مداد

دیدن رایگان این 3 تا فیلم رو از دست نده

11 ژانویه 2024
رپورتاژ آگهی
105 بازدید
بدون نظر

فیلم ویرا سیمها ردی Veera Simha Reddy 2023

دانلود فیلم ویرا سیمها ردی 2023 (دوبله) Veera Simha Reddy

داستان فیلم
در فیلم ویرا سیمها ردی : جی به همراه مادرش در استانبول زندگی می کند و وقتی میخواهد به خواستگاری دختر محبوبش برود متوجه می شود که پدرش ویرا سیمها ردی همچنان زنده است و در روستای خودشان یک رهبر مردمی محسوب می شود…

فیلم ویرا سیمها ردی

 درباره فیلم
فیلم ویرا سیمها ردی Veera Simha Reddy محصول کشور هند و در ژانر اکشن ، درام می‌باشد و به کارگردانی Gopichand Malineni در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم ویرا سیمها ردی بازیگرانی چون Honey Rose، Nandamuri Balakrishna، Shruti Haasan، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم دیوانه وار احمقانه عاشقانه Crazy Stupid Love

دانلود فیلم دیوانه وار احمقانه عاشقانه 2011 Crazy Stupid Love

داستان فیلم
زندگی یک شوهر میانسال زمانی که همسرش از او تقاضای طلاق می کند به طرز چشمگیری تغییر می کند. او به دنبال یافتن مردانگی خود با کمک یک دوست تازه به نام جیکوب است که یاد می گیرد دختران را اغفال کرده و به مهمانی ببرد….

فیلم دیوانه وار احمقانه

 درباره فیلم
دیوانه‌وار، احمقانه، عشق (به انگلیسی: Crazy Stupid Love) فیلمی کمدی-درام رمانتیک، به کارگردانی گلن فیکارا و جان ریکوئا و نویسندگی دن فوگلمن محصول سال ۲۰۱۱ میلادی است. این فیلم در ۲۹ ژوئیهٔ ۲۰۱۱، توسّط وارنر برادرز در ایالات متحده آمریکا و کانادا منتشر شد. رایان گاسلینگ برای ایفای نقش در این فیلم، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شد.

فیلم ام شنتی ام Om Shanti Om

دانلود فیلم ام شنتی ام 2007 Om Shanti Om + زیرنویس فارسی

داستان فیلم
در دهه 1970 ، اوم ، یک بازیگر مشتاق ، کشته می شود ، اما بلافاصله در زمان حاضر تجسم می یابد. او تلاش می کند تا رمز و راز مرگ خود را کشف کند و شانتی ، عشق زندگی قبلی خود را بیابد.

فیلم ام شنتی ام Om Shanti Om

 درباره فیلم
ام شانتی ام (به هندی: ओम शान्ति ओम) (به انگلیسی: Om Shanti Om) نام فیلم موزیکال سینمای هند (بالیوود) محصول سال ۲۰۰۷ میلادی است که شاهرخ خان به همراه دیپیکا پادوکن در آن هنرنمایی می‌کنند. کارگردانی این فیلم را فرح خان به عهده دارد. فیلم در سال ۱۹۷۰ و سال ۲۰۰۰ میلادی اتفاق می‌افتد.

برچسب ها

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت