مداد

موسیقی بیکلام Tubbs And Valerie اثری از Jan Hammer پخش شده از صدا و سیما

15 جولای 2011
آهنگ بی کلام
23,126 بازدید
3 نظر

یان هامر در ۱۷ آوریل ۱۹۴۸ در یکی از شهرهای چکسلاواکی به نام پراگ به دنیا آمد. مادرش یکی از خوانندگان بنام جمهوری چک و پدرش پزشک بود. استعداد حیرت آور وی در زمینه موسیقی از همان سنین کودکی آشکار بود. در سن چهار سالگی شروع به نواختن پیانو کرد و از دو سال بعد شروع به آموختن موسیقی بصورت حرفه ای کرد.

ابتدا او آرزو داشت همانند پدرش وارد علم پزشکی و غیره شود تا اینکه دوستانش وی را متقاعد کردند که به موسیقیش بپردازد. در سال ۱۹۶۸ به آمریکا رفت و به گرفتن بورسیه دانشگاه بریکلی آمریکا در رشته موسیقی نایل آمد و بزودی یک شهروند آمرکایی شد. بعدها یان وارد عرصه تلویزیون شد و برای مجموعه های تلویزیونی از جمله Miami Vice آهنگسازی کرد. در فوریه سال ۱۹۸۶ موفق به دریافت جایزه به خاطر موسیقی Miami Vice شد. در بهار ۱۹۸۷ آلبومی به نام Miami Vice II شامل آهنگ معروف Crockett’s Theme را روانه بازار کرد که در پنج کشور از جمله آلمان , هلند , استرالیا , سویس و بلژیک بهترین آلبوم شناخته می شود.

Jan Hammer – Tubbs And Valerie | Size: 3.5 MB | Direct Link

اما موسیقی که هم اینک برای شما در نظر گرفته ایم کاری است که در سال های ۷۵ – ۷۶ از شبکه ۲ در برنامه سیاسی “بررسی” پخش می شد که امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید. این موسیقی که Tubbs And Valerie نام دارد از آلبوم Escape From Television و محصول سال ۱۹۸۷ است. دانلود کنید و از شنیدن این آهنگ فوق العاده زیبا لذت ببرید.

 دانلود با لینک مستقیم و حجم ۳٫۳۰ مگابایت
 پسورد فایل: www.3sotdownload.com
 به نقل از والا موزیک

  • بسیار سپاسگزارم من ۱۰ سال دنبال این ترانه بودم ممنونم

  • سلام خدمت شما. ببخشید یک اهنگ بسیار زیبایی که بعضی وقت ها در شبکه خبر پخش میشه ولی اسمشو نمیدونم چیه. که همراه با اهنگش دریا و یا زیبایی های ایران رو نشون میده. اگه منظورمو فهمیدین لطف کنین اون اهنگو بذارید یا حداقل اسمشو بگید. تشکر!!!

  • لطفا از اهنگ های هانس زیمر هم بذارید
    خوب بود

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت