مداد

آموزش شارژ کردن اکانت پلی استیشن با گیفت کارت

16 آوریل 2024
رپورتاژ آگهی
56 بازدید
بدون نظر

آموزش شارژ کردن اکانت پلی استیشن با گیفت کارت

کنسول های پلی استیشن در تمام دوران ها و ادوار ویدئو گیم جز محبوب ترین ابزار های بازی بوده اند و تقریبا تمام ما با آن ها خاطراتی داریم؛ سونی و پلی استیشن سالهاست با ارائه کنسول ها ، بازی ها و جدیدا سرویس های جذاب ، توانسته خود را به عنوان یکی از قطب های دنیای ویدئو گیم به گیمر ها معرفی کند؛ اگر شما هم از پلیر های کنسول های پلی استیشن هستید و هنوز از سرویس ها ، خدمات و فروشگاه دیجیتالی آن استفاده نمی‌کنید این مطلب برای شما است چون ما در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چطور می‌توانید اکانت پلی استیشن خود را شارژ کنید و بازی ها ، سرویس ها و محتوای آن را خریداری کنید.

 نحوه شارژ کردن اکانت پلی استیشن با گیفت کارت

با چی اکانت پلی استیشن را شارژ کنیم؟

خب احتمالا شما هم الآن با این سوال درگیر باشید که “اصلا با چی باید اکانت پلی استیشنم رو شارژ کنم؟” پلتفرم پلی استیشن از یک گیفت کارت انحصاری برخوردار است که مخصوصا برای انجام پرداخت‌ها در همین پلتفرم طراحی شده است. این گیفت کارت که به نام گیفت کارت پلی استیشن یا PlayStation Gift Card شناخته می‌شود، امکاناتی ویژه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند.

با استفاده از این کارت، کاربران می‌توانند خریدهای مختلف مرتبط با پلتفرم پلی استیشن را انجام دهند، از جمله خرید بازی‌ها، اشتراک‌های سرویس و محتوای دیجیتالی اضافی. همچنین، این کارت امکان شارژ کردن حساب کاربری پلی استیشن را بدون نیاز به استفاده از کارت‌های اعتباری مستقیم فراهم می‌کند؛ ما در ادامه مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چطور با این گیفت کارت اکانت پلی استیشن خود را شارژ کنید.

شارژ اکانت پلی استیشن با گیفت کارت

و اما می‌رسیم به سوال اصلی تمام کسانی که این مطلب را می‌خوانند؛ چطور باید اکانت پلی استیشن خود را شارژ کنیم؟ ببینید به طور کلی برای شارژ اکانت پلی استیشن باید گیفت کارت خود را روی اکانتتان ردیم کنید تا بتوانید از اعتبار آن استفاده کنید. در ادامه مطلب مرحله به مرحله نحوه ردیم کردن گیفت کارت پلی استیشن را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

  1. اکانت پلی استیشن بسازید

قبل از هر چیز، لازم است که برای خود یک حساب کاربری پلی استیشن ایجاد کنید. در این مرحله باید به نکته‌ای مهم توجه داشته باشید؛ چرا که منطقه‌ای (ریجن) که برای اکانت پلی استیشن خود انتخاب می‌کنید باید با منطقه گیفت کارتی که خریداری می‌کنید همخوانی داشته باشد. بنابراین، در زمان ساخت حساب کاربری، پیشنهاد می‌شود از VPN استفاده کنید تا IP خود را به کشور مورد نظرتان تغییر دهید. اگر هم از قبل اکانتی دارید، نیاز است که گیفت کارتی را انتخاب کنید که با ریجن حساب کاربری شما مطابقت داشته باشد.

  1. وارد وبسایت پلی استیشن شوید

یکی از روش‌های سریع، امن و بسیار انعطاف‌پذیر برای استفاده از گیفت کارت پلی استیشن، ردیم کردن آن از طریق مرورگر روی کامپیوتر است؛ برای این کار، به وب‌سایت رسمی پلی استیشن مراجعه کنید و با حساب کاربری خود که قبلا ایجاد کرده‌اید یا تازه ساخته‌اید، وارد شوید؛ پس از آن که حساب کاربری‌تان در سایت باز شد، در بالای صفحه سمت راست، بر روی پروفایل خود کلیک کنید و در منویی که ظاهر می‌شود، گزینه‌ی Redeem Code را انتخاب نمایید.

  1. اطلاعات گیفت کارت خود را وارد کنید

زمانی که در بخش پروفایل بر روی گزینه‌ی ردیم کد کلیک می‌کنید، به صفحه‌ای منتقل می‌شوید که برای فعال‌سازی کد گیفت کارت است؛ در این بخش، شما با یک فیلد ورودی در وسط صفحه مواجه می‌شوید که باید کد دوازده رقمی گیفت کارت خود را در آن وارد کنید؛ اطمینان حاصل کنید که کد را به درستی و از چپ به راست تایپ کرده‌اید. پس از آنکه کد را وارد نموده و بار دیگر بررسی کردید، بر روی دکمه‌ی Next کلیک کنید.

اکنون مقدار گیفت کارت به حساب پلی استیشن شما اضافه شده و شما می‌توانید از این اعتبار برای خرید بازی‌ها، آیتم‌ها، اشتراک‌ها و سایر خدمات و محتوای پلی استیشن استفاده کنید. نکات بیشتر در این مورد را می توانید در بلاگ جیب استور با عنوان نحوه شارژ کردن اکانت پلی استیشن با گیفت کارت بخوانید.

نحوه شارژ کردن اکانت پلی استیشن با گیفت کارت

ردیم کردن گیفت کارت در کنسول های PS4 و PS5

تا به انیجا یاد گرفتید که چطور گیفت کارت خو را روی اکانت پلی استیشن در مرورگر ها ردیم کنید اما شاید بعضی از شما بخواهد مستقیما از روی کنسول خود گیفت کارت را فعال کند ، به همین خاطر در ادامه با نحوه ردیم کردن گیفت کارت در PS4 و PS5 آشنا می‌شویم.

ردیم کردن گیفت کارت در PS4 :

برای ردیم کردن گیفت کارت در پی اس فور ، کافی است در منوی کنسول خود وارد پلی استیشن استور بشوید؛ در منوی پلی استیشن استور به دنبال گزینه ردیم کد ” Redeem Code ” بگردید و وقتی آن را باز کردید می‌توانید اعتبار گیفت کارت خود را به حسابتان اضافه کنید.

ردیم کردن گیفت کارت در PS5 :

برای ردیم کردن کد گیفت کارت در پی اس فایو ، باید وارد تنظیمات یا Setting کنسول خود بشوید و در منو گزینه Users And Accounts را انتخاب کنید. پس از وارد شدن به این بخش ، در بخش اکانت یا Account ، گزینه Payment and Subscriptions را پیدا کنید و وارد آن شوید. و در لیست این بخش به دنبال Redeem Code بگردید و پس از آن کد گیفت کارت خود را وارد کنید.

گیفت کارت پلی استیشن از کجا بخریم؟

گیفت کارت پلی استیشن یکی از امن ترین ، سریع ترین و در کل بهترین راه هایی است که ما کاربران ایرانی می‌توانیم از طریق آن پرداخت های مربوط به پلی استیشن را انجام بدهیم؛ شما می‌توانید برای خرید گیفت کارت پلی استیشن از خدمات جیب استور استفاده کنید.

برچسب ها

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت