تماشای بهترین فیلم و انیمیشن های ایرانی و خارجی در فیلیمو

18 ژوئن 2022
رپورتاژ آگهی
370 بازدید
بدون نظر

این پلتفرم همواره در ارائه به روز ترین و بهترین فیلم ها و سریال های خارجی دارای مخاطبان زیادی، از گروه های سنی مختلف بوده است. از سریال و فیلم گرفته تا انیمیشن های ایرانی و خارجی که برای مخاطبان و بینندگان خود پخش می کند و جذابیت زیادی بین مخاطبان خود دارد. در این مقاله قصد داریم بهترین فیلم ها و انیمیشن های ایرانی و خارجی را بررسی کنیم.

تماشای بهترین فیلم و انیمیشن های ایرانی و خارجی در فیلیمو

مرد بازنده

فیلم مرد بازنده محصول سال 1400 بوده و به کارگردانی محمد حسین مهدویان ساخته شده است. نویسندگان این فیلم ابراهیم امینی، حسین حسنی و محمد حسین مهدویان می باشند. تهیه کنندگی مرد بازنده بر عهده امیر بنان و کامران حجازی می باشد و بازیگرانی همچون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، مجید نوروزی و سجاد بابایی در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

در داستان این فیلم آمده است که احمد خسروی مسئولیت رسیدگی به پرونده های مشکوک به قتل را به عهده می گیرد و سر نخ هایی از یک شبکه فساد اقتصادی پیدا می کند که باعث وقوع چنین قتل هایی شده است. احمد بی وقفه به دنبال یافتن قاتل است و شبانه روز در پی این پرونده است، به طوری که زندگی شخصی اش مختل شده و با فرزندانش دچار مشکلاتی می شود. در حین این تلاش های پی در پی و درست زمانی که فکر می کند، نتیجه نزدیک است در کمال ناباوری متوجه وجود راز دیگری پشت این قتل مشکوک می شود. اکران آنلاین فیلم “مرد بازنده” تا پایان خرداد ماه تمدید شد. بینندگان می توانند این فیلم را با تخفیف 25 درصدی و فقط با پرداخت 30.000 تومان در فیلیمو تماشا کنند.

انیمیشن بچه رئیس: بازگشت به گهواره (The Boss Baby: Back in the Crib)

این انیمیشن در سال 2022 به کارگردانی مت انگاستروم و نویسندگی تانر تانابوم ساخته شده است و دارای ژانر انیمیشن و ماجراجویی می باشد. انیمیشن بچه رئیس: بازگشت به گهواره محصول کشور امریکا می باشد و انیمیشنی سریالی است که فصل اول آن در 12 قسمت ساخته شده است. در این انیمیشن صدا پیشگانی همچون آلهاندرا کاسارس، آریانا گرینبلات و اندی ریکتر به هنر نمایی پرداخته اند.

خلاصه داستان این انیمه به این قرار است که برای تد تمپلتون که انسان بالغی شده است و در یک شرکت مشغول به کار می باشد، پاپوش دوخته اند. او برای این که بتواند دور از چشم همه و مخفیانه زندگی کند، دوباره به “بچه رئیس” روی می آورد. تیم برادر تد نیز نقش یکی از فرزندان او را بازی می کند.

فیلم حافظه Memory))

فیلم حافظه محصول سال 2022 بوده و ساخته کشور آمریکا در ژانر اکشن و هیجان انگیز می باشد. مارتین کمپل کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. فیلم حافظه بر اساس یک فیلم بلژیکی به نام پرونده آلزایمر (خاطرات یک قاتل)، محصول سال 2003 ساخته شده است و بازیگرانی چون لیام نبیشون، مونیکا بلوچی، ری استیونسون، گای پیرس و لوئیس ماندیلور در آن نقش آفرینی می کنند.

داستان این فیلم از این قرار است که یک قاتل حرفه ای به نام الکس لوئیس، که به علت سن بالا مشکل حافظه دارد، به دنبال انتقام از یک باند تبهکاری می باشد. پس از اینکه الکس متوجه می شود که برای کشتن یک کودک بی گناه به کار گرفته شده است، بر آن می شود که کار فرمایان خود را بکشد. در این حین متوجه می شود که هدف بعدی این  گروه خود اوست.

شادروان

شادروان فیلمی است به تهیه کنندگی عباس نادران و کارگردانی و نویسندگی حسین نمازی که در سال 1400 ساخته شده است. این فیلم ژانری کمدی و خانوادگی دارد و محصول کشور ایران می باشد. فیلم شادروان دومین اثر حسین نمازی در مقام کارگردانی است. در این فیلم هنرمندان محبوبی از جمله سینا مهراد، گلاره عباسی، رویا تیموریان، بهرنگ علوی، رضا رویگری و نازنین بیاتی ایفای نقش نموده اند.

3

داستان این فیلم کمدی درباره خانواده ای است که در حاشیه شهر زندگی می کنند و درآمدی جز سبزی فروشی ندارند. پدر این خانواده به صورت ناگهانی به کما می رود و چند وقت بعد فوت می کند. حالا نادر که پسر بزرگ خانواده است باید مخارج بیمارستان و کفن و دفن پدر را تقبل کند و توان پرداخت هزینه ها را ندارد و نمیتواند پدرش را از سرد خانه تحویل بگیرد. از آن طرف فامیل های آن ها از فیروز کوه برای مراسم تشییع جنازه به سمتشان سرازیر می شوند، که در این اثنا بچه ها متوجه می شوند پدرشان فرزند دیگری غیر از آن ها دارد و باقی ماجرا که به زبان طنز بیان شده است. این فیلم داستان بدبختی و فقر خانواده های ایرانی را به زبان شوخی روایت می کند و طنز تلخی دارد.

فیلم تومان

فیلم تومان ساخته سال 1397 در ژانر درام می باشد که به کارگردانی مرتضی فرشباف و تهیه کنندگی سعید سعدی ساخته شده است. این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین فیلمبرداری را از آن خود کرده است و در بیست و یکمین جشن حافظ برنده بهترین فیلم برداری و بهترین بازیگر نقش اول زن شد. بازیگران این فیلم عبارتند از: میر سعید مولویان، مجتبی پیر زاده، پردیس احمدیه، ایمان صیاد برهانی و سجاد بابایی.

داستان این فیلم درباره دو کارگر است به نام های داود و عزیز که می خواهند یک شبه ره صد ساله رفته و ناگهان پولدار شوند و به موقعیت اجتماعی خوبی دست پیدا کنند. عزیز به داود کمک می کند که در فوتبال شرط بندی کند و به این ترتیب داود پول دار می شود ولی رفتارش به کلی تغییر می کند. داود تمام اطرافیانش و حتی عشقش را از یاد می برد و در این مسیر جلو می رود تا این که برای برادر کوچک عزیز حادثه ای رخ می دهد.

این چند فیلمی که برای شما عزیزان معرفی شد، تنها بخشی از بهترین فیلم ها و انیمیشن های ایرانی و خارجی اکران شده بود. فیلم های دیگری همچون ده کیلومتر دور تر، موربیوس (Morbius) و انیمیشن هایی همچون تورنا 2 (Toorna2)،  تام و جری در نیویورک ( Tom and Jerry in New York) و ده ها انیمیشن دیگر را به شما پیشنهاد می کنیم تا در کنار خانواده به تماشای آن ها بپردازید و از دیدنشان لذت ببرید.

 

برچسب ها

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت