مداد

دوربین های مداربسته چگونه بدون برق کار می کنند؟

16 آگوست 2023
رپورتاژ آگهی
178 بازدید
بدون نظر

دوربین های مداربسته چگونه بدون برق کار می کنند؟

دوربین های مداربسته چگونه بدون برق کار می کنند؟

دوربین های مداربسته معمولاً برای عملکرد صحیح به منبع برق نیاز دارند. با این حال، سناریوهای خاصی وجود دارد که دوربین های مدار بسته می توانند بدون دسترسی مستقیم به برق کار کنند. نصب دوربین مداربسته بدون برق نیز می تواند از نیازمندیها و چالش کاربران مشتریان باشد. اگر با انواع سناریوهای دوربین بدون برق آشنا شوید به راحتی می توانید چنین چالشی را حل کنید. در اینجا چند روش را که دوربین های مدار بسته می توانند بدون برق کار کنند، معرفی می کنیم:

دوربین های مدار بسته با باتری:

برخی از دوربین های مداربسته هایک ویژن برای کار با باتری طراحی شده اند. این دوربین ها به باتری های قابل شارژی مجهز هستند که بسته به عواملی مانند استفاده از دوربین، تنظیمات کیفیت فیلم و ظرفیت باتری می توانند برای مدت معینی دوام بیاورند. دوربین های مدار بسته با باتری اغلب برای نظارت موقت در مکان های دور و یا در زمان قطع برق استفاده می شود.

دوربین های مداربسته با انرژی خورشیدی:

دوربین های مداربسته با انرژی خورشیدی از پنل های خورشیدی برای تبدیل نور خورشید به انرژی الکتریکی استفاده می کنند که باتری های قابل شارژ داخلی را شارژ می کند. این دوربین ها می توانند به طور مستقل برای مدت طولانی کار کنند تا زمانی که نور خورشید کافی برای شارژ باتری ها دریافت کنند. آنها برای مکان های دوردست و بدون دسترسی به برق ایده آل هستند.

دوربین‌های برق از طریق اترنت (POE)

UPS: برخی از دوربین‌های مداربسته از فناوری Power over Ethernet (PoE) پشتیبانی می‌کنند که امکان انتقال داده و برق را از طریق یک کابل اترنت فراهم می‌کند. با استفاده از یک سوئیچ PoE و یک منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)، دوربین می تواند حتی در زمان قطع برق برق دریافت کند. دوربین های PoE معمولا در محیط های تجاری با سیستم های قدرت پشتیبان استفاده می شوند.

سیستم های پشتیبان باتری:

در برخی موارد، دوربین های مداربسته استاندارد را می توان به سیستم پشتیبان باتری یا یو پی اس متصل کرد. این سیستم‌ها برق موقتی را در هنگام قطع برق فراهم می‌کنند و به دوربین‌ها اجازه می‌دهند تا زمانی که برق پشتیبان تمام شود به کار خود ادامه دهند. هر نوع دوربین مداربسته می تواند در این سیستم باشد. دوربین های دام از پرکاربرد ترین دوربین های مداربسته است. در اکثر سناریوها و پروژه ها می توانید تعدادی دوربین دام را مشاهده کنید.

توجه به این نکته ضروری است که در حالی که این روش ها دوربین های مداربسته را قادر می سازند بدون دسترسی مستقیم به برق کار کنند، مدت زمان کارکرد آنها به ظرفیت باتری ها، کارایی پنل های خورشیدی (در صورت وجود) و مصرف برق دوربین ها بستگی دارد. برای نظارت طولانی مدت در مناطقی که منبع برق نامطمئن هستند، ترکیبی از این روش ها، مانند دوربین های خورشیدی با باتری پشتیبان یا دوربین های PoE با UPS، می تواند برای اطمینان از نظارت مستمر استفاده شود.

معرفی برندهای دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته در برندهای مختلف در بازار وجود دارند. زمان خرید به علت تنوع بالای آنها ممکن است دچار مشکل شوید. پیشنهاد ما این است که در ابتدا شناختی از برندها کسب کنید تا راحت تر بتوانید دوربین مداربسته مناسب را پیدا کنید.

هایک ویژن

هایک ویژن یک برند چینی با محبوبیت جهانی است. کیفیت بالا، خلاقیت و فناوری های جدید کنار قیمت مناسب از رموز موفقیت این برند است. شما می توانید به راحتی انتخاب های مناسبی در هر دو تکنولوژی از این برند داشته باشید. هایک ویژن تنها در حوزه دوربین مداربسته و تجهیزات مرتبط فعالیت ندارد بلکه پا را فراتر نهاده و در حوزه های آیفون تصویری، دزدگیر، کنسول ها و دستگاه های ثبت ورود و خروج و… نیز فعالیت دارد.

هایلوک

هایلوک برندی است که توسط هایک ویژن ایجاد شده است. برندی که برای پروژه های کوچک و متوسط طراحی شده است. دوربین مدار بسته هایلوک انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال کیفیت هستند اما محدودیت در بودجه دارند. این برند نیز هم دوربین آنالوگ HD دارد و هم تحت شبکه، بنابراین با خیال راحت انتخاب کنید.

داهوا

از برندهای غول دوربین مداربسته داهوا را می توان نام برد. رقابتی نزدیک بین داهوا و هایک ویژن وجود دارد. اگر چه هایک ویژن رتبه برتری را از آن خود کرده است اما این موضوع چیزی از عالی بودن محصولات این برند نمی کاهد. اگر در هر دو تکنولوژی نیاز به سیستم مداربسته دارید، دوربین داهوا می تواند انتخاب های خوبی را به شما پیشنهاد دهد.

تیاندی

تیاندی برند دیگری از کشور چین که محصولات متنوع و جذابی در تکنولوژی تحت شبکه تولید می کند. اگر به دنبال دوربین های مداربسته تحت شبکه با قیمت مناسب هستید می توانید از دوربین های تیاندی خریداری کنید. این برند اولین بار دید در شب رنگی را با قابلیت استارلایت به جهان معرفی کرد.

برچسب ها

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت