دانلود نسخه فشرده بازی اکشن The Punisher برای کامپیوتر

12 نوامبر 2015
بازی اکشن
18,130 بازدید
یک نظر

The Punisher به فارسی ” مجازاتگر ” نام یک بازی اکشن برای کامپیوتر است که در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی MARVEL ارائه شد که در زمان انتشار بازی گیمرهای زیادی را مجذوب خود کرده بود.
در این بازی شما در نقش ” فرانک کاستل ” هستید که خانواده اش به دستور ” هاوارد ساینت ” ترور می شوند ولی فرانک کاستل از این حادثه جان سالم به در می برد و تبدیل به یک مجازاتگر برای گرفتن انتقام می شود.
این بازی کم و بیش شبیه بازی معروف مکس پین می باشد و شاید هم بر گرفته از این بازی باشد. شما می توانید دشمنان را با مشت و لگد بزنید ، آنها را خفه کنید و یا از انواع سلاحهایی که بدست می آورید استفاده کنید که البته فشنگها محدود است و باید از تیرهای خود درست استفاده کنید.
اما در مورد حجم بازی باید گفت که فایلی که دانلود میکنید کمتر از ۲۰۰ مگابایت حجم دارد که پس از نصب این مقدار به حدود ۱٫۵ گیگابایت خواهد رسید و حداکثر فشرده سازی روی این بازی اعمال شده است. ضمنا توجه داشته باشید با توجه به فشرده سازی فوق العاده زیاد بازی ، ممکن است عملیات نصب تا ۲ ساعت بطول بیانجامد که هرچه قطعات کامپیوتر ما قوی تر باشد این تایم به مراتب کمتر خواهد شد.

The Punisher PC Game

The Punisher | Size: 199 MB | Filefactory & Mediafire & Uploadboy Link

دانلود دانلود از سایت Mediafire با حجم ۱۹۹ مگابایت
دانلود دانلود از سایت Uploadboy با حجم ۱۹۹ مگابایت
دانلود دانلود از سایت Filefactory با حجم ۱۹۹ مگابایت
پسورد فایل پسورد فایل: www.3sotdownload.com
لینک منبع منبع: ۳ سوت دانلود

  • سلام ببخشید این بازی سوم شخصه؟ اخه تو چندتا سایت دیدم که نسخه اول شخصشو داشت و خیلی چرت بود می خواستم ببینم این همون اول شخصه هست یا نه اونییکه تو پی اس تو بود و سوم شخص بود با تشکر از سایت خوبتون

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت