مداد

موسیقی بدون کلام کیاموتور حامی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ افریقای جنوبی

7 ژوئن 2010
آهنگ بی کلام
25,183 بازدید
بدون نظر

موسیقی بدون کلام بی نظیر تبلیغات کیاموتور حامی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ افریقای جنوبی

شرکت کیا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های اتومبیل سازی در کره جنوبی است! کیا موتور در سال ۱۹۹۳ عملیات تولید را در ایالات متحده و در کالیفرنیا آغاز کرد و با گسترش خطوط تولید توانست خود را با بازار تقاضای موجود هماهنگ کند. اصلاحات چشمگیری که بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۵ در کیا موتور شکل گرفت نه تنها فروش این کارخانه را افزایش داد, بلکه موجب بالارفتن تقاضای محصولات این کمپانی در ایالات متحده شد.
یکی از این اصلاحات انجام حمایت های تولیدی از دیگر شرکت ها ، کارخانجات و سازمان ها بود. از سال ۲۰۰۴ کیاموتور هم توانست با حمایتهای مالی خود از جامعه ورزشی جهان از جمله فوتبال و تنیس پیشرفت چشمگیری برای فروش محصولات خود انجام دهد.
در سال ۲۰۱۰ و مسابقات جام جهانی که در افریقای جنوبی برگزار خواهد شد حمایت های کیاموتور نیز مانند دیگر حامیان بی بهره نبوده است. این شرکت جهت فروش و تبلیغ محصولات خود در جامعه جهانی فوتبال ۲۰۱۰ هزینه های بسیار بالای را متحمل شده است که به عنوان نمونه میتوان به تبلیغ بسیار ویره Brisa یکی از محصولات گروه کیاموتور اشاره کرد. این در حالی است که فقط چند روز به آغاز این مسابقات باقی مانده است!

Ram – Ramsterdam Kia Motor SAfrica World Cup 2010

این تبلیغ واقعا” به صورت منحصر به فرد و زیبا ساخته شده است و یکی از مواردی که بر منحصر به فرد بودن آن اصرار ورزید موسیقی به کار رفته شده در آن بود که مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ را به مسابقات جام جهانی کیاموتور تغییر نام داده است!
به گفته کیاموتور: شنونده با این موسیقی بسیار زیبا کاملا” همسو و هم جهت با موضوع تبلیغ پیش خواهد رفت! این موسیقی حاصل کار آهنگساز موسیقی الکترونیک کشور هلند Ram میباشد که در سبک Melodic & Dream Trance با نام Ramsterdam (رامستردام) برگرفته از نام پایتخت کشور هلند در سال ۲۰۱۰ ساخته و تهیه و تنظیم گردیده است! این موسیقی بسیار زیبا در تبلیغات کیاموتور واقعا” سهم چشمگیری دارد و می توان از آن به عنوان یک موسیقی بسیار زیبا و تاثیرگذار نام برد.
“رامستردام” هم اکنون برای اولین بار در بین تمام سایتهای ایرانی و خارجی مخصوصا” فارسی زبانان داخل خارج از کشور ، به صورت اختصاصی و کاملا” ویژه برای علاقمندان از ۳ سوت دانلود منتشر شده است. پیشنهاد می شود فرصت را از دست ندهید و سریع این موسیقی زیبا را دریافت کنید. برای داشتن زیباترین های دنیای موسیقی بدون کلام همراه ما باشید…

دانلود با حجم ۷ مگابایت
به نقل از گیگا دانلود

خرید vpn با ip ثابت

خرید فیلترشکن موبایل

خرید vpn با ip ثابت