مداد

کتاب الکترونیک آموزش جامع و کامل Outlook

5 ژوئن 2011
دانلود کتاب
28,756 بازدید
3 نظر

پست الکترونیکی یا ایمیل ارسال و دریافت نامه به صورت الکترونیکی است که افراد از طریق شبکه های خصوصی مانند اینترانت یا اینترنت می توانند مبادله نمایند. پست الکترونیکی از خدمات اولیه در اینترنت می باشد.

توضیحاتی پیرامون نرم افزار Outlook :
زمانی که صرف نوشتن نامه جدید یا خواندن نامه های رسیده بصورت Online می شود تقریبا زیاد است و زمان اتصال شما به اینترنت را تلف می کند با این برنامه شما می توانید نامه های خود را در حالت Offline تایپ کرده و سرفرصت کامل کنید، فقط برای ارسال آن کافیست لحظات کوتاهی به اینترنت متصل شوید تا نامه هایتان ارسال شوند. همینطور برعکس، کافیست برای چند لحظه به اینترنت وصل شوید تا نامه های رسیده به Mailتان را روی کامپیوتر خود داشته باشید و پس از قطع اتصال به اینترنت بصورت Offline نامه هایتان را بخوانید. این برنامه فقط با سایتهایی کار می کند که امکان POP3 و SMTP را داشته باشند.

اما در این کتاب PDF که برای دانلود قرار داده ایم شما بطور کامل و همراه با تصاویر بصورت قدم به قدم می آموزید که چطور ایمیل خود را به نرم افزار Outlook معرفی کنید و بتوانید از طریق این نرم افزار ایمیل خود را چک نمایید.

Outlook Learn | Format: PDF | Page: 6 | Size: 2.5 MB | Direct Link

 دانلود با لینک مستقیم و حجم ۲٫۳۱ مگابایت
 پسورد فایل: www.3sotdownload.com
 لینک منبع

  • باسلام
    مطلابتون خیلی عالی بود ممنون
    من خیلی دوس دارم کتابهای الترونیکی شما رادرمورد آموزش برنامه های مختلف از جمله برنامه کاربردی وضروری از طریق ایمیلم دریافت کنم اگه میشه این امکانو دراختیارم بذاری خ خ خ ممنون از شما

  • با سلام وخسته نباشید انصافاکارتون عالی است
    باتشکر

  • سلام. واقعا خسته نباشید
    از مطالبتون لذت میبرم.
    من قبلا ایمیلمو دادم و مطالبتون برام ارسال میشه.
    اگه میشه یه نرم افزار صفحه آرایی روزنامه برام بفرستید و اگه همون نرم افزار آموزشش هم دارید (کتاب الکترونیک) برام بفرستید
    پایدار باشید
    یا حق

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت