مداد

دانلود نرم افزار Line قابل اجرا بر روی کامپیوتر

30 سپتامبر 2014
نرم افزار کاربردی
19,251 بازدید
بدون نظر

ورژن نهایی نرم افزار چت لاین (Line) برای کامپیوتر

ورژن نهایی نرم افزار چت لاین (Line) برای کامپیوتر

نرم افزار فوق العاده کاربردی و پرطرفدار Line برای ویندوز !!!

لاین یکی از بهترین و پر طرفدارترین نرم افزارهای ارتباطی است که شما میتوانید با آن به صورت رایگان تماس صوتی خود را با فرستادن پیام کوتاه و به طور نامحدود در کل ساعات شبانه روز بپردازید.
نرم افزار فوق العاده کاربردی Line برای کامپیوتر و موبایل میباشد ، شما میتوانید توسط آن بر روی موبایل و کامپیوترتان یک صفحه اختصاصی از خود داشته باشید تا نوشته ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران ، دوستان و آشنایانتان به اشتراک و نمایش بگذارید و بعد با دریافت لایک و کامنت از دیگران جوی دوستانه و جذاب برایتان فراهم میشود. نرم افزار Line هیچ گونه محدودیتی برای استفاده ندارد و به راحتی میتوانید خود و دیگران را سرگرم و متوجه موضوعات سازید. لاین در ۲۴ کشور جهان مانند : ژاپن ، اسپانیا ، تایوان ، روسیه ، هنگ کنگ ، سنگاپور ، تایلند ، مالزی ، سوئیس ، ماکائو  و عربستان سعودی در رده اول نرم افزار های رایگان و کاربردی قرار دارد و بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر آن نشانه ی محبوبیت و جذابیت خاص این برنامه ی بی همتا است و با وجود فیلتر شدن مسنجر هایی مثل ویچت میتوان گفت Line گزینه ی مناسبی برای تمامی کاربران می باشد.
و حال آموزش ساختن اکانت یا همان حساب کاربری برای Line بر روی کامپیوتر: ساخت حساب جدید در لاین کامپیوتر امکانپذیر نمیباشد . ابتدا باید یک حساب برای توانستن استفاده کردن از لاین در کامپیوتر خود با موبایل خود بسازید و از آن حساب در کامپیوترتان استفاده کنید . روشی که برای این کار امکان پذیر است ابتدا لاین خود را باز کنید و از طریق موبایل وارد Settings و سپس وارد Accounts و بعد قسمت Email Account Registration و ایمیل و رمز عبور خودتان را وارد کنید . در این مرحله به ایمیلتان یک کد ۴ رقمی ارسال میشود که با وارد کردن آن ایمیل بر روی حساب شما ثبت میشود.

دانلود دانلود با لینک مستقیم و حجم ۱۶٫۶ مگابایت
پسورد فایل پسورد فایل: www.3sotdownload.com
لینک منبع منبع: ۳ سوت دانلود

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت