مداد

شروع ثبت نام دور دوم دریافت یارانه نقدی

9 آوریل 2014
اخبار سایت
6,210 بازدید
4 نظر

همانطور که می دانید دور دوم ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی از امروز ۲۰ فروردین ۹۳ آغاز شده است.
اگر شما هم جزو افرادی باشید که برای ثبت نام به سایت www.refahi.ir مراجعه کرده باشید احتمالا پیام زیر را دیده اید:
لطفا ساعت و تاریخ دستگاه خود را تصحیح بفرمایید و سپس مجددا صفحه را بارگزاری نمایید
نکته جالب اینجاست که شخصا تاریخ ، ساعت و حتی ثانیه را هم در کامپیوتر بروز رسانی کرده ام اما همچنان همین مشکل پا برجاست که البته بیشتر شبیه یک شوخی است تا مشکل !!!
اگر از دوستان کسی با ترفندی توانسته این موضوع را حل کرده ، لطفا در قسمت نظرات همین بخش توضیح دهد تا دیگران نیز بتوانند وارد سامانه ستاد هدفمندی یارانه ها شوند و ثبت نام خود را انجام دهند.

  • مرسی عسل از راهنماییت جواب داد

  • راه حل اول: در ویندوز ۷ پایین سمت راست، تاریخ و ساعت رو روش کلیک کنید . گزینهchang date and time _settingsdate and time internet tme chenge _settings intrenet time _settings تیک گزینه synchronize whit an internet time server را می‎زنیم و در آخر update now را زده و منتظر می‎مانیم تا آپدیت شود (۵ ثانیه). در آخر هم ok را می‎زنیم . سیستم شما آپدیت شد . حالا شروع به ثبت نام کنید.
    راه حل دوم: اول TimeZone سیستم رو روی Tehran قرار دهید بعد تاریخ رو از سایت Time.ir تنظیم کنند. بعد از ۳۰ ثاتیه am یا pm بودن ساعت سیستم را چک نمایید. (قبل بعد از ظهر یا بعد بعد از ظهر ).
    راه حل سوم: هیچ کدوم جواب نداد، حتما تاریختون هجری قمری هست. باید تاریخ رو به جمادی الثانیه ۱۴۳۵ و روزی که هستین تغیر بدین

  • شما باید بری قسمت تنظیمات ساعت و قسمت time zone رو به تهران تغییر بدی.

  • سلام من نیز برای ثبت نام یارانه با همین مشکل مواجه شدم موقعی که میخواستم در خانه از طریق کامپیوتر خودم ثبت نام کنم این پیغام را میداد و ویندوز من seven بود ولی در کافی نت که ویندوز آنها ایکس پی بود این پیغام نمی آمد و ثبت نام میکردند ولی من با گوش موبایل خودم که سامسونگ بود به راحتی ثبت نام کردم و بعد از آن اس ام اس تایید که کد شناسایی نیز برایم آمد و مشکلی پیش نیامد تشکر

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت