قیمت اف سی 24 برایps5؛ بازی FC 24 را با بهترین قیمت بخرید!

6 ژوئن 2024
رپورتاژ آگهی
65 بازدید
بدون نظر

قیمت اف سی 24 برایps5؛ بازی FC 24 را با بهترین قیمت بخرید!

قیمت اف سی 24 برایps5

همه هواداران بازی فیفا از اواسط فصل تابستان برای انتشار نسخه جدید بازی لحظه‌شماری می‌کنند. با وجود اخباری که از جدایی الکترونیک آرتز (Electronic Arts) و فیفا منتشر شد، هواداران برای انتشار بازی جدید شبیه‌ساز فوتبال کمپانی EA منتظر بودند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی قیمت اف سی 24 برای PS5 و نکات جالب درباره بازی بپردازیم.

آشنایی با فیفا 24 و حواشی بازی؛ اولین بازی سری EA Sports FC را بشناسید!

بازی FC 24 جدیدترین نسخه از بازی شبیه‌ساز فوتبال کمپانی الکترونیک آرتز است که اولین هفته از مهر 1402 با نام EA Sports FC 24 منتشر شد. سری بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال کمپانی الکترونیک آرتز دیگر با نام فیفا در دسترس گیمرها قرار نمی‌گیرند. چرا که کمپانی الکترونیک آرتز و فیفا بر سر موارد مالی نتوانستند به توافق برسند. از همین رو الکترونیک آرتز و فیفا راه خود را جدا کرده و هر کدام بازی اختصاصی خود را تولید خواهد کرد.

در حال حاضر بازی EA Sports FC 24 که به‌اختصار FC 24 نامیده می‌شود اولین بازی سری EA Sports FC به شمار می‌رود. الکترونیک آرتز برای گسترش بازی با سازمان لیگ جزیره و لالیگا قراردادهایی را امضا کرده است. بر اساس این قراردادها، الکترونیک آرتز این امکان را دارد که از تمام بازیکنان، تیم‌ها و استادیوم‌های لالیگا و لیگ جزیره در بازی اختصاصی خود استفاده کند. شما می‌توانید بازی FC24 را از سایت پارس کنسول خریداری کنید.

قیمت خرید بازی اف سی 24 برای کنسول PS5

قیمت خرید بازی اف سی 24 برای کنسول PS5؛ از سایت معتبر و رسمی خرید کنید!

همان‌طور که قبلا نیز اشاره کردیم بازی فیفا 24 یا همان FC24 در پایان اولین هفته مهرماه 1402 منتشر شد. بازی روی پلتفرم‌های متعددی مانند PS5، PS4، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوئیچ و کامپیوتر در دسترس استد. باید بدانید که بازی اف سی 24 با توجه به نسخه‌های بازی قیمت متفاوتی دارد. قیمت جهانی نسخه استاندارد بازی 69.99 دلار و نسخه Ultimate Edition بازی 99.99 دلار تعیین شده است.

اما نگران نباشید؛ چرا که شما می‌توانید با خرید اکانت قانونی FC24 به صورت مستقیم و بدون واسطه در ایران به بازی دسترسی داشته باشید. برای این کار تنها کافی است که به سایت پارس کنسول سر بزنید و تعرفه‌های اکانت‌ها را مشاهده کنید. باید بدانید که اکانت‌های بازی سه ظرفیت مختلف دارند که با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است که هر یک از ظرفیت‌های اکانت بازی ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد.

تفاوت نسخه Ultimate Edition و نسخه استاندارد بازی فیفا 24

بازی FC24 در دو نسخه آلتیمیت ادیشن (Ultimate Edition) و استاندارد در بازار عرضه می‌شود. باید بدانید که نسخه آلتیمیت یک هفته زودتر از نسخه استاندارد منتشر شد. دو نسخه بازی اف سی 24 برای PS5 و سایر پلتفرم‌ها، از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. نکته بسیار مهم این است که قیمت فیفا 24 برای PS5 و سایر پلتفرم‌ها، تنها تفاوت دو نسخه آلتیمیت و استاندارد بازی نیست.

ابتدا باید بدانید افرادی نسخه استاندارد را بازی می‌کنند که قصد صرف زمان و هزینه برای بازی را ندارند. این دسته از گیمرها پاداش زیادی برای تهیه بازی دریافت نخواهند کرد و از ویژگی‌های کمتری نسبت به نسخه آلتیمیت برخوردار خواهند شد. شما می‌توانید با خرید اکانت قانونی پلی استیشن و بازی فیفا 24 به هر دو نسخه بازی دسترسی داشته باشید.

امتیازات خرید نسخه آلتیمیت بازی اف سی 24؛ متمایز باشید!

افرادی که نسخه آلتیمیت بازی را خریداری می‌کنند، در همان روز اول 4600 امتیاز FUT دریافت خواهند کرد. همچنین به تمام ویژگی‌های به‌روز شده بازی دسترسی پیدا می‌کنند. برخی از دیگر امکانات نسخه آلتیمیت بازی FC24 شامل موارد زیر می‌شوند:

  • وجود مربیان پنج‌ستاره برای استخدام در تیم مورد نظر
  • امتیاز شخصیتی اضافی برای هر بازیکن
  • اسلات‌های سبک بازی آنلاک شده در باشگاه‌ها
  • دسترسی زودهنگام هفت‌روزه

با خرید نسخه آلتیمیت، گیمرها به آیتم‌های انتخاب بازیکن قرضی سفیر دسترسی دارند و می‌توانند از آن‌ها برای پنج مسابقه تیمی در بخش آلتیمیت استفاده کنند.

ظرفیت‎های اکانت قانونی بازی اف سی 24؛ برای خرید ظرفیت 2 بازی اقدام کنید!

همان‌طور گه اشاره کردیم، بازی FC24 اکانت قانونی با سه ظرفیت مختلف دارد. شما می‌توانید اکانت قانونی بازی را با ظرفیت دلخواه و مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. باید بدانید که هر کدام از ظرفیت‌های اکانت قانونی بازی اف سی 24 ویژگی‌های خاص خود را دارد. بنابراین در انتخاب ظرفیت اکانت بازی باید دقت زیادی داشته باشید.

ویژگی‌های ظرفیت‌های اکانت قانونی اف سی 24 شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ظرفیت اول اکانت قانونی: با ظرفیت اول اکانت بازی شما تنها امکان بازی در حالت آفلاین را خواهید داشت. در صورتی که کنسول شما به اینترنت وصل شود، بازی متوقف شده و دیگر اجرا نخواهد شد. همچنین امکان نصب مجدد ندارید و تنها یک‌بار می‌توانید بازی را دانلود و نصب کنید
  • ظرفیت دوم اکانت قانونی: خرید ظرفیت دوم اکانت بازی به شما امکان بازی در دو حالت آفلاین و آنلاین را می‌دهد. همچنین می‌توانید بازی را چندین بار دانلود و نصب کنید
  • ظرفیت سوم اکانت قانونی: با ظرفیت سوم اکانت فیفا 24 تنها می‌توانید در حالت آنلاین بازی کنید. در صورت قطع شدن اینترنت، بازی متوقف شده و دیگر اجرا نمی‌شود. باید بدانید که ظرفیت سوم اکانت بازی را می‌توانید مجددا خریداری کنید

شما می‌توانید از طریق سایت رسمی پارس کنسول برای خرید هر سه ظرفیت اقدام کنید. گیمرها بهتر است برای خرید ظرفیت 2 اقدام کنند. اما گیم نت‌ها می‌توانند ظرفیت اول را نیز با قیمت مناسب و ویژه از پارس کنسول خریداری کنند.

بازی EA Sports FC 24

کاور بازی EA Sports FC 24 و چهره‌های روی آن

روی کاور اصلی بازی EA Sports FC 24 یا به‌اختصار FC24 تصویر فوق ستاره نروژی یعنی ارلینگ هالند با لباس تیم منچسترسیتی قرار گرفته است. اما باید بدانید که کاور نسخه آلتیمیت اف سی 24 نسبت به نسخه استاندارد تفاوت زیادی دارد. حدود یک ماه پیش کمپانی الکترونیک آرتز کاور نسخه‌های استاندارد و آلتیمیت بازی FC24 را منتشر کرد. به غیر از قیمت اف سی 24 برای PS5، کاور این بازی در دو نسخه آلتیمیت و استاندارد تفاوت دارد.

الکترونیک آرتز در کاور نسخه آلتیمیت از چهره چندین بازیکن استفاده کرده است. البته باید بدانید که چهره بازیکنان روی کاور، چهره واقعی آن‌ها نیست و در واقع شما روی کاور نسخه آلتیمیت چهره درون بازی بازیکنان را مشاهده می‌کنید. به طور کلی چهره حدود 31 بازیکن زن و مرد را روی کاور نسخه آلتیمیت بازی FC24 وجود دارند.

چهره‌های روی کاور نسخه آلتیمیت بازی FC24 به بازیکنان حال حاضر فوتبال و تعدادی از بازیکنان قدیمی و اسطوره‌های فوتبال تعلق دارند. از جمله چهره‌های مشهور روی کاور نسخه آلتیمیت بازی FC24 می‌توان به دیوید بکهام، ارلینگ هالند، پله، زین‌الدین زیدان، جود بلینگهام، الکساندر ایزاک، پائولو دیبالا و رونالدینیو اشاره کرد.

خرید بازی اف سی 24 با قیمت عالی از پارس کنسول

در این مطلب سعی کردیم شما را با نکات مهم درباره خرید اکانت قانونی بازی اف سی 24 برای PS5 و سایر پلتفرم‌ها آشنا کنیم. اگر قصد خرید اکانت بازی را دارید، حتما به ویژگی‌های هر ظرفیت اکانت و قیمت آن‌ها توجه کنید. برای خرید بازی FC24 و اکانت قانونی بازی می‌توانید وارد سایت پارس کنسول شوید. سپس نسبت به خرید اکانت قانونی بازی فیفا 24 اقدام کنید.

شما علاوه بر خرید اکانت قانونی بازی اف سی 24، امکان خرید انواع کنسول، تجهیزات گیمینگ، لوازم جانبی و انواع گیفت‌کارت‌ها را از پارس کنسول دارید. پارس کنسول یکی از مراجع اصلی گیم در ایران است. برای کسب اطلاع از قیمت اف سی 24 برای Ps5 و شرایط خرید اکانت قانونی از طریق شماره تماس‌های 02191309012 و 09020021581 با کارشناسان پارس کنسول ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول

قیمت جهانی بازی اف سی 24 برای PS5 چقدر است؟

قیمت نسخه استاندارد 69.99 دلار و قیمت نسخه آلتیمیت بازی 99.99 دلار تعیین شده است.

آیا امکان خرید اکانت قانونی بازی اف سی 24 وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید از همین حالا اکانت قانونی بازی فیفا 24 را از سایت پارس کنسول پیش‌خرید کنید.

نسخه آلتیمیت بازی FC24 چه تفاوتی با نسخه استاندارد دارد؟

نسخه آلتیمیت ویژگی‌ها و امکانات بیشتری نسبت به نسخه استاندارد دارد. در واقع نسخه استاندارد برای افرادی است که زمان و هزینه کمی صرف بازی می‌کنند. اما نسخه آلتیمیت مناسب افرادی است که قصد صرف زمان و هزینه بسیار زیادی را دارند.

تفاوت ظرفیت‌های اکانت قانونی بازی FC 24 در چیست؟

مهم‌ترین تفاوت ظرفیت‌ها در حالت آفلاین یا آنلاین بازی است. با ظرفیت اول تنها به صورت آفلاین می‌توان بازی کرد؛ اما با ظرفیت دوم بازی در هر دو حالت آفلاین و آنلاین امکان‌پذیر است. در ظرفیت سوم اکانت تنها می‌توان به صورت آنلاین بازی کرد.

تصویر کدام بازیکن روی کاور بازی FC 24 قرار دارد؟

ارلینگ هالند، فوق ستاره نروژی منچسترسیتی

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت