مداد

لذت رانندگی در شهر با بازی زیبای City Racing

31 دسامبر 2010
بازی متفرقه , بازی ورزشی
26,410 بازدید
2 نظر

بازی City Racing ” رانندگی در شهر ” گزینه ای عالی برای دوستداران بازیهای اتومبیل رانی است. بازی رانندگی در شهر با حجم کمی که دارد ولی دارای گرافیک خیره کننده ای است. ماشین های بسیار زیبا و اسپرت با رنگ های مختلف، مناظر رویایی، جاده های سر سبز، کنار ساحل و … همه و همه در بازی ” رانندگی در شهر ” خودنمایی میکنند. در این بازی شما حق انتخاب ماشین برای مسابقه ندارید بلکه در ابتدا ماشین قراضه ای دارید که باید پس از تعمیر ماشین بازی را شروع کنید.

اما در این بازی چکار باید انجام دهید: در بازی City Racing شما باید پول بدست آورید و با پولی که بدست می آورید میتوانید قطعات ماشین خود را تقویت کنید، ماشین خود را رنگ آمیزی کنید و یا اینکه ماشین بهتری خریداری کنید.
ولی چطور باید پول بدست آورد: درون مراحل قسمت های مشخصی قرار دارد که وقتی به آنجا بروید مسابقه ی سرعت برگزار میشود و شما باید در زمان مشخص شده به انتهای مسیر برسید. این را هم اضافه کنم که هر خلافی که مرتکب شوید پلیس بدنبال شما می آید و اگر شما را دستگیر کند شما را جریمه میکند و از پولی که دارید کسر میشود. پس حتما مراقب عابران پیاده، اتومبیل های دیگر و … باشید.

City Racing | Size: 23 MB | Direct Link

 دانلود با لینک مستقیم و حجم ۲۳٫۵ مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل: www.3sotdownload.com
 لینک منبع

  • سلام
    من کلی دنبال این بازی گشتم تازه اینجا پیداش کردم ولی لینکش مشکل داره
    میشه لینک بازی های سایتتون درست کنید تا بتونیم دانلود کنیم

  • ممنون از سایت خوبتون. من بازی را نصب کردم ولی فریم می پرونه مطمانم که مشکل از گرافیکم نیست چون خیلی بالاست.ممنون می شم اگه یه راه حل بدید.

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت