مداد

چگونه خرید چمدان مطمئن از تولیدی چمدان داشته باشیم؟

18 ژوئن 2022
رپورتاژ آگهی
284 بازدید
بدون نظر

چگونه خرید چمدان مطمئن از تولیدی چمدان داشته باشیم؟

چمدان و مسافرت دو عنصر جدا نشدنی از هم می باشند. زمانی که از مسافرت حرفی زده می شود، به اولین چیزی که فکر خواهید کرد، خرید چمدان مسافرتی خوب و جادار می باشد. به گونه ای که همه ی لوازم سخصی و مورد نیاز شما در آن جای بگیرد. ولی  چمدان مسافرتی خوب از چه ویژگی هایی برخوردار است؟ با وجود آنکه مواردی همچون قفل چمدان و پایه چمدان و غیره بین انواع ساک های مسافرتی وجه اشتراک زیادی دیده می شود ولی تفاوت هایی همچون جنس، برند سازنده، دوام و طول عمر برخوردار می باشند، به همین دلیل می بایست قبل از خرید چمدان، به خوبی انواع آن را شناخته و بهترین انتخاب را داشته باشید.

چگونه خرید چمدان مطمئن از تولیدی چمدان داشته باشیم؟

انواع ساک و چمدان

چمدان های همچون سایر محصولات در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که در یک دسته بندی کلی می توان به صورت زیر آن ها را در کنار هم قرار داد :

  • ساک نوزاد
  • ساک دستی چرخ‌دار یا بدون چرخ
  • کیف خلبانی
  • چمدان چرخ دار با جنس‌های مختلف

به طور کلی هر یک از این چمدان ها با توجه به نیاز کاربر انتخاب و خریداری می شود.

 قفل چمدان چیست؟

قطعا قفل چمدان یکی از موارد ضروری در زمان خرید می باشد که باید به آن توجه نمایید. چرا که امنیت به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهایی است که باید در زمان خرید به آن دقت کنید. زمانی که صحبت از امنیت ساک و چمدان مسافرتی می باشد، ناخودآگاه به یاد قفل خواهد افتاد. TSA یک قفل بسیار امن و مناسب می باشد که در سراسر جهان جهت نصب بر روی چمدان بسیار کاربردی است توجه داشته باشید امروزه قفل چمدان بر روی اکثر چمدان ها قرار می گیرد که در صورت عدم برخورداری از قفل معمولا قفل جداگانه به کاربر داده می شود.

پایه چمدان چیست؟

پایه چمدان یکی از  ویژگی های مهم در چمدان به شمار می رود. برخورداری از پایه چمدان موجب جابه جایی و نگهداری بهتر چمدان خواهد شد. خرید چمدان و ساک مسافرتی به عنوان لوازم ضروری و اصلی سفر می باشد که می بایست قبل از مسافرت به آن توجه کرد. در خرید چمدان می بایست به مواردی مثل پایه چمدان بسیار توجه شود . مراکز زیادی اقدام به تولید چمدان می نمایند ضمن اینکه در مقابل برند های خارجی زیادی نیز در بازار وجود دارد که کیفیت های مناسبی دارند ، از این حیث زمان خرید چمدان افراد با سردر گمی زیادی مواجه می شوند.

راهنمای انتخاب و خرید ساک و چمدان مسافرتی مناسب

برای انتخاب و خرید جمدان و ساک مسافرتی مناسب به موارد زیر باید توجه داشته باشید.

وزن چمدان

جدا از موضوع  از حمل و نقل و جابجایی راحت تر چمدان ، یک چمدان سبک وزن به مسافر اجازه حملبار بیشتر را خواهد داد بنابراین با توجه به سفر خود به وزن چمدان توجه داشته باشید.

اندازه چمدان

برای مسافرت های طولانی بهتر است تا از چمدان بزرگ استفاده نمایید و  چمدان با اندازه متوسط یا کوچک انتخاب بهتری برای سفر کوتاه می باشد.

امنیت چمدان

در مسافرت طبیعتا ساک و چمدان در قسمت بار هواپیما یا قطار و یا اتوبوس جای داده می شود و حتی در مواردی امکان دارد  گم شود و یا برای مدتی در دسترس افراد دیگری قرار گیرد، لذا موضوع امنیت آن و کیفیت و اطمینان به قفل چمدان بستگی دارد.

کیفیت و اصطحکام

چمدان بار زیادی را در خود جا می دهد و در جابجایی و یا در قسمت بار با ضربه مواجه می شود و یا تحت فشار قرار  خواهد گرفت بنابراین  کیفیت و جنس و دوام آن یکی از مهمترین موارد برای خرید چمدان محسوب می شود.

چرخ های چمدان

به چرخ های چمدان توجه داشته باشید زیرا در زمان حمل و نقل و کشیدن چمدان روی زمین این چرخ ها می باشند که عملکرد خود را نشان می دهند. چمدان ها در دو نوع دو چرخ و چهارچرخ تولید می شود که اغلب چمدان 4 چرخ به علت چرخش و حرکت راحت تر و روان در تمامی جهات از نوع 2چرخ بهتر عمل می کند. در صورتی که چرخ ها از ضربه گیر یا کمک فنر برخوردار باشند عمر و دوام چرخ ها نیز بیشتر خواهد بود.

ویژگی های چمدان مسافرتی خوب

ویژگی های چمدان مسافرتی خوب

در صورتی که به واسطه شغل یا علاقه شخصی، مدام در حال سفر می باشید، چمدان مسافرتی کوچک تک نفره انتخاب مناسبی برای شما می باشد. البته این نوع چمدان مناسب افرادیست که اهل سفر سبک می باشند و اغلب به غیر از چند دست لباس و لوازم شخصی وسایل دیگری را حمل نمی کنند.

چمدان‌های مسافرتی معمولا دو چرخ و چهار چرخ هستند. حمل و جابجایی چمدان‌های دوچرخ کوچک به راحتی صورت می گیرد ولی  اگر قصد خرید چمدان مسافرتی زنانه بزرگ را دارید نوع چهار چرخ آن انتخاب بهتری خواهد بود، زیرا به راحتی می توانید چمدان را در کنار خود حرکت داده و  بدون آنکه فشاری به جسم شما وارد شود یا نگران افتادن چمدان بر روی زمین باشید از مسیر خود لذت ببرید. دسته چمدان همچون چرخ چمدان و پایه چمدان از ویژگی های با اهمیت می باشد که نقش مهمی در حمل و جابجایی آن دارد، چمدان‌های دارای دسته‌های کوتاه حمل و نقل را سخت تر خواهند کرد.

arash.plus

لازم به ذکر است امروزه می توان انواع چمدان  ازجمله چمدان فایبر گلاس و غیره را از طریق مراکز و وب سایت های معتبر خریداری نمایید. وب سایت آرش یکی از مراکز معتبر می باشد که می توانید از این طریق خریدی مطمئن را تجربه نمایید. بدین منظور می توانید برای خرید چمدان، قفل چمدان به وب سایت  arash.plusمراجعه نمایید.

 

برچسب ها

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت