همه چیز درباره اپراتور ارین تل

31 دسامبر 2022
رپورتاژ آگهی
367 بازدید
بدون نظر

با صدور مجوز رسمی جهت فعالیت تجاری اپراتور ارین تل تعداد اپراتورهای شبکه مجازی موبایل به هشت عدد در کشور رسید. این هشت اپراتور معتبرترین اپراتورها در زمینه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات هستند. شرکت آرین تل که جدید ترین کمپانی تأسیس شده است در کنار سایر کمپانی های دیگر موفق به اخذ پروانه مجازی تلفن همراه از نوع اول شده است. لازم به ذکر است که اپراتور مجازی نوع اول یکی از بهترین و کامل ترین نوع کسب و کارهای ایرانی با کم ترین تعرفه و بدون واسطه است.

اپراتور ارین تل

اپراتور ارین تل قادر است با ثبت قرارداد با اپراتوری دیگر که از امکانات و تجهیزات فیزیکی جهت انجام مکالمه و ارسال داده ها برخوردار است، اقدام به خرید خدمات و پشتیبانی های خود کند. سپس با استفاده از نام برند و نشان تجاری مختص به خود اقدام به عرضه خدمات تلفن همراه از جمله ارسال sms تبلیغاتی یا سامانه تبلیغاتی و ارسال مکالمه کند.

اپراتور ارین تل چیست؟

اپراتور ارین تل یک اپراتور موبایل است که با یک اپراتور موبایل از نوع MNO که از امکانات فیزیکی جهت ارسال مکالمات و داده ها برخوردار است قرارداد می بندد. این کار صرفاً برای خرید عمده خدمات به صورت عمده از این اپراتور است. در نهایت نیز ارین تل خدمات خریداری شده را با نشان تجاری خود به مشتریان عرضه می کند. لازم به ذکر است که ارین تل فاقد امکانات فیزیکی برای ارسال مکالمات و داده ها است. به عبارت ساده تر ارین تل جدید ترین اپراتور مجازی در ایران است که گاهی اوقات دسترسی به شبکه اپراتور میزبان برای آن فراهم می شود. البته در بسیاری اوقات امکان چنین دسترسی برای آن وجود ندارد.

MVNO یا اپراتورهای مجازی شبکه موبایل همانند شاخه بازاریابی اپراتورهای اصلی موبایل هستند که عملکرد آن ها بر اساس بازاریابی خواهد بود. یک اپراتور مجازی شبکه موبایل همانند اپراتور ارین تل قادر است در شرایط خاص بازار ظرفیت خالی اپراتورهای اصلی را پوشش دهد.

اهمیت پلتفرم باز اپراتور آرین تل API Open

اهمیت پلتفرم باز اپراتور آرین تل

پلتفرم باز اپراتور آرین تل بسیار حائز اهمیت است. به نحوی که می توان به کمک آن بستری فراهم کرد تا فعالین حوزه استارت اپ هاوچ، توسعه دهندگان API به کمک سرویس های مختلف ابری این اپراتور و برنامه نویسی اقدام به رفع نیازمندی های مشتریان کنند. همچنین اقدام به اشتراک گذاری برنامه نویسی خود را با سایر اپراتورها کنند.

خدمات و ظرفیت های پلتفرم های اپراتور آرین تل

خدمات پلتفرم اپراتور آرین تل با توجه به ظرفیت های ارائه شده بر اساس اعطای سیم کارت به مشترکین حقیقی و حقوقی خود به قرار ذیل می باشند.

● تلویزیون اینترنتی.

● فضای ذخیره سازی ابری.

● باشگاه هواداران مشتریان.

● خدمات پایه از جمله مکالمه، پیامک، دیتا و کدهای دستوری USSD.

● خدمات دیجیتالی بانکی و پرداخت.

● هوشمند سازی و اینترنت اشیاء.

● ارتباطات بین المللی.

● سیم کارت سازمانی آرین تل و سرویس های سازمانی APN و MVPN.

● خدمات احراز هویت کاربران.

● خدمات همگرای اینترنت ثابت و اینترنت موبایل.

سرویس های احراز هویت یا خدمات OTP و پرداخت اپراتور آرین تل: خدمات پرداخت و سرویس های احراز هویت اپراتور ارین تل عبارت‌اند از:

● قرار دادن کیف پول بر روی سیم کارت.

● انجام تراکنش موبایلی آفلاین و آنلاین.

● پرداخت و کاربری ساده به وسیله QR Code.

● اجرای پروتکل امنیتی بسیار قوی به کمک سیم کارت برای ایجاد رمز یکبار مصرف.

● سرویس های پرداخت اعتباری.

راه های ارسال پیامک به بلک لیست با استفاده از اپراتور ارین تل

راه های ارسال پیامک به بلک لیست با استفاده از اپراتور ارین تل

در اپراتور ارین تل جهت ارسال پیامک به بلک لیست می توان از دو راه عمل کرد. این دو راه عبارت‌اند از:

● ارسال به کمک سیم کارت.

● ارسال به کمک خط خدماتی.

نکته مهم در خصوص این سامانه

لازم به ذکر است که به وسیله خط خدماتی می توان پیامک اطلاع رسانی ارسال کرد. اما امکان ارسال پیامک تبلیغاتی برای مشتریان وجود ندارد. همچنین جهت ارسال به شماره های بلک لیست باید از سیم کارت استفاده کرد. در واقع ارسال پیامک به لیست سیاه از طریق خط خدماتی وجود ندارد و افرادی که قصد ارسال پیامک به شماره های موجود در این لیست را دارند باید از امکانات سیم کارت استفاده کنند.

خط خدماتی چیست؟

خط خدماتی نوعی سامانه پیامکی در اپراتور ارین تل است که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به خط تبلیغاتی است. با این تفاوت که با خط خدماتی امکان ارسال پیامک به شماره‌های مسدود شده وجود دارد. در مقابل اما امکان ارسال sms تبلیغاتی با آن وجود ندارد. لازم به ذکر است که جهت فعال سازی خط خدماتی باید اپراتور را با دادن تعهد و سفته متقاعد کرد. به این معنی که از خط خدماتی هیچ گونه پیامک تبلیغاتی ارسال نخواهد شد. به طور کلی خط های خدماتی برای ارسال پیام کوتاه های وب سرویس و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربردهای دیتا جدید همراه اول و ایرانسل در اپراتور ارین تل

در میان سیم کارت های ایرانسل نوعی سیم کارت به افراد عرضه می شوند که از آن تنها برای ارسال پیام کوتاه استفاده می شود. همچنین این سیم کارت ها به طور گسترده تحت پوشش اپراتور ارین تل قرار می گیرند. در واقع این نوع سیم کارت ها سیم کارت های دیتای ایرانسل هستند که از مدت ها پیش در اختیار افراد قرار داده شده اند. علاوه بر آن اخیراً همراه اول نیز بعد از فعال سازی اینترنت نسل 3G اعلام کرده که جدای از سیم کارت های معمولی اقدام به ارائه سیم کارت های دیتا نیز می کند. سیم کارت های دیتای همراه اول از نوع اعتباری بوده که تنها جهت ارسال پیامک تعبیه شده اند. بنابراین از قابلیت برقراری تماس برخوردار نیستند.

سخن پایانی

رشید نجاری مدیر عامل هلدینگ ایرانیان در راستای توسعه کسب و کارهای ایرانی با کم ترین هزینه ها اقدام به انعقاد قرارداد با اپراتور ارین تل کرده است. قرارداد انحصاری اپراتور ارین تل با هلدینگ ایرانیان توسط روابط عمومی این هلدینگ رسماً اعلام شده است. به طور کلی قرارداد فی‌مابین در جهت توسعه بازار و ارائه خدمات مدرن به مشتریان هلدینگ ایرانیان بسته شده است. این قرارداد بیشتر با هدف ارسال پیامک، ایجاد پنل پیامک، کمک به کسب و کارهای داخلی و ایجاد نسل دوم سامانه های ارسال پیامک از سوی طرفین منعقد شده است. جهت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت iranianvas.ir مراجعه کنید.

 

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت