مداد

تیتراژ سریال " توطئه فامیلی " با صدای آرمان همتی

2 جولای 2011
تیتراژ فیلم و سریال , نرم افزار کامپیوتر
22,376 بازدید
بدون نظر

توطئه فامیلی نام جدیدترین سریال رامبد جوان است. سریالی مناسبتی برای شبکه اول سیما که از تلویزیون پخش میشود. رامبد جوان سریال جدیدش را در آرامش کامل و بی‌دغدغه‌ای ساخته است. سریالی که با توجه به دقت و حوصله‌ای که صرف آن شده و همچنین پربازیگر بودنش، می‌تواند از سریال‌های موفق باشد.
طرح اولیه داستان این سریال، یک سال پیش در ذهن فلورا سام شکل گرفته است. «توطئه فامیلی» سریال پر بازیگری است. از سعیدپور صمیمی و گوهر خیراندیش گرفته تا امیر جعفری و آناهیتا همتی. این سریال ۲۰ بازیگر اصلی دارد که قرار است در طول داستان شاهد نمایش شخصیت‌های گوناگون از آنها باشیم.
بازیگرهای این سریال بر اساس همفکری کارگردان و تهیه کننده انتخاب شدند. چون همه لوکیشن‌های این سریال در شمال کشور انتخاب شده؛ بنابراین باید با بازیگرانی مذاکره می‌شد که شرایط آمدن به شهرستان را برای تصویربرداری داشته باشند. البته نزدیکی بازیگران به شخصیت‌های اصلی داستان و کنار آمدن با بودجه و دستمزدی که برایشان در نظر گرفته بودند، از دیگر نکات انتخاب آنها بود.

Arman Hemati – Toteye Family | Size: 2 MB | Direct Link

اما موسیقی تیتراژ این سریال که با زبان شیرین شمالی و صدای زیبای آرمان همتی پخش و به اجرا درآمده از اولین روزهای پخش آن بسیار مورد پسند مخاطبان قرار گرفت. از این رو سایت ۳ سوت دانلود تیتراژ بسیار زیبای سریال توطئه فامیلی را برای شما عزیزان منتشر کرده است. دانلود کنید و برای داشتن زیباترین ها همراه ما باشید…

پخش آنلاین آهنگ


 دانلود با لینک مستقیم و حجم ۱٫۷۸ مگابایت لینک کمکی
 پسورد فایل: www.3sotdownload.com
 لینک منبع

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت