مداد

گیمر حرفه‌ای موبایل هستید؟ به تجهیزات گیمینگ نیاز دارید.

25 دسامبر 2018
رپورتاژ آگهی
856 بازدید
بدون نظر

گیمر حرفه‌ای موبایل هستید؟ به تجهیزات گیمینگ نیاز دارید.

http://upcity.ir/images/44027424335187576082.png

در سال‌های اخیر گیمرهای موبایل وارد جریان رایج گیمینگ شده‌اند. قبل‌ترها گیمرها افرادی منزوی در اتاق‌های تاریک با یک رکابی سفید بودند اما حالا جریان وارد پارک‌ها شده است. احتمالا شما هم در کافه‌ها یا پارک‌ها دیده‌اید که جوان‌ها و نوجوان‌ها جمع می‌شوند و پابجی بازی می‌کنند. پابجی بازی محبوب این روزهاست و گیمرهای پابجی علاوه بر اینکه از این تفریح جذاب لذت می‌برند حتی با آن کسب درآمد می‌کنند. یوسی‌ها خرید و فروش می‌شوند و حتی آموزش بازی پابجی هم وجود دارد. استریم کردن پابجی در توییچ برای بسیاری از گیمرها به یک منبع درآمد بدل شده است و تمام این داستان‌ها باعث شده است تا تجهیزات مخصوص گیمینگ هم وارد کار شوند. دسته بازی موبایل Pubg Mobile یکی از این نمونه‌هاست.

حالا این دسته بازی پابجی چیست؟

موبایل‌های جدید از نظر گرافیکی و قدرت پردازش در سطح بالایی قرار دارند. رم و گرافیک قدرتمندی دارند و توان پردازش آن‌ها به شدت زیاد است. بازی‌های سنگین روی این گوشی‌ها انجام می‌شوند و روز به روز بازی‌های جدیدتری برای موبایل ریلیز می‌شوند.

حالا دسته بازی پابجی جزو لوازم جانبی گوشی کاملا جدید است. عمر این دسته‌ها از لحظه‌ی محبوبیت این بازی و حتی برندهای بزرگی مثل بیسوس هم دسته پابجی تولید می‌کنند که در نوع خودش جذاب است. حالا اگر شما جزو کسانی هستند که به صورت نیمه‌حرفه‌ای و یا حرفه‌ای پابجی بازی می‌کنید احتمالا این دسته بازی برای شما جذاب باشد. این مثال شاید بتواند تمام این مسائل را برای شما حل کند.

یک مثال: دسته بازی پابجی مدل AK66

http://upcity.ir/images/31778471391028439679.jpg

دسته بازی پابجی مدل ak66 تقریبا محبوب‌ترین دسته بین گیمرهای پابجی است. یک دسته 6 انگشتی که به شما این امکان را می‌دهد برای بازی کردن به جای دو انگشت همزمان از 6 انگشت استفاده کنید. این دسته طراحی ساده‌ای دارد. اصلا به بلوتوث یا کابل نیازی ندارید. گوشی را داخل گیره‌های آن قرار می‌دهید. محکم می‌کنید و بازی را شروع می‌کنید. در هر دو سمت گیره دو تریگر یا ماشه وجود دارد که در مجموع 4 انگشت شما روی آن قرار می‌گیرند و می‌توانید حرکت‌هایی مثل هدفگیری، شلیک، بالا و پایین رفتن و … را بدون لمس صفحه انجام دهید. با دو انگشت شصت هم فقط جهت‌ها را عوض می‌کنید و یا حرکت می‌کنید.

این دسته تجربه شما از بازی را به شدت قوی‌تر می‌کند. با یک طراحی ساده و کاملا مکانیکی تجربه‌ای جدید از بازی پابجی خواهید داشت. تجربه‌ای که از آن لذت می‌برید. دقیقا مثل وقتی که به جای کیبورد کامپیوترتان با دسته بازی می‌کنید. همه چیز فرق دارد. همه چیز فرق می‌کند. سرعت عمل شما بالا می‌رود. تمرکز شما روی بازی بیشتر می‌شود و مسلما تعداد کیل‌ها و بردهای شما هم بیشتر می‌شود.

انواع دسته پابجی

دسته پابجی‌ها بیشتر برای با توجه به تعداد انگشت‌ها تقسیم‌بندی می‌شوند. یعنی ما دسته‌ی 4 انگشتی و 6 انگشتی داریم. دسته‌های 6 انگشتی معمولا از نظر سرعت عمل قوی‌ترند اما خیلی از گیمرها این حجم از شلوغی را دوست ندارند و دوست دارند با دسته‌ی ساده‌ای بازی کنند. اینجاست که می‌توانند مدل دو انگشتی را انتخاب کنند که فقط هدفگیری و شلیک دارد.

برخی دسته پابجی‌ها همراه با کول‌پد عرضه می‌شوند. این دسته‌ها اجازه نمی‌دهند که گوشی حین بازی داغ کند و به سادگی می‌توانید با آن بازی کنید. به راحتی روی گوشی نصب می‌شوند و به طور کلی هیچ مشکلی با این دستگاه‌ها نخواهید داشت.

لوازم جانبی گیمینگ موبایل برای برای تجربه‌ی قدرتمند شما از بازی کردن

بازی کردن روی موبایل به دسته نیاز دارد. چند دلیل هم دارد:

  • اول اینکه حین بازی مدام دست‌تان روی صفحه نیست در نتیجه صفحه کثیف نمی‌شود و می‌توانید همیشه با یک صفحه تمیز بازی کنید.
  • دسته سرعت عمل و تمرکز شما را بالا می‌برد و بدون مشکل می‌توانید بازی کنید.
  • راحت و ارگونومیک هستند. حین بازی خسته نمی‌شوید و می‌‌توانید مدت‌های طولانی بازی کنید.
  • قیمت کمی هم دارند. قیمت دسته پابجی هم نسبتا کم است. چون معمولا امکانات هوشمند ندارند و هیچ برد الکترونیکی روی آن‌ها نصب نشده است. شما با یک هزینه‌ی کم می‌توانید این دسته‌های باکیفیت را داشته باشید و به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.
  • کوچک و کاربردی هستند. می‌توانید همیشه همراه‌تان داشته باشید و مواقعی که نیاز دارید از آن‌‌ها استفاده کنید.
  • اکثر گیمرهای حرفه‌ای پابجی از دسته بازی پابجی استفاده می‌کنند که در نوع خودش جذاب است. اگر ویدیوهای یوتیوبرها را ببینید در اکثر ویدیوها از یک دسته پابجی استفاده می‌کنند. حتی برخی گیمرها معروف توییچ هم این دسته‌ها را پیشنهاد کرده‌اند.

بهترین گزینه‌های خرید دسته بازی پابجی

دسته بازی پابجی انواع مختلفی دارد. از مدل‌های خیلی کوچک گرفته تا مدل‌های بدون بدنه اضافی و مدل‌های چند انگشتی که چند مورد از بهترین‌ها را در ادامه آورده‌ایم.

  • دسته بازی پابجی مدل CH North Star
  • دسته پابجی AK66
  • AK16
  • K21
  • W10
  • SP+

اگر خیلی مراقب گوشی‌تان هستید بهتر است مدلی را انتخاب کنید که فن یا کول‌پد هم داشته باشد تا حین بازی گوشی شما کاملا خنک شود و نگران آسیب دیدن آن هم نخواهید بود.

برچسب ها

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت