موسیقی بدون کلام Contadanza اثری از نوازنده سنگاپوری Vanessa Mae (پخش شده از صدا و سیما)

3 نوامبر 2011
آهنگ بی کلام
15,946 بازدید
3 نظر

ونسا – می ( متولد ۲۷ اکتبر ۱۹۷۸ ) از پدری تایلندی (وارپرونگ واناکورن، در انگلیسی:Varaprong Vanakorn) و مادری چینی (پاملا تان، در انگلیسی:Pamela Tan) در سنگاپور متولد شد. در حالی که چهار سال بیشتر نداشت، والدینش از یکدیگر جدا شدند و مادرش با مردی انگلیسی به نام گراهام نیکلسون ازدواج کرد و خانواده‌اش به انگلستان مهاجرت کردند.  او در لندن بزرگ شد و به شهروندی در انگلستان درآمد.

این ویولنیست انگلیسی که اصلیتی سنگاپوری دارد، به لطف استعدادش در نواختن ویولون و سبک جالبی که در ترکیب موسیقی کلاسیک – پاپ با فضای ترنس بوجود آورده، طرفداران زیادی رو به خودش جلب کرده و درآمد بسیار خوبی از فروش آلبوم هاش برای خودش دست و پا کرد. بطوریکه درحال حاضر جزو پردرآمدترین زن کمتر از ۳۰ سال انگلستان محسوب می‌شود.

اولین آلبوم پرفروش او در سل ۱۹۹۴ و زمانی به بازار اومد که فقط ۱۵ سال سن داشت. ونسا – می در سه سالگی پیانو و در پنج سالگی ویلون می‌نواخت. وی بیشتر به عنوان یک موزیسین در زمینه موسیقی کلاسیک و پاپ شناخته شده است مخصوصا ویولن که به او اعتبار زیادی بخشیده است سبک موزیک وی ترکیبی از ویولن و تکنو میباشد که در چند آلبوم معروف وی سبک تکنو کاملا مشاهده میشود. سبک موسیقایی او به توصیف خودش، «ترکیب تکنو – آکوستیک ویولون» است، هم‌چنان ‌که بسیاری از آلبوم‌های او به طرز مشخصی شامل سبک تکنو هستند.

Vanessa Mae

Vanessa Mae – Contadanza | Size: 5 MB | Direct Link

اما آهنگ بیکلامی که هم اینک قصد معرفی آن را داریم Contadanza نام دارد. سبک این آهنگ همانطور که در بالا گفته شد ترکیبی از تکنو و ویولن است که سبکی منحصر به فرد و البته جذاب محسوب می‌شود. لازم به ذکر است این آهنگ را بارها از شبکه های مختلف صدا و سیما شنیده اید.

dl دانلود آهنگ جدید و احساسی فرزاد فتاحی به نام خداحافظی دانلود با لینک مستقیم و حجم ۵٫۲۳ مگابایت
pass دانلود آهنگ جدید و احساسی فرزاد فتاحی به نام خداحافظی پسورد فایل: www.3sotdownload.com
my دانلود آهنگ جدید و احساسی فرزاد فتاحی به نام خداحافظی لینک منبع

  • اصلا باورم نمیشه این دختر این اهنگو نواخته

  • دستتون درد نکنه ۱ سال تموم دنبال این آهنگ بودم تا بلاخره اینجا پیداش کردم کارتون درسته اگه زحمت بکشید آهنگ های بیشتری از این نوازنده بزارید ممنون میشم

  • مرسی
    فول البومشو نمیزاری؟

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت