مداد

مشاهده صفحه نمایش گوشی در تلویزیون با اپلیکیشن Mobile TV اندروید

10 دسامبر 2017
نرم افزار اندرويد
2,191 بازدید
بدون نظر

اپلیکیشن جذاب مشاهده صفحه نمایش گوشی موبایل در تلویزیون از طریق وایرلس برای اندروید

همانطور که از تیتر این مطلب مشخص است اپلیکیشنی که در این پست قصد معرفی و ارائه آن را داریم برنامه ای جهت اتصال گوشی به تلویزیون است. نرم افزار اندروید مورد بحث Mobile TV نام دارد و با نصب و اجرای برنامه موبایل تی وی صفحه نمایش گوشی یا تبلت اندرویدی شما عینا بر روی صفحه تلویزیون ظاهر میگردد و می توانید هر کاری که در گوشی انجام می دهید (مانند مشاهده عکس، فیلم، کلیپ، آهنگ، تلگرام، اینستاگرام و …) را از طریق صفحه تلویزیون ببینید.
اما Mobile TV چگونه کار میکند و اتصال به چه صورت برقرار میشود: برقراری ارتباط بین گوشی موبایل و تلویزیون فقط از طریق WiFi یا همان وایرلس انجام می شود و نرم افزار معرفی شده با انواع گوشی ها (مانند هواوی، سونی، سامسونگ و …) با مدل های مختلف سازگار است. ضمن اینکه اکثر تلویزیون های هوشمند امروزی قابلیت اتصال وای فای را دارند.
علاوه بر استفاده شخصی از این برنامه استفاده های تجاری می توان از موبایل تی وی داشت و مثلا فروشگاههای فروش گوشی موبایل و تبلت می توانند برای مانیتورینگ صفحه نمایش و اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی می توانند از این اپلیکیشن استفاده نمایند.
در پایان یادآور می شویم که اپلیکیشن Mobile TV در برخی سایتها با مبالغ مختلفی به فروش می رسد، ولی سایت سه سوت دانلود این نرم افزار را بصورت رایگان برای کاربران خود ارائه نموده است.
ضمنا روشهای دیگری جهت اتصال گوشی به تلویزیون وجود دارد که یکی از آنها اتصال از طریق کابل MHL و دیگری با پورت HDMI می باشد.

اتصال گوشی به تلویزیون از طریق وای فای

Mobile TV | Format: apk | Size: 10 MB | Direct Link

دانلود دانلود با لینک مستقیم و حجم ۹٫۹ مگابایت
پسورد فایل پسورد فایل: www.3sotdownload.com
لینک منبع منبع: ۳ سوت دانلود

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت