دست ندهید.

دانلود آهنگ Gypsy با لینک مستقیم و حجم ۲٫۵۵ مگابایت
دانلود آهنگ Flamenco Guitar On Fire با لینک مستقیم و حجم ۲٫۹۱ مگابایت
پسورد فایل: www.3sotdownload.com
لینک منبع

  • فوق العاده بود ، کیف کردم
    بازم ازین آهنگا بزارید تو سایت خوبتون

  • واااااای عالی بود
    ممنوووون

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت