مداد

چند موسیقی بدون کلام سنتی ایرانی اثری از " بیژن مرتضوی "

18 دسامبر 2011
آهنگ بی کلام
70,731 بازدید
3 نظر

بیژن مرتضوی ویولنیست و ترانه‌سرای ایرانی است. سبک موسیقی او در آثار بی‌کلامش ترکیبی از موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی پاپ است. تاکنون ۸ آلبوم از وی منتشر شده است و قطعات بی کلام او بارها از شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده است.
بیژن مرتضوی نواختن ویولن را از سه سالگی آغاز کرد. در تهران تحت نظر پنج تن از معتبرترین اساتید ویولن ازجمله عادل کریمی نیا به یادگیری این ساز مشغول شد و تکنیک‌های ویژه‌ای همچون بداهه سازی و بداهه نوازی ارکستراسیون: ترتیب و تنظیم: گام ربع پرده و غیره را آموخت. در سن هفت سالگی او با استعداد یادگیری نواختن پیانو گیتار سازهای کوبه‌ای و سازهای زهی موسیقی سنتی مانند عود تار و سنتور را فرا گرفت. او در یازده سالگی مقام نخست مسابقه کشوری موسیقی دانش آموزان در ایران را کسب کرد. وی تنها چهارده سال داشت که یک گروه ارکستر ۳۲ نفری تشکیل داد و ساخته‌های خود را در اردوی معروف تابستانی “رامسر” در ایران اجرا کرد.

بهترین آهنگهای بیکلام بیژن مرتضوی

اما این توضیحات برای چه بود؟ بله درست حدس زدید، در این پست قصد داریم تا تعدادی از آهنگهای بدون کلام سنتی و پاپ که در هم آمیخته شده است را به شما دوستداران موسیقی بی کلام و مخصوصا موسیقی سنتی ایرانی معرفی کنیم. ۳ آهنگ بدون کلام فوق العاده زیبا از بیژن مرتضوی برایتان در نظر گرفته ایم که البته قطعا این آهنگها را بارها و بارها شنیده اید.

دانلود آهنگ بیکلام سبزه زار با لینک مستقیم و حجم ۳٫۹۵ مگابایت
دانلود آهنگ بیکلام نغمه با لینک مستقیم و حجم ۵٫۶۳ مگابایت
دانلود آهنگ بیکلام طوفان با لینک مستقیم و حجم ۱۶٫۲ مگابایت
پسورد فایل: www.3sotdownload.com
لینک منبع

  • ممنون از آهنگهایی که میذارین
    و سایت خیلی خوبتون
    موفق باشید

  • خیلی باحالید عاشقتونم خسته نباشید

  • باسلام با تشکر از آهنگهای بسیار ریبا

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت