انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید الماس بازی موبایل

22 می 2022
رپورتاژ آگهی
1,418 بازدید
بدون نظر

خرید الماس بازی موبایل

انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید الماس بازی موبایل

بازی call of duty یک بازی در سبک اکشن است که فضای جنگ را برای بازیکنان شبیه سازی می‌کند. این بازی در ابتدا برای کنسول‌های بازی مانند Xbox و پلی استیشن ساخته شد و پس از استقبال زیاد گیمرها، شرکت تولید کننده تصمیم به گسترش بازی و ساخت آن برای موبایل گرفت.

بازی کالاف دیوتی، کارکترهای مختلفی دارد که تعداد آنها 8 تاست و هرکدام ویژگی‌ها و توانایی‌های ویژه ای را دارند. شما برای ارتقاء این توانایی‌ها و همچنین خرید سلاح و تجهیزات به روز و قوی نیاز به پرداخت درون برنامه‌ای دارید، یعنی باید پول بازی را خرج کنید تا چیزهایی که می‌خواهید را به دست آورید. برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، که پول رایج بازی است، شما می‌توانید پک‌های مختلف سی پی را از تاپ جم شاپ خریداری کنید.

اگر به دنبال بازی مشابه کالاف هستید، می‌توانید فری فایر را انتخاب کنید. در فری فایر هم مانند کالاف دیوتی شما از بین 8 کارکتر بازی می‌توانیدیکی را انتخاب کنید و برای ارتقاء شخصیت‌ها و خرید تجهیزات مختلف باید پرداخت درون برنامه‌ای انجام دهید. خرید جم فری فایر با آیدی یا بدون آن کلید انجام این آپدیت‌ها و خریدهاست. در بازی فری فایر شما علاوه بر شخصیتی که انتخاب می‌کنید می‌توانید یک حیوان خانگی هم انتخاب کنید تا در جنگ به شما کمک کند در صورتی که در بازی کالاف دیوتی همچین امکانی وجود ندارد.

سی پی کالاف دیوتی چه امکاناتی به بازیکن می دهد؟

برخی از امکاناتی که با سی پی کالاف دیوتی موبایل قادر به خرید آن ها هستید شامل موارد زیر هستند:

قابلیت انجام بازی در مود پریمیوم و خاص

افزایش و ارتقا قدرت مبارزه در جنگ ها

نقشه های ترکیبی (چند جانبه)

اسکین های حرفه ای و مدرن

ابزار و اسلحه های هوشمند و پیشرفته

چتر نجات و جعبه گردونه

خرید سی پی در ایران

آیا خرید سی پی در ایران ممکن است؟

کشور ما ایران، سال‌هاست که با محدودیت‌های مالی و انواع تحریم‌ها مواجه است. به همین دلیل افرادی که قصد انجام پرداخت‌های بین‌المللی دارند، به مشکل برمی‌خورند. از سویی دیگر بازی‌های آنلاین و آفلاین دنیا که دارای پرداخت‌های درون‌برنامه ای هستند، برای دریافت وجه از حساب‌های بانکی بین‌المللی استفاده می‌کنند و درگاه‌های بین‌المللی، امکان خرید مستقیم و بدون‌واسطه را به ما ایرانیان نمی‌دهند. بازی کالاف دیوتی هم مثل سایر بازی‌های بین‌المللی دارای پرداخت درون‌برنامه‌ای است. این بازی میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا دارد که بخش زیادی از آن‌ها در ایران ساکن هستند و با وجود چنین محدودیت هایی آسان ترین راه خرید الماس بازی موبایل کالاف دیوتی، مراجعه به سایت های فروش جم معتبر می باشد.

الماس بازی موبایل را از کجا بخریم؟

پس از آشنایی با مزایای استفاده از  کالاف دیوتی موبایل به شناخت ویژگی‌های سایت قابل اعتماد برای خرید سی پی کالاف دیوتی، جم فری فایر و دیگر ارز های بازی های موبایل موبایل می‌پردازیم:

باید پشتیبانی همیشگی و آنلاین برای پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات خرید شما را داشته باشد.

قدرت انتخاب بالا در ارائه قیمت و حجم سی پی را به مشتری بدهد

قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای را برای بازیکنان ارائه دهد.

عملیات خرید با سرعت و سهولت انجام بگیرد و امکان استفاده فوری از سی پی بازی را مهیا کند.

دارای مجوزهای رسمی نظیر نماد اعتماد دیجیتال برای اطمینان خاطر بازیکنان باشد

خرید جم فری فایر

معرفی و مراحل بازی فری فایر

اگر از بازی های اکشنی همچون سی پی کالاف دیوتی موبایل یا بتل فیلد خوشتان می آید، حتما از گارنا فری فایر نیز لذت خواهید برد. بازی فری فایر Gerena Free Fire ، جزو محبوب ترین بازی های شوتر موبایل محسوب می‌شود. به گونه ای که ساعت های زیادی شما را بدون ایجاد خستگی، مجذوب و معتاد خود می‌کند. در فری فایر 50 بازیکن توسط هواپیما و چتر نجات های خود به داخل جزیره ای منتقل می‌شوند که هر زمان بخواهد می تواند از آن پایین بپرد و با چتر نجات در هر جایی که دوست دارد فرود بیاد. بعد از رسیدن به زمین بازی، دو رویکرد پیش روی بازیکن است. در روش اول می تواند قایم باشک را انتخاب کند و پنهان شود تا دیگران او را را پیدا کنند. اما اگر روحیه ای جنگنده داشته باشد می تواند از همان ابتدا به عنوان مهاجم در گوشه و کنار به دنبال دشمنان باشد و با استفاده از اسلحه های متنوع آن ها را از بین ببرد.

نکته جالب دیگر درباره بازی آتش به اختیار یا همان فری فایر امکان اجرای آن به صورت گروهی است، شما می توانید آن را در حالت چهار نفره قرار دهید و به جای اینکه خودتان به جنگ دشمنان بروید در قالب گروه های 4 نفری به پیروزی برسید. اعضای گروه می توانند از طریق چت یا تماس صوتی با هم ارتباط برقرار کنند و در نهایت همگی با هم به پیروزی برسند.

جم در فری فایر برای چه مواردی استفاده می شود؟

جم یک نوع واحد پولی یا همان ارزی در بازی گارنا فری فایر می باشد ، همانند سی پی در بازی کالاف دیوتی موبایل و یا یوسی در بازی پابجی موبایل. خرید جم فری فایر آیتم هایی جدیدی از گیم را برای شما فعال می کند که دیگران به آن دسترسی ندارند. به عنوان مثال می توانید در مواقع ضروری از نقشه های راهنما استفاده کنید که پیدا کردن یک مکان امن برای کمین کردن را راحت تر می کند.

شما با استفاده از جم یا همان الماس می توانید در بازی اسلحه ، حیوانات خانگی ، اسکین و یا ماشین خاصی را خریداری کنید. همچنین می توانید  به شخصیت هایی مانند میشا ، نیکیتا ، کلی ، کاپلا و بسیاری دیگر از شخصیت های عالی بازی دسترسی پیدا کنید. همچنین با الماس های خود می توانید در Luck Royale و Diamond Spin شرکت کنید تا اسکین های بیشتری بدست آورید و سلاح های خود را ارتقا دهید. شما می توانید جم فری فایر را از طریق پرداخت درون برنامه در خود اپلیکیشن بازی تهیه کنید یا آن را از فروشگاه های معتبر بخرید تا به طور خودکار به بازی افزوده شود.

 

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت