محصولات پر فروش بهران که باید بدانید

13 فوریه 2023
رپورتاژ آگهی
209 بازدید
بدون نظر

محصولات پر فروش بهران که باید بدانید

محصولات پر فروش بهران که باید بدانید

با توجه به آنکه حفاظت از قطعات و جلوگیری از بروز حوادث وظیفه روانکارهای صنعتی است، بهتر است با محصولات پرفروش بهران شناخت کافی داشته باشید. بهران این روانکارها را به دسته‌های مختلف روغن صنعتی، گریس‌ها، مکمل‌ها و پارافین‌ها تقسیم کرده است.

همانطور که میدانید صنعت روان‌کننده‌های صنعتی با افزایش تقاضای جهانی در صدد تولید روان‌کننده‌های سازگار با محیط زیست است. شرکت نفت بهران یکی از این برندهاست که تمام توان خود را گذاشته تا محصولی مخرب برای محیط زیست تولید نکند. به دلیل محبوبیت محصولات بهران در صنعت، به بررسی لیست بهترین و پرفروش ترین محصولات بهران پرداخته ایم تا انتخاب نهایی شما برای خرید آسان باشد.همراه ما باشید.

محصولات پر فروش بهران

پرفروش ترین تولید کننده روانکار در ایران، شرکت بهران بوده و محصولات خود را به دسته‌های روانکارهای خودرو، روانکارهای صنعتی، گریس، ضد یخ، مکمل‌های سوخت، روغن‌های فرآیند، پارافین و وکس و محصولات تکمیلی دسته بندی کرده است. با معرفی چند نمونه بی نظیر و پر متقاضی شروع می‌کنیم :

روغن بهران بندر ویژه 50

بهران بندر ویژه 50، روغن موتور دیزلی بر پایه روغن معدنی است. این محصول در استاندارد API دارای سطح کیفی CF بوده و با توجه به نقطه اشتعال بالا، در هوای سرد سریعا شروع به روانکاری می‌کند. عموما از این روغن تک گرید برای روانکاری انواع موتورهای دیزلی سنگین چهار زمانه سوپر شارژ، توربو شارژ، تنفس طبیعی، ماشین آلات سنگین راهسازی، ماشین آلات کشاورزی و معدنی، موتور دیزلی دریایی و تجهیزات ساختمانی استفاده می‌کنند.

با شنیدن اسم بهران بندر ویژه 50 شما هم به یاد نام آشنای دیگری می افتید ؟ میخواهید بدانید آیا روغن بندر ویژه 50 و روغن بهران بندر 50 با هم متفاوت هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، در واقع هر دو این اسامی معرف یک محصول هستند. روغن بهران بندر 50 محصول قدیمی و روغن بهران بندر ویژه 50 محصول جدید و پیشرفته قدیمی خود است.

روغن بهران هیدرولیک H 68

روغن بهران هیدرولیک H 68 نسبت به روغن‌های هیدرولیک قبلی شرکت بهران نظیر H32 و H22 دارای کیفیت و ویژگی‌های کارآمد است. همانطور که از نام پیداست یک روغن هیدرولیک صنعتی بوده و برای انتقال نیرو در ماشین آلات و تجهیزات هیدرولیکی استفاده می‌شود.

این روغن با توجه به دارا بودن شاخص گرانروی بالا، مقاومت بالایی در تغییرات دما از خود نشان داده و مناسب برای روانکاری طولانی مدت است. از این رو، روغن بهران هیدرولیک H 68 دارای دوام پذیری بالایی بوده و هزینه تعمیر و تعویض قطعات شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

روغن بهران هیدرولیک H 46

روغن بهران هیدرولیک H 46، روغن هیدرولیکی دیگر از شرکت بهران است که مناسب برای تمامی سیستم‌های هیدرولیک و پرس‌های سبک و سنگین می‌باشد. این روغن با کیفیت، عاری از هرگونه خاکستر و فلز روی بوده و مخرب محیط زیست نمی‌باشد. در واقع به دلیل اینکه روغن بهران هیدرولیک H 46 مبتنی بر استرهای مصنوعی بوده، تجزیه آن به آسانی صورت می‌پذیرد. برای هیدرولیک‌هایی با پمپ‌های پره‌ای، پیستونی یا دنده‌ای نیز میتوان این روغن را استفاده کرد.

روغن بهران توربین 46

روغن بهران توربین 46 انحصارا در یاتاقان‌های ساده و چرخ دنده‌های بخار، در اجزای مختلف توربین‌های آبی و کمپرسورهای توربو استفاده می‌شود و مورد تایید سه کشور آلمان، ایتالیا و سوئیس بوده است. در توربین‌ها نقاط روانکاری بسیاری وجود دارد که می بایست از اصطکاک مختلط در حین کار جلوگیری کند. روغن بهران توربین 46 در محدوده پرسرعت عمل کرده و روغن‎ها در معرض دمای زیاد آسیب نمی‌بینند.

باید بگوییم وجود این قابلیت در محصول موجب تضمین عمر طولانی سیستم‌ها و روان کننده‎ها، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی و همچنین به حداقل رساندن زمان و هزینه‌های نگهداری و تغییرات روغن بهران توربین 46 می‌شود.

روغن بهران بردبار 220

روغن بهران بردبار 220 با توجه به افزودنی (EP) در برابر فشار قوی مقاوم بوده و شامل ترکیبات روغن پایه با کیفیت، گوگرد، فسفر می‌شود. این محصول یک روغن معدنی تصفیه شده با کیفیت بسیار بالا است.

این روغن با توجه به پایداری حرارتی و ظرفیت حمل بار بالا درروانکاری دنده‌های صنعتی در صنایع فولاد، سیمان و انواع یاتاقان‌های مورد استفاده در صنایع عمومی کارایی دارد.

روغن بهران سوپر توربو ران 20w50w

روغن بهران سوپر توربو ران 20w50، یک روغن موتور دیزلی چند گرید و کیفیت مرغوب است. که با توجه دارا بودن مقدار زیاد مواد افزودنی در آن به روغنی در بازه کارایی طولانی مدت مشهور است. روغن موتور بهران سوپر توربو رانW50 20 عملکرد متفاوت تری نسبت به روغن توربو شارژ داشته و برای روانکاری کلیه اتوبوس‌ها و کامیون‌های مدل 2004 به بعد که مجهز به سیستم کنترل آلودگی (EGR) هستند و تحت شرایط سخت کار‌ می‌کنند پیشنهاد می‌­شود. چیزی که این محصول را خاص میکند، فراریت مطلوب روغن و کاهش مصرف سوخت وسیله نقلیه است.

روغن موتور بهران اکسترا توربو دیزل Extra 15w40

روغن بهران اکسترا توربو دیزل 15w40 یک روغن برای موتورهای دیزلی است. نیمه سینتتک و بسیار مرغوب بوده و برای تمامی اتوبوس‌ها و کامیون‌های نسل جدید، از سال 200 به بعد، مناسب کارکرد می‌باشد. این روغن بی‌نظیر بهران بدون افت کیفیت در طولانی مدت کار کرده و طیف گسترده‌ای از دماها را پوشش می‌دهد. این محصول با سوخت‌­های دیزل میزان گوگرد حداکثرppm 5000 سازگار است.

با توجه به آنکه روغن موتور فوق دیزلی می‌باشد بنابراین قابل استفاده در سیستم‌های بنزینی نیست. در غیر اینصورت و در صورت استفاده، به دلیل اختلاف مواد افزودنی در روغن‌های دیزلی و بنزینی باعث خرابی قطعات خود می‌شوید. علاوه بر این دوده تولید شده توسط موتورهای دیزلی بسیار زیاد بوده، اما روغن موتور بنزینی این دوده را کنترل می‌نماید. بنابراین در صورتی که در سیستم دیزلی از یک روغن موتور مناسب استفاده نشود اثرات منفی روی عملکرد خودرو شما وارد می‌کند.

گریس نسوز بهران یاقوت EP2

گریس بهران یاقوت EP2، یک گریس با پایه روغن‌ معدنی، افزودنی ep و پایه صابونی کمپلکس لیتیوم است. این گریس چند منظوره بوده و برای روانکاری چرخ دنده‌های محصور و یاتاقان دنده‌ای مناسب است. بهترین بازه دمایی کارکرد محصول مابین 20- تا 120 درجه سانتی گراد است.

نقطه قوت تمام گریس‌های خانواده بهران یاقوت EP کارایی بالا، محافظت بیشتر در برابر سایش و خوردگی، زنگ زدگی، پایداری مکانیکی، ظرفیت حمل بار و سازگاری با آب است.

ضد یخ بهران دی

ضد یخ بهران دی از محبوب ترین محصولات بهران بوده که به واسطه فرمولاسیون ویژه، در تمامی فصول سرد و گرم سال کاربرد دارد. این محصول بر پایه اتیلن گلیکول و مواد افزودنی مرغوب بوده و به منظور استفاده در سیستم خنک کننده خودروهای دیزلی نیمه سنگین و سنگین کاربرد دارد. این ضد یخ علاوه بر تعادل عالی دما، خاصیت پاک کنندگی بالایی دارد و از تشکیل رسوب و لجن در موتور و قطعات جلوگیری می‌کند.

با خرید ضد یخ بهران دی خیالتان از بابت یخ نزدن سیستم خنک کننده خودرو خود تا دمای 37- درجه سانتی گراد و جوش نیاوردن موتور تا 109 درجه سانتی گراد راحت باشد.

ضد یخ بهران بهمن

ضد یخ بهران بهمن دیگر ضد یخ پر خواستار موجود شرکت بهران است. با این تفاوت که این بار بهران این محصول را متناسب کارکرد خودروهای بنزینی و دیزلی سبک عرضه کرده است. همچنین در سیستم برخی کارخانجات نیز کاربرد دارد. ویژگی منحصر به فرد ضد یخ بهران بهمن، همانند ضد یخ بهران دی، جلوگیری از انجماد موتور تا دمای 37- درجه سانتی گراد و جوش آوردن موتور تا دمای 109 درجه سانتی گراد است. این محصول خنک کننده به دلیل خاصیت پاک کنندگی بالا، مانع از ایجاد رسوب در رادیاتور، قطعات موتور و دیواره سیلندر می‌شود.

جمع بندی

از زمانیکه نفت بهران کار خود را این صنعت شروع کرد، سعی کرد تا با ارائه محصولاتی با کیفیت، سازگار با محیط زیست و قیمت مناسب خدمات ارزنده‌ای به مشتریان تقدیم کند. بهران نه تنها بعد از سالها کار در این حیطه، کیفیت محصولات خود را کاهش نداده بلکه در این صنعت پیشتاز بوده و محصولاتی متنوع تر و کارآمدتر را به بازار معرفی کرده است. پس از دانستن تمامی حقایق از شرکت بهران و کیفیت خالص محصولات، دلیل محبوبیتش را دانستیم.

برچسب ها

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت