موسیقی بدون کلام Arcadia اثری شنیدنی از موسیقی کشور اسپانیا

17 آگوست 2011
آهنگ بی کلام
27,134 بازدید
2 نظر

Ummet Ozcan به فارسی ” اوومت اوزکان ” متولد ۱۹۸۵ ، آهنگساز دو رگه هلندی ، آلمانی که از ۶ سالگی ساکن اسپانیا است. تخصص اصلی اوومت در طراحی افکت های صدا و همچنین کار با synthesizer مجازی میباشد.
وی اولین اثر خود را با نام Chica Good به جهان موسیقی ارائه داد و خود را به جهانیان معرفی کرد. اما تا سال ۲۰۰۸ که موسیقی بسیار زیبای Deep Basic توسط کمپانی قدرتمند Beatproviders آن را پشتیبانی میکرد هنوز معروفیتی پیدا نکرده بود! در سال ۲۰۰۹ با موسیقی بسیار زیبای Maya به طور رسمی محبوبیت خاص خود را در اروپا پیدا نمود. تا حدی که موسیقی ” مایا ” که به منظور موزیک ویدئو آثار باستانی کشور اسپانیا تهیه شده بود ، بیش از چند میلیون فروش داشته است.
اما محبوبیت و معروفیت این آهنگساز در سال ۲۰۱۰ با موسیقی بسیار جذاب ” رویای دریایی ” یا همان ” Serendipity ” که توسط آهنگساز و تنظیم کننده محبوب synthesizer مجازی کشور هلند یعنی Sied van Riel همراه بود به طور جدی به جهانیان عرضه شد و بسیار هم مورد توجه قرار گرفت. حالا ” اوومت ” یک آهنگساز بسیار محبوب در اروپا شده که موسیقی های بدون کلام وی ستودنی بود!

Ummet Ozcan - Arcadia

Ummet Ozcan – Arcadia | Size: 5.5 MB | Direct Link

اما موسیقی بیکلامی که هم اینک قصد معرفی آن را داریم Arcadia نام دارد. این موزیک بدون کلام در همان ابتدای انتشار ، مورد توجه شبکه های تلویزیونی جهان از جمله CCTV چین و شبکه ملی کلمبیا واقع شد. در پایان اگر به موسیقی های شاد و بیکلام در سبک ترنس و الکترونیک علاقه مند هستید پیشنهاد میکنیم این آهنگ زیبا را از دست ندهید.

 دانلود با لینک مستقیم و حجم ۵٫۶۳ مگابایت
 پسورد فایل: www.3sotdownload.com
 لینک منبع

  • ممنون از سایت ۳سوت دانلود این آهنگ واقعا عالی بود

  • خیلی ممنون به خاطر موزیک های بی کلام شاهکارتون

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت