دانلود بازی فکری Splitter Critters برای کامپیوتر

21 جولای 2019
بازی فکری
2,007 بازدید
یک نظر

Splitter Critters نام یک بازی فکری جدید و اعتیادآور برای کامپیوتر است که در طراحی آن از سبکی خاص و منحصر به فرد (توانایی تقسیم جهان) و البته جذاب استفاده شده است. بازی به این صورت است که شما باید موجودات فضایی کوچکی را که در نقاط مختلف هر مرحله هستند با بریدن و چسباندن بخش های مختلف مرحله به یکدیگر موجودات را به سفینه برسانید تا برنده شوید. مراحل ابتدایی آسان است ولی پس از طی چند مرحله دشمنان خطرناکی به بازی اضافه می شوند.

اما نحوه بازی Splitter Critters چگونه است؟ شما باید با بریدش های لیرزی و چسباندن مناطق به یکدیگر بتوانید راه را به سمت سفیه برای این موجودات کوچولو هموار سازید. برش ها به هر صورتی می تواند باشد مثلا عمودی، افقی، مایل، کج و هر صورتی که بخواهید می توانید برش های لیرزی را با کمک کلیک چپ ماوس انجام دهید. مثلا می توانید بخشی از یک مکان را بریده و به بخش دیگری وصل نمایید. (مانند بنر بازی که در زیر مشاهده میکنید)

ضمنا در هر مرحله شما آزاد هستید که از خلاقیت خود استفاده کنید و راه های ممختلف را امتحان کنید، یعنی برای رد شدن از هر مرحله شما از چندین روش مختلف می توانید استفاده کنید.

بازی Splitter Critters برای PC

Splitter Critters | Size: 67.5 MB | Mediafire & Uploadboy & Picofile Link


دانلود از Uploadboy

دانلود از Mediafire

دانلود از Picofile

  • سلام هرچی گشتم بازی فکری مورد نظرم رو پیدا نکردم

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت