دانلود کتاب همه‌ چیز درباره ارز دیجیتالی بیت‌ کوین

14 آوریل 2018
دانلود کتاب
1,757 بازدید
بدون نظر

Bitcoin به فارسی “بیت کوین” نام یک ارز دیجیتالی مانند پی پال و یا وبمانی است که عده ای معتقد هستند که از سال ۲۰۰۹ و توسط شخصی به نام ساتوشی ناکاموتو ابداع شد (بعضی نیز معتقد هستند که بیتکوین توسط یک گروه برنامه نویسی بزرگ ساخته شده) و ارزش بیت کوین در مدت زمانی نه چندان طولانی از کمتر از ۱ سنت به بیش از ۱۵۰۰۰ هزار دلار رسید که البته در حال حاضر کمی ارزش بیت کوین سقوط کرده است.

البته هنوز این پول دیجیتالی در هیچ کشوری به رسمیت شناخته نشده است که دلیل این موضوع هم فقط یک مسئله است و آن این است که بیت کوین بصورت متمرکز اداره نمی شود و تراکنش ها مستقیما و بدون واسطه بین کاربران صورت می گیرد. ولی در بسیاری از سایتهای معتبر بیت کوین بعنوان پول الکترونیک رسمیت دارد برای خرید و فروش کالا از این کیف پول استفاده می شود.

خب اگر دوست دارید درباره بیت کوین همه چیز را مو به مو بدانید مثلا اینکه راه های خرید و فروش بیت کوین، بیت کوین چطور استخراج می شود، بلاک چین چیست، ماینرها چه کسانی هستند، کیف پول نگهداری بیت کوین یا همان والت، صرافی های آنلاین بیت کوین، سایتهای دریافت بیت کوین رایگان و … در ادامه می توانید کتاب همه چیز درباره بیت کوین را از سایت سه سوت دانلود دریافت و مطالعه نمایید. لازم به ذکر است که این کتاب بهترین و کاملترین کتاب PDF در زمینه بیت کوین است که در سطح اینترنت به زبان فارسی می توانید پیدا کنید.

Baltimora - Tarzan Boy

Bitcoin Learning | Format: PDF | Page: 100 | Size: 3.5 MB | Direct Link

دانلود با لینک مستقیم از سه سوت دانلود

اطلاعات دانلود:

نام محصول: کتاب همه‌ چیز درباره ارز دیجیتالی بیت‌ کوین

شرکت سازنده:

حجم فایل: 3.3 مگابایت

رمز فایل: www.3sotdownload.com

لینک های دانلود:

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت