مداد

سواحل کمر ودهکده کالیچی آنتالیا در دیدنی‌های آنتالیا

13 می 2018
رپورتاژ آگهی
524 بازدید
بدون نظر

سواحل کمر ودهکده کالیچی آنتالیا در دیدنی‌های آنتالیا

از معروف‌ترین شهر‌های توریستی کیش شهر آنتالیا است که شهری ساحلی و بندری محسوب می‌شود و شامل سواحل بسیار دیدنی و آبهای تمیز و آبی رنگی می‌شود. مناظر این منطقه از ترکیه بسیار دیدنی بوده و شامل جنگل و درختان سرسبز می‌شود. آنتالیا شامل آثار باستانی متعدد از دوره‌های مختلف تاریخی است. قدمت این شهر به دوران یونان باستان باز می‌گردد و شهر بندری مهمی در دوران باستان محسوب می‌شده است. شهر آنتالیا شامل نقاط دیدنی مختلف مثل کمر می‌شود که در نزدیکی مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است. نقاط دیدنی آنتلیا بسیار متعدد و مختلف است و از بناهای تاریخی گرفته تا مراکز خرید و سواحل زیبا را در بر میگیرد. این شهر در مواقع گرم سال توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کنند که برای استفاده از سواحل آنجا به آنتالیا سفر می‌کنند. تور‌های آنتالیا از پرطرفدارترین تورهای ایران محسوب می‌شود و این شهر یکی از نقاط مورد انتخاب ایرانیان برای سفر خارجی است. در ادامه شما را با برخی از دیدنی‌های جالب این شهر آشنا می‌سازیم تا سفر خوبی به این شهر داشته باشید.

دهکده کالیچی آنتالیا

این دهکده در تور آنتالیا  یک شهر قدیمی و تاریخی بوده که منطقه‌ای پرطرفدار برای دیدن در آنتالیا است. آنجا شامل کوچه‌های باریک و ساختمان‌های قدیمی می‌شود. کافه و رستوران‌های آنجا بسیار خوب هستند و برخی از جاذبه‌های آن به دوران امپراطوری روم باز میگردد. دروازه هادریان در آنجا که یک بنای دیدنی رومی است از آثار باستانی دیدنی آنجاست. این دروازه در سال 130 میلادی ساخته شده است. این منطقه از آنتالیا بسیار برای پیاده روی عالی بوده. از دیگر دیدنی‌های آنجا می‌توان به مجسمه آتالوس و مناره کشیک اشاره نمود. همچنین این دهکده شامل یک مسجد به نام مسجد محمد پاشا است.

مارک آنتالیا

به توضیح سایت گردشگری سفر باتو ، از بزرگ‌ترین مراکز خرید و مجموعه‌های تفریحی در آنتالیا مارک آنتالیا است که یک ساختمان بزرگ بوده که شامل انواع فروشگاه‌ها از برند‌های معتبر اروپایی و آمریکایی است. برند‌های ترکی هم در آنجا قرار دارند که اجناسی با کیفیت از کیف و کفش، لباس و وسایل تزئینی، ساعت و عینک و بسیاری دیگر از محصولات را ارائه می‌کنند این مجموعه شامل فود کورت بزرگ با رستوران‌های متعدد و همچنین پارک بازی برای بچه‌ها مجهز شده است. آنجا دارای سالن سینما بوده و در منطقه مرات پاشا قرار گرفته است.

سواحل کمر

منطقه کمر یک منطقه بسیار زیبا از نظر طبیعی بوده که در نزدیکی آنتالیا قرار دارد. سواحل کمر از بهترین سواحل در آن منطقه هستند. آنجا شامل سواحلی بسیار زیبا با منظره کوه‌های سرسبز می‌شود و در اطراف ساحل هم فضای سبز بسیاری وجود دارد. انواع تفریحات آبی را می‌توان در سواحل کمر تجربه کرد که می‌توان به استورکینگ و غواصی اشاره کرد. آنجا دارای انواع رستوران‌ها فروشگاه‌ها و کافه‌ها برای رفاه و استراحت مسافران است.

شهر باستانی الیمپوس

از نقاط دیدنی در منطقه کمر آنتالیا شهر الیمپوس است که یکی از نقاط بسیار قدیمی و دیدنی آنجا است. این شهر به دوران یونان باستان باز می‌گردد و یکی از شهر‌های مهم آن دوران بوده است. از دیدنی‌های آنجا سازه‌ها و مقبره‌های جالبی است که از آن دوران به‌جا مانده است. بهار بهترین فصل برای بازدید از این شهر و بسیاری از جاذبه‌های طبیعی در آنتالیا است.

منطقه آدراسان

از نقاط دیدنی و زیبای انتالیا منطقه آدراسان است که در نزدیکی شهر الیمپوس است. این منطقه شامل یک ساحل 2 کیلومتر بسیار زیبا نیز می‌شود که ساحلی با شن‌های روشن و دیدنی دارد. این منطقه از بهترین و دیدنی‌ترین جاهایی است که در آنتالیا می‌توان رفت و بسیاری از توریست‌های ترکیه به آنجا سر می‌زنند. با تور دبی سفر کنید.

غار بلدیبی

از نقاط دیدنی طبیعی آنتالیا غار بلدیبی است که نطقه ای بسیار جالب است. این غار دارای ساختاری آهکی است و ساختار‌های سنگی دیدین و جالبی را در خود دارد. در درون این غار می‌توانید نشانه‌هایی از حضور انسان‌هایی از قرن‌ها پیش را مشاهده کنید. آنجا شامل سالن‌ها و بخش‌های بسیار دیدنی و جالبی است که در طول میلیون‌ها سال فرسایش ایجاد شده است.

 

ساعت کولسی

برج ساعت آنتالیا یا کولسی یکی دیگر از نقاط دیدنی آنتالیا است. این برج در قرن 19 میلادی ساخته شده است و نقطه‌ای دیدنی و پرطرفدار برای دیدن است. این برج مربعی شکل بوده و جنس آن از سنگ است.

پارک آبی لند آو لجندز

از تفریحات آنتالیا پارک‌های آبی آنجاست که یکی ازبهترین‌های آنها پارک آبی لند آو لجندز است که انواع و اقسام تفریحات و سرسره‌های هیجان انگیز و مدرن را در خود جای داد است. استخر‌های مختلف برای کودکان و بزرگسالان در آنجا قرار دارد و شامل امکاناتی مانند رستوران نیزی می‌شود. همچنین آنجا دارای دلفیناریوم و باغ وحش نیز هست. این مجموعه شامل برجی است که دارای نورپردازی بسیار زیبا در هنگام تاریکی است در آنجا می‌توانید همراه با کودکان تفریحات و برنامه‌های مختلفی را مشاهده کنید که برای بچه‌ها مناسب است. این مجموعه بخشی از هتل رکسوس بوده که هتلی زنجیره‌ای و لوکس است. آنج ادارای مرکز تجاری با فروشگاه‌های مختلف نیز هست.

برچسب ها

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت