شرکت فناوری مانا نوین ویرا ( AVET ) توزیع کننده انواع سیستم های تهویه مطبوع برند رزنبرگ در ایران

30 ژانویه 2023
رپورتاژ آگهی
224 بازدید
بدون نظر

شرکت فناوری مانا نوین ویرا ( AVET ) توزیع کننده انواع سیستم های تهویه مطبوع برند رزنبرگ در ایران

انتخاب سیستم تهویه متناسب با هر پروژه ساختمانی یکی از مهم ترین اقدامات تکمیل پروژه است، دلیل آن هم نقش بسیار پر اهمیت سیستم های تهویه و گران قیمت بودن آن ها می باشد.

قیمت  خرید VRF و هزینه های اولیه آن ها در مقایسه با سیستم های تهویه مطبوع دیگر است بالاتر است، همچنین بایستی نصب و راه اندازی این سیستم توسط افراد متخصص انجام شود.

چنانچه برای انجام عملیات تهویه پروژه خود چیلر های تراکمی را انتخاب کرده باشید لازم است بدانید که معمولا این دستگاه ها بایستی سالانه سرویس کاری شوند و در هنگام راه اندازی مجدد هر جز آن امتحان گردد. در برخی از انواع چیلر ها در صورتی که خرابی و عیبی بخشی از سیستم به وجود آید باید کل دستگاه تعویض شود، زیرا به طور معمول قابلیت تعمیر در آن وجود ندارد. با در نظر گرفتن امکان خرابی کم تر در VRF و از طرف دیگر نیاز به سرویس سالانه در چیلر های تراکمی می توان نتیجه گرفت هزینه تعمیر و نگهداری سیستم وی آر اف در مقایسه با چیلر های تراکمی پایین تر است، اما به این معنی نیست که برای تعمیر آن ها، هزینه کمی را باید تقبل کرد. یکی از عوامل بسیار مهمی که پیش از انتخاب نوع تهویه مطبوع مورد نظر بایستی به آن توجه فراوانی شود میزان مصرف برق آن ها می باشد.

یکی از بزرگترین مزایای سیستم وی آر اف داشتن کمپرسور با قدرت مدیریت و کنترل مصرف انرژی است که این دستگاه را از لحاظ مصرف انرژی به صرفه تر از انواع دیگر کرده است. بعلاوه میزان مصرف برق این سیستم حدود 35 تا 40 درصد پایین تر از داکت اسپلیت ها می باشد. با این حال قیمت خرید داکت اسپلیت پایین تر از قیمت VRF است. در حالت کلی نمی توان یک سیستم تهویه را به عنوان بهترین در نظر گرفت چراکه بایستی نوع سیستم تهویه متناسب با نیاز و فضای در دسترس هر پروژه انتخاب گردد. شرکت فناوری مانا نوین ویرا (AVET) با هدف کمک به مشتریان در خصوص انتخاب درست سیستم تهویه مطبوع متناسب با نوع نیاز پروژه آن ها مشاوره رایگان پیش از خرید محصولات تهویه مطبوع برند رزنبرگ را در نظر گرفته است، که شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره از طریق شماره تماس 26806734-021 با کارشناسان مجموعه AVET تماس حاصل نمایید. و یا به آدرس اینترنتی شرکت https://avet-co.com مراجعه نمایید .

خرید VRF

فیلتر اکولوژی

برای اکثر کارخانه ها و نیروگاه های جهان حذف ذرات گرد و غبار و ریز گرد های ناشی از فعالیت آن ها از هوا اهمیت بسیار زیادی دارد. الکتروفیلتر ها یا فیلتر های الکتروستاتیک به گونه ای طراحی شده اند که برای حذف ذرات کوچک از جریان‌های گاز متحرک با راندمان استفاده می کنند. امروزه نیروگاه ها و کارخانه های بسیاری در جهان به منظور حذف آلودگی ها، ریز گرد ه و گرد و غبار از هوا از این فیلتر ها بهره مند هستند. به طور کلی این فیلتر نوعی دستگاه کنترل ذرات است که با استفاده از نیرو های الکتریکی ذرات را از جریان هوا به صفحه های جمع آوری منتقل می کند. به این معنی که هنگام عبور ذرات از این فیلتر، با گذشتن از قسمتی که در آن یون‌های گاز جریان دارند، بار الکتریکی منفی می‌گیرند.

سپس ذره بار دار شده با بار الکتریکی منفی، به وسیله صفحه ای که دارای بار مثبت است جذب شده، و رسوب می کند. چنانچه قصد خرید فیلتر اکولوژی لازم است بدانید که قیمت این فیلتر نسبت به سیستم های تهویه اگزوز محلی بیشتر است، از طرف دیگر از آنجایی که فیلتر اکولوژی قطعه متحرک ندارد هزینه تعمیر و نگهداری آن پایین است. علاوه بر این مدت زمان نصب و هزینه های عملیاتی نیز کمتر از سیستم تهویه محلی اگزوز است.

فیلتر اکولوژی

پرده هوا

پرده‌های هوا یا Air curtain در واقع وسیله ای برای جداسازی هوا بین دو منطقه هستند. این سیستم بر روی انواع درب ها و ورودی ها نصب می شوند و با حفظ دمای ثابت و جلوگیری از وزش‌های ناخوشایند در فضای داخلی ، صرفه‌جویی در مصرف انرژی را ممکن می‌سازند. قیمت خرید پرده هوا بیشتر برای صاحبین مشاغلی مانند فروشگاه ها، رستوران ها، بیمارستان ها و… از اهمیت بالایی برخوردار است. نحوه عملکرد این سیستم این گونه است که هوای ورودی به دستگاه با عملکرد فیلتر، توسط فن های داخلی فشرده شده و سپس از خروجی هوا به بیرون انتقال می یابد، که این خروجی به سمت ورودی باز است. وظیفه اصلی فیلتر پرده هوا جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، ریزگرد ها و حشرات موذی به محیط داخلی ساختمان و یا فضای مورد نظر است. فن های پرده هوا به صورت مستقیم و یا توسط تسمه به حرکت در می آیند. فن های به کار رفته شده در طراحی و ساخت پرده هوا به طور معمول از نوع گریز از مرکزو یا محوری هستند.

پرده هوا

برچسب ها

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت