مداد

چت بدون نیاز به اینترنت (با وای فای و بلوتوث) با برنامه FireChat اندروید

31 دسامبر 2017
نرم افزار اندرويد
3,284 بازدید
بدون نظر

FireChat به فارسی: فایرچت همانطور که از نامش پیداست نام نرم افزاری پیام رسان برای اندروید است که توسط شرکت اپن گاردن در ابتدا برای آی او اس و سپس برای اندروید منتشر شد.
به فایرچت می توان لقب نرم افزار چت بصورت آفلاین را نیز داد با استفاده از وای فای و بلوتوث گوشی های دیگری را که این برنامه را نصب کرده اند تا شعاع ۲۰۰ فوتی شناسایی میکند و بدین ترتیب بدون نیاز به اتصال به اینترنت می توانید با سایر کسانی که در این شعاع هستند ارتباط برقرار کنید. هر چه استفاده کنندگان از فایرچت بیشتر باشند نرم افزار شعاع بیشتری را می تواند پوشش دهد و ارتباط گسترده تری بدون نیاز به اینترنت می توانید داشته باشید.
جالب است بدانید که از FireChat در اکتبر ۲۰۱۴ و در تظاهرات دموکراسی خواهی در هنگ کنگ که برگزار شد در طول ۱ روز بیش از یکصد هزار نفر استفاده کردند. همچنین در همان سال ۲۰۱۴ بدلیل محدود کردن اینترنت و فیلترینگ در کشور عراق فایرچت به شدت مورد توجه مردم عراق قرار گرفت. در سال ۲۰۱۵ نیز در تظاهرات کشور اکوادور تو معترضان این برنامه مورد استفاده قرار گرفت و علاوه بر اینها در ایران هم از این برنامه کاربران زیادی استفاده میکنند.
تکلنولوژی استفاده شده در فایرچت بصورت فراگیر می باشد یعنی ارتباط از یک گوشی به گوشی دیگر منتقل می شود و همین موضوع باعث ایجاد یک شبکه گسترده می شود. پیام های عمومی ارسالی توسط همه قابل مشاهده است و پیام خصوصی نیز رمزگذاری شده و فقط توسط فرستنده و گیرنده قابل دیدن می باشد.
در انتها یادآور می شود که از نرم افزار پیام رسان فایرچت می توانید در مکانهایی مانند هواپیما، کشتی، دانشگاه، جنگل و هر مکانی که دسترسی به اینترنت محدود شده یا اینترنت در آنجا وجود ندارد استفاده کنید.
در ادامه به برخی از ویژگیهای نرم افزار FireChat اشاره می نماییم:
– ارسال پیام و عکس به هر کسی در اطراف شماست
– ارسال پیام خصوصی که فقط شما و دریافت کننده قابلیت دیدن آن را دارید
– قابلیت ایجاد چت روم و دعوت از دوستان برای ارسال پیام های عمومی
– مشاهده محبوب ترین پیام ها در گفتگوهای عمومی
چت روم های عمومی و خصوصی به صورت آفلاین و آنلاین کار می کنند
– بدون نیاز اتصال به اینترنت و یا پوشش تلفن همراه
– اتصال دستگاه ها با یکدیگر در فاصله ۲۰۰ فوتی اطراف شما

چت بدون نیاز به اینترنت با نرم افزار FireChat اندروید

FireChat v7.0.5 | Format: apk | Size: 5.5 MB | Direct Link

دانلود دانلود با لینک مستقیم و حجم ۵٫۵ مگابایت
پسورد فایل پسورد فایل: www.3sotdownload.com
لینک منبع منبع: ۳ سوت دانلود

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت