مداد

کتاب PDF آموزش نرم افزار تدوین فیلم Corel Video Studio

19 دسامبر 2014
دانلود کتاب
51,335 بازدید
یک نظر

Corel Video Studio X5 یکی از نرم افزار تدوین فیلم می باشد که در کنار نرم افزارهایی همچون Edius و Adobe Premiere طرفداران خاص خود را دارد. این نرم افزار تدوین گر بدلیل داشتن رابط کاربری ساده و در عین حال امکانات زیاد و جذاب به یکی از محبوب ترین برنامه ها در عرصه تدوین فیلم تبدیل شده است.
حال در کتاب PDF آموزش تدوینگر Corel Video Studio که به زبان فارسی و همراه با تصاویر برای درک بهتر مطلالب تهیه شده و سعی شده با زبانی ساده و قابل فهم به کاربران مبتدی و تازه کار محیط برنامه و ابزارهایی که می توان از آنها استفاده کرد شرح داده شده است. در ادامه می توانید جزوه آموزش کورل استودیو را از سایت ۳ سوت دانلود دریافت نمایید و بدون داشتن هیچ دانشی در این زمینه به یک تدوینگر تبدیل شوید.

آموزش نرم افزار Corel Video Studio

Corel Video Studio Learning | Format: PDF | Page: 20 | Size: 4 MB | Direct Link

دانلود دانلود با لینک مستقیم و حجم ۳٫۷ مگابایت
پسورد فایل پسورد فایل: www.3sotdownload.com
لینک منبع منبع: ۳ سوت دانلود

  • سلام.خسته نباشید خدمت شما دوست محترم. ممنون بابت مطلب بسیار خوب و مفیدتون.من خیلی توی نت دنبال آموزش کار با این نرم افزار بودم تا بتونم فیلمهای آموزشی که توی سایتم میذارم رو میکس کنم که وقتی همه جا کپی میشه حداقل اسم سایتم در اون قرار داشته باشه. اما متاسفانه هیچ سایتی آموزش جامعی از این نرم افزار رو نداشت. و میشه گفت آموزش شما کاملتر از بقیه آموزشها هست. واقعا ممنون از آموزش مفید و کاربردی تون.موفق باشید.

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت