دانلود بازی آنلاین و ایرانی Paper War برای اندروید

8 اکتبر 2018
بازی اندروید
10,223 بازدید
بدون نظر

Paper War نام یک بازی اندروید ایرانی و آنلاین است که در آن شما باید با حریف آنلاین خودتان مبارزه کنید و روی طرف قابل رو کم کنید. این بازی بر گرفته از همان بازی نوستالژیک جنگ کاغذی است که در دهه 60 همه ی ما با آن خاطره داریم، بازی که بر روی یک ورق کاغذ انجام می شد و با تا کردن کاغذ از وسط و کشیدن نقطه و افتادن رد نقطه روی زمین حریف بازی انجام می شد.

حال نسخه امروزی و پیشرفته بازی جنگ کاغذی را می توانید بر روی دستگاه اندرویدی خود امتحان کنید و با سایر ایرانی هایی که آنلاین هستند مسابقه دهید و آنها را شکست دهید یا شاید هم ببازید !

برای بازی کردن Paper War باید به اینترنت متصل باشید که البته از حداقل حجم اینترنت شما استفاده می شود. بازی دارای کاراکترهایی همچون تانک، هلکوپتر، پیاده نظام، سنگر، آر پی جی زن، جت جنگی، دکتر، مهندس، نارنجک، تک تیر انداز و … می باشد که هر یک تکنیک خاص خود را برای از بین بردن دشمن دارند. بردن شما در بازی جنگ کاغذی منوط به داشتن استراتژی مناسب، نشانه گیری دقیق و کمی هم فکر است.

در ادامه می توانید بازی Paper War یا همان جنگ کاغذی را با حجمی حدود 41 مگابایت از بازار دانلود نموده و از این بازی آنلاین جذاب لذت ببرید. در پایان سایت سه سوت دانلود به شما پیشنهاد میکند این بازی ایرانی و جذاب را حتما امتحان کنید.

بازی Paper War اندروید

Paper War | Format: apk | Size: 41 MB | Direct Link

دانلود با لینک مستقیم از سه سوت دانلود

اطلاعات دانلود:

نام محصول: بازی آنلاین و ایرانی Paper War برای اندروید

شرکت سازنده:

حجم فایل: 41 مگابایت

رمز فایل: www.3sotdownload.com

لینک های دانلود:

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت