اجرا و نصب آینه دکوراتیو با آینه تراش

25 ژوئن 2022
رپورتاژ آگهی
258 بازدید
بدون نظر

اجرا و نصب آینه دکوراتیو با آینه تراش

عملیاتی که روی آینه یا شیشه انجام می شود به وسیله آینه تراش صورت می گیرد که در مراحل مختلف به مرور لبه شیشه تا زاویه خاصی ساییده و تراشیده شده و در آخر نمایی مشابه قاب به خود می گیرد. با اعمال این عملیات روی آینه و یا شیشه، لبه شیشه با شیب ملایمی نازک می گردد و مابقی طول و عرض شیشه در همان ضخامت اولیه می ماند. امروزه استفاده از هنر آینه کاری در دکوراسیون داخلی بیش از پیش شده است ، به گونه ای که در این میان از شیشه رومیزی و آینه برنزی بیش از سایر نمونه ها استفاده می گردد.

اجرا و نصب آینه دکوراتیو با آینه تراش

ویژگی آینه تراش خورده

آینه تراش خورده به عنوان یکی از لوازم تزیینی زیبا درهر خانه ای کاربرد دارد. نمای داخلی خانه شما با بهره مندی از این آینه های زیبا، بسیار زیباتر و منحصر به فرد می شود. توصیه می کنیم  در سالن پذیرایی خود از آینه تراش خورده استفاده نمایید. آینه تراش خورده در انواع مختلفی تولید می شود. این آینه ها از نظر رنگ نیز دسته بندی متفاوتی دارد.نصب آینه تراش راحت صورت می گیرد. تنوع در این نوع آینه ها منجر به خرید بیشتر این نوع آینه ها شده است. این نوع آینه ها خرید بیشتری دارند. برای خرید یک آینه لازم است تا به موارد مختلفی دقت داشته باشید تا انتخابی صحیح تر در بین این اقلام انجام شود. در گذشته از آینه تنها برای آرایش و پیرایش و مرتب کردن ظاهر بهره برداری می شد ولی امروزه به عنوان المانی در دکوراسیون داخلی جهت زیبایی و تزیین بهره برداری می گردد.

شیشه رو میزی چیست و چه کاربردی دارد؟

شیشه رومیزی به عنوان یکی از لوازمی است که امروزه روند انتخاب آن به عنوان جایگزینی به جای چوب روز به روز در حال افزایش می باشد. شیشه نسبت به سایر مواد دیگر از مزایای بیشتری برخوردار می باشد.ضمن اینکه نسبت به چوب از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. شیشه رومیزی جهت محافظت از چوبِ میزها یا به تنهایی برای ساخت میز کاربرد دارد. شیشه رومیزی را می توان در ضخامت های مختلفی همچون 6 میل، 10 میل، 16 میل و 20 میل تقسیم بندی نمود ولی ضمن بر ضخامت شیشه های رومیزی در رنگ بندی به رنگ های سفید دودی آبی برنز سبز و کریستال تقسیم می گردد.

شیشه های رومیزی را می توان به شکل نشکن یا سکوریت تولید کرد. ولی در بعضی مورد ها، به شکل خام هم کاربرد دارد. بعضی از شیشه های رومیزی  برای آنکه مقاومت آن ها افزایش پیدا کند ، آن ها  را لمینت می کنند. با اضافه کردن یک یا چند لایه مقاوم سازی صورت می گیرد.شیشه ‌های رومیزی به عنوان دلنشین ‌ترین اجزای دکوراسیون داخلی هر خانه و شرکتی محسوب می شود که اولین چیزی که به ذهن هرکس می رسد قیمت آن است.

 آینه برنزی چیست؟

 آینه برنزی چیست؟

استفاده از آینه های برنزی به هزاران سال پیش برمی گردد. البته استفاده از آینه به 8000 سال قبل برمی گردد.رنگ ملایم و گرم برنزی امروزه در دکوراسیون داخلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به نوعی حالتی میان جنس برنجی و جنس فلزی را تداعی می نماید. با این وجود ظاهر این رنگ همچون مدهای دهه 80 می‌ باشد و به طور فزاینده‌ای عمیق‌‌ تر از رنگ ‌های فلزی و مسی عمل می کند. آینه برنزی در بین آینه‌ های معمول ‌تر همچون آینه شفاف، آینه با رگه طلایی و آینه دودی، انتخاب جدید‌تری خواهد بود.

شرکت صنایعPPG  یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های ایالات متحده در زمینه تولید شیشه و محصولات شیشه‌ای بود که برای اولین بار این رنگ از آینه را به صنعت طراحی داخلی معرفی کرد. به طور کلی  با اضافه کردن رنگ برنزی به شیشه و قرار دادن آن در روند تولید، آینه برنزی تولید می شود. آینه‌ های برنزی را در انواع و اشکال مختلفی می توان تهیه نمود.

برای انتخاب آینه به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای انتخاب آینه لازم است تا به نکات بسیار زیادی توجه شود. همانطور که می دانید آینه در دکوراسیون داخلی خانه بسیار محبوب و کاربردی می باشد بنابراین قبل از انتخاب آینه مدل مدرن ابتدا لازم است تا محل نصب آینه را انتخاب نمایید. همانطور که می دانید محل نصب آینه می بایست یک دیوار کاملاً ساده و خلوت باشد تا موجب زیباتر شدن و چشم نواز تر شدن آینه گردد. شایان ذکر است آینه را بر روی دیواره ‌های راهروها و یا دیواره پشت مبل و یا دیوار پشت تلویزیون نصب نمایید تا جلوه بهتری داشته باشد. همچنین می بایست به ابعاد دیوار آینه توجه بیشتری داشت. در صورتی که دیوار شما کوچک می باشد، بهتر است آینه را در ابعاد و تعداد کوچک تهیه نمایید. همچنین می بایست به رنگ آینه توجه ویژه ای شود. ضمنا بر این لازم است تا به جنس و کیفیت آینه توجه ویژه داشته باشید.

آینه کاری در سال های گذشته نیز در ایران کاربرد زیادی دارد و جز هنر های دیرینه و بسیار قدیمی ایرانی محسوب می شود. امروزه نیز با استفاده از این هنر خانه ها را زیبا و دلپذیر می کنند . آینه کاری یک نوع هنر از دکوراسیون داخلی محسوب می شود؛ در آینه کاری افراد با برش شیشه به شکل های دلخواه و چسباندن آن ها به مکان های مناسب باعث زیبایی محیط و فضا می شوند. یکی از بهترین مراکز برای خرید و نصب آینه کاری صنایع آینه رحیمی می باشد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و خرید آینه مورد نظر به وب سایت rahimiglass.com مراجعه نمایید و با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید.

برچسب ها

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت