مداد

پول برای اپلیکیشن نده! دانلود رایگان بهترین اپلیکیشن‌های موبایل

16 آوریل 2024
موبایل
69 بازدید
بدون نظر

پول برای اپلیکیشن نده! دانلود رایگان بهترین اپلیکیشن‌های موبایل

دانلود رایگان اپلیکیشن

اپلیکیشن‌ها یکی از ضروری ترین بخش‌ها برای انجام امور مختلف هستند. همانطور که می‌دانید، امروزه استفاده از تجهیزات دیجیتال و گجت‌های مختلف تبدیل به یک الزام شده است. بدیهی است که تا زمانی که اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌های مناسب را در اختیار نداشته باشیم، استفاده درستی از موبایل خود نخواهیم داشت. نرم افزار‌ها به ما کمک می‌کنند تا کلیه امور مالی و تراکنش‌ها، تولید محتوا، سرگرمی، لذت بردن از فیلم و موسیقی، ثبت فعالیت‌ها و برنامه ریزی و امور مختلف دیگر را به صورت آنلاین یا آفلاین به سرعت انجام دهیم.

دانلود اپلیکیشن‌های موبایل، ارزان و مطمئن

اپلیکیشن‌های موبایل عموماً استفاده و کاربری راحتی دارند. یکی از مهم ترین نکاتی که برای دریافت و استفاده از این برنامه‌های کاربردی وجود دارد، دانلود از یک مرجع مطمئن است. چراکه این برنامه‌ها در صورتی که از منابع ناشناس دریافت شوند ممکن است حاوی ویروس‌های مختلف بوده و به گوشی شما آسیب برسانند. نکته مهم دیگری که باید در این حوزه در نظر داشته باشید، هزینه‌های موجود است. برخی برنامه‌ها رایگان اند و از پلتفرم‌های مختلف بدون هزینه در اختیارتان قرار می‌گیرند. در این مقاله قصد داریم برخی از این پلتفرم‌ها را برای سیستم عامل‌های اندورید و ios به شما معرفی کنیم. در ضمن، لازم است بدانید که با کد تخفیف اپلیکشن‌های مختلف، امکان دانلود رایگان و یا ارزان تر برنامه‌های پولی برای شما فراهم می‌شود.

دانلود کاربردی ترین اپلیکیشن‌های ios بدون هزینه

دانلود اپلیکیشن ایفون با تخفیف

از ابتدا تا کنون، دانلود اپلیکیشن‌های کاربردی ایرانی مثل همراه بانک‌ها، اپلیکیشن‌های انجام تراکنش‌های مالی، تقویم‌ها، فروشگاه‌های ایرانی و … برای کاربران ios چالش بزرگی بوده است. دلیل این امر، نبودن این برنامه‌ها در اپ استور است. از طرف دیگر، در سایت‌های مختلف هم تنها نسخه اندروید اپلیکیشن‌ها قابل دریافت است. پس کاربران این سیستم عامل باید چه کنند؟ در ادامه، بهترین اپ استور‌های ایرانی را برای دانلود برنامه‌های مختلف آیفون به شما معرفی می‌کنیم. نکته مهمی ‌که وجود دارد این است که برای استفاده از این پلتفرم‌ها و دانلود اپلیکیشن از آن‌ها باید اشتراک تهیه کنید. دلیل این موضوع هم این است که به صورت کلی، دانلود اپلیکیشن‌های ios نیاز به خرید اپل آیدی و پرداخت هزینه دارد. البته دریافت کد تخفیف می‌تواند هزینه انجام این کار را برای شما کاهش دهد.

سیب اپ

بیش از 70 میلیون دانلود موفق اپلیکیشن‌های مختلف به خوبی نشان می‌دهد که چرا سیب اپ یکی از بهترین اپ استور‌های ایرانی است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده و هم اکنون امکان دریافت بیش از 30 هزار برنامه با ارزشی حدود 50 هزار دلار را برای کاربران فراهم کرده است. بنابراین، این پلتفرم را می‌توان به عنوان یکی از بهترین مراجع برای دریافت انواع برنامه‌های ایرانی و خارجی متناسب با آیفون‌ و سیستم عامل آی او اس معرفی کرد. فراموش نکنید که کد تخفیف سیب اپ باعث می‌شود بتوانید اشتراک این مجموعه را با هزینه کم تری تهیه کنید. در نتیجه، دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها هزینه کمتری خواهد داشت.

در پلتفرم آنلاین سیب اپ می توانید انواع اپلیکیشن های ایرانی که برای انجام امور روزانه خود به آن ها احتیاج دارید را به سرعت دانلود کنید. برنامه هایی مانند اسنپ، دیجی کالا، تپسی، بانک های آنلاین، برنامه های مسیریابی و… از جمله اپلیکیشن هایی هستند که می توانند کار شما را راه بیاندازند. علاوه براین موارد، کلیه برنامه های معروف و معتبر خارجی نیز در این مجموعه در دسترس کاربران قرار می گیرند. دقت داشته باشید که لازم نیست برای همه این برنامه‌ها پول بدهید و فقز با یک بار خرید اشتراک سیب اپ آن هم با کد تخفیف، به همه اپلیکیشن‌های ios دسترسی خواهید داشت.

اناردونی

از دیگر اپ استور‌های خوب ایرانی می‌توان به اناردونی اشاره کرد. در این مجموعه نیز قادر خواهید بود بدون نیاز به اپل آیدی تمامی ‌اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را به راحتی دانلود کنید. اناردونی تنوع مناسبی از برنامه‌های ایرانی و خارجی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به علاوه، سرعت بالا و پشتیبانی فعال را نیز می‌توان به عنوان مزیت‌های این پلتفرم برشمرد.

سیبچه

اگر می‌خواهید تمامی ‌اپلیکیشن‌های اورجینال را بدون نیاز به تهیه گیفت کارت به راحتی دریافت کنید، سیبچه بهترین انتخاب برای شما است. در این مجموعه قابلیت دانلود انواع برنامه‌های ایرانی و خارجی با قیمت‌های مناسب و حتی به صورت رایگان و البته با امنیت بالا وجود دارد. به خاطر داشته باشید که برای استفاده از خدمات این پلتفرم نیز به خرید اشتراک نیاز دارید.

دانلود رایگان اپلیکیشن‌های اندروید

دانلود اپلیکیشن اندروید با تخفیف

اگر بخواهید برنامه‌های مورد نیاز خود را با خیال کاملاً راحت دانلود کنید، قطعاً هیچ برنامه ای به اندازه گوگل پلی استور مطمئن نخواهد بود. به علاوه، این برنامه، یک مرجع بین المللی است و طبیعتاً تنوع بسیار بالایی از برنامه‌های کاربردی در حوزه‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. بزرگ ترین مشکلی که برای استفاده از این مجموعه وجود دارد، فیلتر بودن آن است. این موضوع باعث می‌شود برای دانلود اپلیکیشن از این مرجع نیازمند فیلتر شکن‌های مختلف و تحمل دردسر‌های فراوان باشید. از طرف دیگر، تعداد زیادی از برنامه‌های ایرانی در این پلتفرم عرضه نمی‌شوند. البته وجود تحریم‌های مختلف هم باعث می‌شود برخی از برنامه‌ها با آی پی ایران قابل دسترسی نباشند. در این شرایط، به شما دو جایگزین مطمئن برای این پلتفرم معرفی می‌کنیم. با استفاده از این برنامه‌های ایرانی می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را بدون دردسر و بدون هزینه و یا با قیمت بسیار ناچیز دریافت کنید.

کافه بازار

کافه بازار بیش از 10 سال است که با ارائه تنوع بالایی از اپلکیشن‌ها و بازی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از مزیت‌های بازار می‌توان به امکان دانلود برنامه‌های کاربردی ایرانی مانند اپلیکیشن‌های بانک‌ها و سایر برنامه‌های ایرانی اشاره کرد. از دیگر مزیت‌های این برنامه این است که بیشتر اپلیکیشن‌ها را به صورت رایگان در دسترس شما قرار می‌دهد. همچنین، در صورت دریافت برنامه‌های پولی می‌توانید هزینه را به راحتی و به صورت ریالی پرداخت کنید. به یاد داشته باشید. کد تخفیف بازار یک راه ساده برای خریدی ارزان تر خواهد بود. تنها کافی است کد تخفیف مناسب با خرید خود را پیدا کرده و در هنگام پرداخت مورد استفاده قرار دهید.

لازم است بدانید که در بازار، نسخه‌های آپدیت شده برنامه‌های مختلف بلافاصله پس از عرضه در دسترس شما قرار می گیرند. به همین دلیل با این پلتفرم همواره به روز خواهید بود. همچنین، پشتیبانی فعال این مجموعه شما را برای انتخاب بهترین برنامه در هر حوزه یاری کرده و هرگونه مشکل در زمینه دانلود، خرید و یا نصب برنامه ها را برای شما پیگیری و حل می کند.

مایکت

برنامه ایرانی مایکت از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. در این پلتفرم نیز می‌توانید اپلیکشن‌های مورد نیاز خود برای سیستم عامل اندروید را به سادگی پیدا کرده و دانلود کنید. بیش از 350 هزار برنامه مختلف در این پلتفرم موجود است که می‌تواند تنوع قابل قبولی را به کاربران ایرانی ارائه دهد. از نقاط قوت این مجموعه می‌توان به این موضوع اشاره کرد که بیش از 22 هزار برنامه نویس و توسعه دهنده، برنامه‌های خود را از این طریق عرضه می‌کنند. در مایکت نیز هم برنامه‌های رایگان و هم برنامه‌های پولی وجود دارد. البته اگر از مایکت استفاده کنید، می‌توانید برنامه‌های پولی را هم با قیمت بسیار کم یا حتی رایگان دانلود کنید. فقط باید به یاد داشته باشید که زمان خرید برنامه‌ها، کد تخفیف مایکت را به کار ببرید. این کدها صرف نظر از میزان استفاده شما از مایکت، برای خریدهای اول و غیر اول معتبر اند.

 

برچسب ها

مطالب مرتبط

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت