مداد

معرفی مراکز خرید معروف در شهر وان

13 می 2018
رپورتاژ آگهی
472 بازدید
بدون نظر

معرفی مراکز خرید معروف در شهر وان

همانطور که می دانید شهر زیبا و توریستی وان در شرق کشور ترکیه  واقع است و خوشبختانه هم مرز با کشورمان ایران نیز هست . پس میتوان با صرف هزینه های نسبتا پایین به این شهر سفر نمود و از دهها مرکز خرید کوچک و بزرگ آن دیدن نمود و کالاهای با کیفیتی را از برندهای معروف آن تهیه کرد . در ادامه این مطلب به برخی از پر طرفدارترین مراکز خرید این شهر اشاره خواهیم نمود و امکانات مختلف ارائه شده در آنها را شرح می دهیم :

 

مرکز خرید وان ای.وی.ام  Van AVM

مرکز خرید وان ای وی ام یکی از معروفترین مراکز خرید این شهر است که اغلب مسافران خرید از آن را در اولین برنامه های خود در تور وان قرار خواهند داد. در این مرکز خرید بهترین برند های پوشاک را خواهید یافت و علاوه بر آن وجود سالنهای سینما با فیلمهای روز دنیا و رستوران های متنوع و همچنین کافه های گوناگون همه چیز را برای سپری نمودن روزی ایده آل فراهم کرده است . اگر خوش شانس باشید و به هنگام فستیوالهای مختلف به این شهر سفر کنید از دهها امکانات مختلف نظیر جشنها و ارائه تخفیفات و همچنین برگزاری قرعه کشی های این مرکز خرید بهره مند می شوید. گفتنی است امکان ثبت نام برای عضو شدن در این مجموعه و دریافت کارت های هدیه و تخفیف وجود دارد  .

 

تورکوآز وان  Turkuaz AVM

به گزارش سفر باتو ، مرکز خرید تورکوز وان یکی دیگر از مراکز خزید پر طرفدار در این شهر است که در مرکز شهر واقع شده و دسترسی به آن بسیار آسان خواهد بود. فروشندگان این مجموعه اغلب بومی بوده و تعداد کمی از آن ها با زبان انگلیسی آشنا هستند بنابراین خرید از اینجا کمی سخت خواهد بود.

این مجموعه دارای فروشگاههای بسیار متنوعی است و قیمتهای نسبتا مناسب آن سبب گردیده در تمام ایام سال پر از مسافر باشد. اینجا محل مناسبی برای خرید سوغاتی و اقلام کادویی است و علاوه بر این در این مرکز خرید برندهای محبوب پوشاک دارای شعبه هستند و به هنگام فستیوال ها قیمتها به طور حیرت آوری شکسته خواهد شد.

این مرکز خرید امکانات متنوع و منحصر بفردی را ارائه می دهد که از این میان میتوان به وجود کافه و سالن سینما و بولینگ اشار نمود . همچنین رستورانی با کیفیت و بین المللی در طبقه بالای آن قرار دارد که غذا های سرو شده در آن بسیار لذیذ و متنوع است .

آیدین پریهان ای.وی.ام  Aydin Perihan AVM

مرکز خرید آیدین پریهان یکی دیگر از مراکز خرید پر طرفدار در این شهر است که در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی به آن نسبتا آسان خواهد بود. این مجموعه دارای فروشگاههای بسیار متنوعی است و اغلب برندهای ترک در اینجا شعبه دارند. این مرکز خرید امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی را ارائه میدهد از این میان میتوان به سالنهای سینما و رستوران و کافی شاپ اشاره نمود . غذا های سرو شده در رستوران های این مرکز خرید بسیار با کیفیت و لذیذ است  .

آتایوس سیلور  Atayos Silver

مرکز خرید آتایوس سیلور (Atayos Silver) مجموعه ای بی نظیر برای خرید جواهرات مختلفی همچون طلا و نقره است. و بخشهایی از ان به فروش این محصولات اختصاص یافته است . البته برای خرید انواع پوشاک نیز اینجا مکان مناسبی است و قیمتهای نسبتا پایین آن نظر شما را جلب خواهد نمود.  بعلاوه در اینجا انواع شیرینی جات خوشمزه ترکی نظیر باقلوا و کانافه یافت می گردد که بهترین گزینه برای سوغاتی است . دسترسی به این مجموعه بسیار آسان است.  تور ارمنستان را ارزان اهیه کنید.

جاذبه های دیدنی در وان – ترکیه

شهر وان دارای طبیعتی زیبا و دیدنی است ، و پدیدهای طبیعی منحصری بفردی نظیر دریاچه وان ، جزیره آختامار ،آبشار مرادیه و … اینجا را به منطقه ای افسانه ای تبدیل نموده است . همچنین آب و هوای خنک این شهر مسافران بسیاری در فصول گرم سال به این منطقه می کشاند  . در کنار این طبیعت شگفت انگیز آثار تاریخی منحصر بفردی در وان وجود دارد که بازدید از آنها بسیار جالب و سرگرم کننده خواهد بود و از این میان میتوان به دژ وان و کلیسای مریم مقدس اشاره نمود. در ادامه برخی از جاذبه های دیدنی این شهر را به اختصار شرح خواهیم داد.

اسکله دیدنی وان ، جایی برای قدم زدن

اسکله زیبای وان یکی از زیباترین مناظر طبیعی این شهر را پیش رویتان قرار می دهد . این اسکه مکانی بسیار مناسب برای گشت و گذار در یک عصر رویایی است و نسیم خنک آن همراه با تماشای غروب آفتاب لحظات به یاد ماندنی را برای گردشگران رقم می زند . علاوه بر مناظر زیبای این اسکله وجود شهربازی، رستوران های مختلف و اغذیه فروشی خیابانی اینجا را به محیطی پور شور و پر رفت و آمد تبدیل کرده و اغلب گردشگران ترجیح میدهند در اینجا عصرهای خود را به شب برسانند. پی پیشنهاد می کنیم حین اقامت در شهر وان سری به این منطقه بزنید .

 

برچسب ها

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت