مداد

قیمت و نکات مهم برای انتخاب طراح سایت

3 مارس 2024
طراحی سایت
109 بازدید
یک نظر

طراحی سایت

قیمت و نکات مهم برای انتخاب طراح سایت

انتخاب آژانس طراحی سایت مناسب برای کسب و کار شما می‌تواند مشکل باشد. طراحان سایت بسیاری در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند که از گروه‌های چند نفره استارتاپ گرفته تا آژانس‌های برتر را شامل می‌شود. یک جستجوی ساده در گوگل ۴۰٬۵۰۰٬۰۰۰ نتیجه را فقط برای « طراح سایت» ارائه می‌دهد! آیا با آژانس‌های معتبر و قابل اعتماد می‌خواهید همکاری کنید، یا ریسک یک طراح جدیدتر با ایده‌های نوآورانه را می‌پذیرید؟ چگونه می‌دانید کدام طراح سایت به نتایج مورد نظر شما دست خواهد یافت؟

نگران نباشید، در ادامه نکاتی را برای کمک به انتخاب بهترین طراح سایت ارائه می‌دهیم.

طراحی سایت چیست و طراحان سایت چه کار می‌کنند؟

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. قبل از شروع انتخاب یک طراح وب، همیشه باید بدانید که دقیقاً چه کاری انجام می‌دهند تا بدانید به دنبال چه چیزی باشید. اگرچه طراحی وب به عنوان «طراحی» شناخته می‌شود، اما طراحی سایت فقط در مورد طراحی ظاهر سایت نیست. البته، زیبایی‌شناسی و ساختن وب سایتی که عالی به نظر می‌رسد، نقش اصلی را در طراحی وب ایفا می‌کند، اما این تنها بخشی از یک سرویس چندوجهی و تخصصی است که هدف آن پشتیبانی از کل کسب و کار شما به صورت آنلاین است.

طراحان سایت، دانش فنی و مهارت‌هایی برای ساخت وب‌سایت‌هایی دارند که کاربرپسند، ریسپانسیو (واکنش‌گرا)، امن و بهینه شده برای موتورهای جستجو باشند. طراح سایت خوب، همچنین به صورت استراتژیک سایت‌هایی را طراحی می‌کند تا افراد را در فرآیند خرید راهنمایی کنند و اطمینان حاصل می‌کند که سایت‌ها به صورت یکپارچه با سایر کانال‌های دیجیتال مارکتینگ مانند رسانه‌های اجتماعی و ایمیل ارتباط برقرار می‌کنند.

نکاتی برای انتخاب آژانس طراحی سایت مناسب

الزامات وب سایت خود را در نظر بگیرید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید که کسب و کار شما چه نیازهایی دارد. آیا به یک سایت فروشگاهی نیاز دارید؟ آیا می‌خواهید اطلاعات شرکت و محصولات خود را ارائه دهید؟ به چند صفحه نیاز دارید؟ اگر محصولات زیادی دارید، چگونه می‌خواهید آن‌ها را سازماندهی کنید؟ و غیره و غیره. شما می‌توانید برای الهام گرفتن از رقبا، معیارهایی را در نظر بگیرید یا به کسب و کارهای مشابه نگاه کنید. این ممکن است کمی دلهره‌آور به نظر برسد، اما نگران نباشید، یک شرکت طراحی سایت خوب به شما در انجام این فرآیند کمک می‌کند، زیرا دریافت خلاصه‌ای از روند کار در نهایت باعث صرفه جویی در هزینه و نتایج بهتر می‌شود.

برای مثال، استان اصفهان، یکی از شهرهای صنعتی مهم است و شهر شاهین شهر در این استان قرار دارد. کسب و کارهای زیادی در این شهر فعالیت می‌کنند و برای حضور در بستر اینترنت به سایت نیاز دارند. این کسب و کارها می‌توانند از خدمات طراحی سایت شاهین در شهر بهره ببرند.

در مورد بودجه خود تصمیم بگیرید

قبل از اینکه پروژه را به طراح سایت بسپارید، مهم است که بودجه حدودی تعیین کنید تا بدانید چه چیزی می‌توانید بپردازید. همانطور که قبلا ذکر کردیم، انتخاب‌های زیادی وجود دارد و قیمت‌ها می‌توانند به طور قابل توجهی متفاوت باشند. با توجه به ماهیت سفارشی طراحی سایت، بسیاری از طراحان قیمت‌گذاری را در سایت خود منتشر نمی‌کنند، بنابراین شما باید با طرح کلی نیازهای اولیه خود به آن‌ها ارتباط برقرار کنید تا قیمت طراحی سایت را به صورت حدودی دریافت کنید. اگر قیمتی خارج از محدوده بودجه‌تان دریافت می‌کنید، می‌توانید درباره نحوه کاهش پروژه خود برای به دست آوردن قیمت اقتصادی‌تر صحبت کنید. مهم است که انتظارات خود را مدیریت کنید و سه اصل طراحی سایت خوب، سریع و ارزان را در نظر داشته باشید. حتی بهترین طراحان وب فقط می‌توانند ۲ مورد از این جنبه‌ها را در یک پروژه ارائه دهند، بنابراین در مورد اولویت‌های خود تصمیم بگیرید.

طراحی وبسایت

به نمونه کارها و نتایج آن‌ها نگاه کنید

اکثر طراحان حرفه‌ای یک نمونه کار طراحی سایت از کارهای قبلی در وب سایت خود دارند، بنابراین شما می‌توانید مرور کنید و ببینید که آیا کار آن‌ها را دوست دارید یا خیر. به دنبال ایده‌ها یا رویکردهایی باشید که دوست دارید و ببینید آیا هر یک از برند/کسب‌وکارهای برجسته که قبلاً با شرکت طراحی سایت همکاری داشته‌اند را می‌شناسید یا خیر. روی سایت مشتری قبلی کلیک کرده و مرور کنید تا ببینید که به عنوان کاربر چه احساسی دارد.

یک طراح سایت خوب سایتی را طراحی می‌کند که مطابق با نیازهای برند شما باشد، بنابراین به دنبال تنوع در طرح‌های آن باشید. اگر همه چیز یکسان به نظر برسد، شما نیز همان را دریافت خواهید کرد.

آژانس‌های طراحی وب با سابقه و اثبات شده ممکن است حقایق و ارقام را منتشر کنند تا نشان دهند که چگونه طراحی‌های آن‌ها کسب‌وکار مشتریان قبلی را تقویت کرده است. افزایش تعداد بازدیدکنندگان، کاهش نرخ پرش، بهبود زمان بارگذاری، افزایش فروش و حتی بازگشت سرمایه.

بررسی‌ها و توصیفات را بخوانید

به دنبال نظرات و توصیفات مشتریان قبلی باشید زیرا اکثر طراحان معتبر این موارد را دارند. همچنین، در مورد نام مشتریان تحقیق کنید تا مطمئن شوید که آن‌ها کسب و کار قانونی هستند و به وب سایت آن‌ها نگاهی بیندازید.

با شرکت طراحی سایت مورد نظرتان تماس بگیرید یا ایمیل بزنید

هیچ راهی بهتر از برقراری ارتباط با یک کسب و کار وجود ندارد. با شرکت طراحی سایت مدنظرتان تماس بگیرید یا به آن‌ها ایمیل بزنید. چه حسی به شما دست می‌دهد؟ خدمات مشتری آن‌ها چگونه است؟ آیا آن‌ها به نظر افرادی هستند که می‌توانید با آن‌ها کار کنید؟ اگر پس از تماس اولیه، تمام حس‌های خوب را به دست آوردید، درباره نیازهای خود با جزئیات بیشتر صحبت کنید. حتی می‌توانید با طراح سایت مورد نظرتان ملاقات حضوری داشته باشید، برای مثال اگر در شهر کاشان زندگی می‌کنید، می‌توانید با یکی از شرکت‌های طراحی سایت در کاشان ملاقات حضوری داشته باشید.

ساخت سایت

به دنبال یک رویکرد متعادل باشید

همه طراحان سایت می‌دانند که چگونه یک طراحی جذاب ایجاد کنند، اما همه آن‌ها مهارت و تجربه لازم برای در نظر گرفتن تصویر کلی را ندارند. وب سایت شما اوج تمام استراتژی‌های بازاریابی آنلاین شما است. سایت شما باید با چندین عنصر از موتورهای جستجو گرفته تا رسانه‌های اجتماعی همکاری کند تا در نهایت فروش را افزایش دهد. بنابراین مهم است که به دنبال طراح وب باشید که درک قوی از فرآیند کلی داشته باشد و بتواند از کسب و کار شما به صورت آنلاین پشتیبانی کند – نه اینکه صرفاً یک وب سایت طراحی کند.

قیمت طراحی سایت

طراحی سایت با توجه به نوع طراحی تعیین می‌شود. طراحی سایت پایه که با استفاده از قالب‌های آماده صورت می‌گیرد، قیمت کمتری دارد. اما این نوع طراحی دارای معایبی مانند اختصاصی نبودن طراحی و متناسب نبودن آن با هویت برند شما است.

می‌توان گفت بهترین مدل‌ طراحی سایت، طراحی سایت اختصاصی است که از قیمت مناسبی برخوردار است و با توجه به هویت برند شما طراحی خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر در قیمت طراحی سایت اختصاصی می‌توانید به طراحی سایت در نجف آباد مراجعه کنید.

گران‌ترین مدل طراحی سایت، کدنویسی از پایه است که در موارد خیلی خاص انجام می‌شود. این گزینه برای شرکت‌هایی مناسب است که ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی را برای سایت خود در نظر دارند.

جمع ‌بندی

در این مقاله، قیمت و نکات مهم برای انتخاب طراح سایت را بررسی کردیم. امیدواریم با در نظر گرفتن این نکات بتوانید بهترین طراح سایت را برای هویت دیجیتال کسب و کار پیدا کنید.

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت