مداد

معرفی امکانات جدید و جالب برنامه کانوا

2 ژانویه 2024
رپورتاژ آگهی
109 بازدید
بدون نظر

معرفی امکانات جدید و جالب برنامه کانوا

اگر شما هم به یک برنامه ساده برای طراحی و ایجاد دیزاین های گرافیکی نیاز دارید، کانوا بهترین انتخاب است! این پلتفرم با فضای کاربری ساده جایگزین برنامه های حرفه ای مانند فتوشاپ شده و با نسخه های تحت وب و اپلیکیشن های مجزا مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. با استفاده از آن کلیه نیازهای گرافیکی شما در برنامه های مختلف برآورده می شوند. در آپدیت های جدید این برنامه همواره برخی از امکانات آن به روز شده و قابلیت های جدیدتری به ساختار آن اضافه شده اند. در این بخش به بررسی این موارد می پردازیم.

معرفی امکانات جدید و جالب برنامه کانوا

استفاده از قابلیت های جدید برنامه کانوا

امکانات ایجاد شده در برنامه کانوا مزایای قابل توجهی برای کاربران به همراه دارند. بسیاری از بازاریاب ها و کارآفرین های آنلاین به این قابلیت های جدید در برنامه کانوا نیاز خواهند داشت. صاحبین کسب و کارهای کوچک نیز با آپدیت و به روز شدن برنامه کانوا طرح های گرافیکی مدرن تری برای جذب مشتری بیشتر ایجاد می کنند. در ادامه فهرستی از قابلیت های جدید و جالب این برنامه را بررسی می کنیم:

قابلیت برنامه ریزی در کانوا 

یکی از امکانات جدید و جالب برنامه کانوا قابلیت برنامه ریزی محتواهای موجود است. با استفاده از این قابلیت ها ویرایش و طراحی به موقع هر محتوا به سهولت انجام می شود. به این ترتیب هر یک از کسب و کارها فعالیت های طراحی خود را در زمان مقرر انجام می دهند. در صورت اجرای پروژه های تیمی استفاده از این قابلیت کانوا به شدت توصیه می شود. ایجاد نظم در انجام فعالیت ها یکی از مزایای این امکانات جدید به شمار می رود. در بخش های برنامه ریزی کانوا به کلیه محتواهای خود دسترسی خواهید داشته و به سادگی آن ها را تنظیم می کنید.

امکانات طراحی پروژه های گرافیکی

در صورتی که در عرصه گرافیک فعالیت می کنید، استفاده از قابلیت ها و امکانات طراحی پروژه های گرافیکی نیز در ساختار این برنامه توجه شما را جلب می کند. امکانات جدید و جالب برنامه کانوا در زمینه گرافیک برای ساخت کارت های ویزیت، دعوتنامه ها و… مورد استفاده قرار می گیرند و عملکرد طراحان را ساده تر خواهند کرد. الگوهای از پیش آماده شده در این برنامه نیز از مهمترین بخش های آن به شمار می روند که قابلیت های جدیدتری در کانوا ایجاد کرده اند. در هر یک از بخش های کانوا ایده هایی برای دیزاینرها وجود دارند که کار آن ها را حرفه ای تر می کنند.

امکانات ایجاد تصاویر متحرک در کانوا

امکانات ایجاد تصاویر متحرک در کانوا

امکانات جدید و جالب برنامه کانوا برای ایجاد تصاویر متحرک نیز مورد توجه قرار می گیرند. شما می توانید از جلوه های انیمیشنی ایجاد شده در این برنامه به منظور ساخت تصاویر متحرک استفاده کرده و جذابیت بیشتری به محتوای خود بدهید. با این روش انتقال مفاهیم به مخاطبین بسیار ساده تر خواهد بود. در هر یک از قسمت های اپلیکیشن کانوا حالت های حرکتی متنوعی در اختیار کاربران قرار می گیرند. این قابلیت ها با خرید اکانت Canva کانوا ارزان قابل تمدید با تحویل آنی در دسترس کاربران هستند. البته برخی از حرکات در نسخه های رایگان نیز وجود دارند.

قابلیت های ویرایش جدید در کانوا

در گذشته ویرایش فایل های تصویری در این پلتفرم کمی دشوار بوده؛ اما با استفاده از قابلیت های جدید کانوا اجرای این ویرایش ها بسیار ساده تر شده است. شما می توانید با به کارگیری این قابلیت ها عکس ها و تصاویر را تنها با کشیدن و رها کردن در بخش های مربوطه ویرایش کنید. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن به نتیجه ایده آل خود دست پیدا می کنید. با استفاده از این امکانات جدید و جالب برنامه کانوا در وقت و زمان شما به شدت صرفه جویی می شود.

افکت های جدید تنظیم تصاویر کانوا

از دیگر قابلیت های جدید این برنامه می توان به افکت های تنظیم تصاویر اشاره کرد که برای زیباسازی محتواهای تصویری به کار می روند. این افکت ها در برنامه کانوا مرتبا آپدیت می شوند. با استفاده از آن ها کیفیت تصاویر آپلود شده نیز افزایش می یابد. برای استفاده از هر یک از آن ها باید به ویرایشگر برنامه مراجعه کرده و تصاویر خود را در این قسمت برش بزنید. سپس با استفاده از قابلیت های جدید ویرایشی محتواهای تصویری جدیدتری خلق کنید.

افکت های جدید تنظیم تصاویر کانوا

قالب های عکس و فیلم جدید کانوا

یکی دیگر از امکانات مدرن و به روز این برنامه، قالب های عکس و فیلمی است که به تازگی برای طراحی فیلم ها و عکس ها اضافه شده اند. نسخه های کانوا پرو تعداد قابل توجهی از این قالب ها را در اختیار دیزاینرها قرار می دهند. این مجموعه وسیع در نسخه های رایگان و قدیمی کانوا وجود ندارد. در این بخش از برنامه کانوا پترن های متعددی را در دسترس دارید که با استفاده از آن ها محتواهای تصویری با کیفیت بیشتری همراه شده و تنظیمات متعددی بر روی آن ها اعمال خواهند شد.

استیکرهای آماده برنامه کانوا

یکی دیگر از بخش های اضافه شده به نسخه های جدید برنامه کانوا، استیکرهای آماده این پلتفرم هستند که برای مصارف مختلف به کار می روند. استفاده از این استیکرها طراحی مدرن تری به ساختار برنامه می دهد. انواع نمودارها و گرادینت ها نیز در این قسمت قرار می گیرند. در نسخه های جدیدتر برنامه کانوا این قابلیت ها با تنوع بیشتری همراه شده و مجموعه وسیعی از طرح های مدرن و جذاب را در اختیار کاربران قرار می دهند.

آپدیت فونت های برنامه کانوا

کتابخانه فونت نیز از اجزای مهم و اساسی در این برنامه به شمار می رود که با قابلیت های جذاب و ویژه ای همراه است. طرح های نوشتاری در برنامه کانوا تنوع وسیع و گسترده ای دارند و کلیه نیازهای کاربران را برآورده می کنند. شما می توانید در نسخه های جدیدتر برنامه کانوا طرح های نوشتاری مورد نظر جست و جو کرده و طراحی های جذاب تری ایجاد کنید. فونت های لاتین در این برنامه طرفداران بی شماری داشته و در نسخه های آپدیت شده برنامه با تنوع گسترده تری ارائه می شوند. به علاوه در صورت انتخاب یک فونت با طراحی خاص، موارد مشابه آن نیز در برنامه برای شما یافت می شود.

جمع بندی

در سال های اخیر کانوا همیشه تلاش کرده که بهترین باشد! ارائه امکانات جدید و جالب برنامه کانوا نیز با هدف جلب رضایت کاربران این برنامه انجام شده است. به همین خاطر این قابلیت های جدید توجه و نظر کاربران را به خود جلب کرده اند. هر یک از قابلیت های برنامه کانوا به شما کمک می کنند که طراحی های حرفه ای تر و دیزاین های جذاب تری برای بازاریابی، فروش، تبلیغات و… انجام دهید. این امکانات جدید در بخش های مختلف برنامه مورد توجه قرار گرفته و نیازهای بسیاری از کاربران را برآورده می کنند.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت مرجع مراجعه نمایید.

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت