مداد

بازی های جذاب کامپیوتری بصورت تست شده

23 اکتبر 2017
رپورتاژ آگهی
297 بازدید
بدون نظر

بازی های جذاب کامپیوتری بصورت تست شده

بازی های کامپیوتری جدید توانسته اند درصد بالایی از سرگرمی گیمر و کاربران اینترنت را تامین کنند که در این پست قصد معرفی سایتی قدیمی در این زمینه را داریم که توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. پارسی دانلود یک سایت قدیمی در زمینه دانلود بازی کامپیوتر با ترافیک نیم بهاء میباشد که در این زمینه یک مشکل اساسی با توجه به مشکلات و محدودیت های اینترنت داخلی برای کاربران بطرف شده است. پارسی دی ال در زمینه دانلود بازی ورزشی کامپیوتر نیز روزانه و ماهانه مطالب بسیاری را در اختیار کاربران قرار میدهد که در این زمینه بازیهایی نظیر: FIFA 22  و PES 22 نیز قرار گرفته اند که اخبار و اطلاعات مربوط به این زمینه را میتوانید از لینک فوق مشاهده کنید. استفاده از آپدیت های عرضه شده در سبک های مختلف بازی این امکان را به شما میدهد تا باگ و مشکلاتی که ممکن است خود بازی داشته باشد را برطرف کنید که این مورد به محض انتشار آپدیت هر بازی در سایت قرار میگیرد.

http://upcity.ir/images/50472194910278351384.png

بازی های اکشن بدلیل دارا بودن گیم پلی بسیار سرگرم کننده نسبت به سایر سبک ها در صدر بازیهای کامپیوتری قرار گرفته است که این مورد بدلیل جذابیت بالا و وجود گیم پلی طولانی بازی ها بوده است. پارسی دانلود در زمینه عرضه بازی های اکشن نیز حرفی برای گفتن داشته است که تا کنون بیش از هزار بازی اکشن کامپیوتری برای کاربران در سایت قرار گرفته که تمامی بازیها با لینک مستقیم از سرور های پرسرعت سایت قابل دانلود میباشند. جدید ترین بازی اکشن که سروصدای بسیاری بپا کرده است Call of Duty: Vanguard نام دارد که بدون شک کمتر کسی است که سری بازیهای کال اف دیوتی را نشناسد. نسخه ونگارد بازی تا کنون (7 مهر 1400) عرضه نشده اما پارسی دانلود آموزش تصویری نصب نسخه بتا بدون محدودیت و هزینه را برای کاربران آماده نموده که با خیال راحت در قالب یک آموزش ویدیویی تصویری و فارسی میتوانید آنرا دریافت و نصب کنید.

در سمت دیگر که قصد معرفی آنرا داریم باید بدانید که سبک بازیهای آنلاین نیز بدلیل رقابت لحظه ای بین گیمرها ، محبوبیت خوبی را داراست که این مورد یک تداخل بین بازی و گیمر بوجود می آورد که در حین کرک شدن بازی نسخه آنلاین آن از بین رفته و کاربران قادر به اجرای بازی بصورت آنلاین نخواهند بود. اما باید بدانید که پارسی دانلود بدلیل دارا بودن منابع معتبر و روش های مختلف که برگرفته از سایت های گیمینگ جهانی هستند اکثر بازی های آنلاین را بدون مشکل و بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد. هر بازی آنلاین کامپیوتری که امتیاز بالای 7.5 را دارد در سایت قابل دریافت است که اگر موجود نباشد با یک درخواست ساده در کمتر از 48 ساعت در سایت قرار میگیرد.

برچسب ها

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت